Stránka 4 z 5
Napsal: sob 25.11.2006 22:02
od Miketak
Speedy píše:Maikl píše:RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava?

Myslím že mám podobnej problémek...
No, koukal jsem na to a u stary 325i je na prevodovce takovy kryt, pod kterym jsou pruzinky a kulicky, ktery se staraj o to vystredeneni. Ty bejvaj zasekly, a pak to nejde. Ale u nove prevodovky, M52 motor a vys jsou tyhle pruzinky asi zevnitr, takze by se asi musela almara rozebrat. Zkusim to jeste nekde vyzjistit. Kazdopadne ta zvadla radicka neni tema sb co jsou u razeni.
Doprčic tak to si mě moc nepotěšil mám totiž stejný problém-za studena zůstáva řadička po vyřazení z pětky vpravo sice většinou po zahřátí to přestane ale pořád to tam při řazení pětky tak nějak drhne. Nevíte teda někdo co s tím?
Napsal: stř 29.11.2006 19:16
od Honza-net
Nakoupeno

Napsal: stř 12.03.2008 20:12
od droban
tak jsem dnes provedl vyse uvednou vymenu dilu a razeni je ted o 100%lepsi,koupoval jsem dily 4,5,7,9,10,11,bohuzel sem nemel kde soustruzit poudra ze silonu tak jsem musel koupit celej dil 5,ale byla v nem taky dost vule jak je to lisovany, jinak jak sme potom zjistili se nemuseli kupovat ani podlozky č.10 protože dil 5 se montuje už bez podložek je rozšířen místo podložek,cena za vsechny dily byli 2tis,nemusel se sundavat kardan ani vejfuk a bylo to za 1hodku hotovy a vymena stoji za to, konecne tam rychlosti padaj bez tlačení

Napsal: pát 13.06.2008 10:53
od Mat
Mám díly pro opravu řazení pro E46 (díly č. 5,6,7,9,10 - 8ks a 11 - 2ks). Chtěli jsem to dělat na 330xd, ale díky čtyřkolce by to bylo tolik práce, že jsme to vzdali, tak kdyby je někdo chtěl, jsou na prodej komplet za 1500,- (stálo to 2140,-). Pište na email
m2k@seznam.cz
Napsal: stř 01.07.2009 16:07
od OndraZ
Zdravim, chystam se na vymenu dilu razeni podle uvedenho postupu. Ale nikde v tematu jsem nenarazil jestli taky nevymenit dil c.2 pripadne 3. Jeste jsem to v realu nevidel, ale pripada mi, ze ta 2 by mohla byt z plastu... Nema s tim nekdo zkusenost? Diky!
Napsal: stř 01.07.2009 18:32
od dell
Díl 3 je kovové zajištění dílu 1 na převodovce, díl 2 je silentblok který nemusíš s největší pravděpodobností měnit.
Napsal: pát 05.02.2010 09:55
od Zdenda_8
Ahoj , chtěl bych oprášit toto téma , není někdo z okolí středních čech , kdo by mi s tím pomohl ? Nemám dílnu a sám si do toho netroufnu
Mám docela dost vůli v řadičce , když tam zařadím kvalt , tak se tam páka dost viklá, to samé na neutrál tam lítá děsně doprava , bez nějaký vůle..
Napsal: pát 05.02.2010 11:24
od Fipo
taky se přidávám a ptám se, zda není někdo z moravy, kdo by mi tady s tímto pomohl?

Napsal: ned 28.03.2010 18:10
od JanHavlicek
oprášil bych toto téma a chtěl bych se zeptat, jestli si myslíte, že by taková výměna mohla pomoct s vypadáváním trojky.
Už se to tu někde řešilo a co jsem koukal, nejsem sám, komu se to stává, zkrátka kdykoliv mimo záběr, tedy při sundání nohy z plynu ta trojka vypadne do neutrálu. (jenom někdy, ne vždy)
Nevíte, zda-li by výměna těchto součástek mohla pomoct?
Napsal: pon 29.03.2010 08:54
od OndraZ
Nejsem automechanik, ale kdyz se nad tim zamyslim, nenapada me zadnej duvod proc by vule v tahlech razeni mela zpusobit vypadavani kvaltu.
(ale jestli nemam pravdu, rad se necham poucit

Napsal: pon 29.03.2010 09:08
od capri
teoreticky to možný je když si to tak vemeš tak když máš velkou vůli v řezení tak nemusíš tu rychlost dořadit do konce a tudíž může vypadnout

Napsal: pon 29.03.2010 19:42
od JanHavlicek
Tak jo, mám na mysli konkrétně tuto diskuzi, kde se výměna silentbloků brala za jedno z možných východisek...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Napsal: ned 18.04.2010 16:34
od wartes
Dnes jsem provedl výše uvedenou oprava řazení. Měnil jsem díl č. 5,7,9,10,11. Mám koupený i díl č.4 ,ale ani zaboha jsem nemohl přijít na to jak ho vyměnit. Četl jsem že se má vytlačit díl č. 3 nahoru a celé to vytáhnout do strany, ale s dílem č. 3 nešlo vůbec hnout. Kardan ani výfuk jsem dole neměl. A po zkompletování mi při jízdě při zařazeném druhém (2) rychlostním stupni začala vibrovat řadící páka. Ostatní stupně v pohodě. Celkově se řazení zlepšilo, ale není to ještě ono. Za každou radu, nebo pomoc při opravě budu vděčný. okolí ostravy
http://img404.imageshack.us/img404/1478/18042010319.jpg
Napsal: ned 18.04.2010 19:42
od Maysner
JanHavlicek píše:oprášil bych toto téma a chtěl bych se zeptat, jestli si myslíte, že by taková výměna mohla pomoct s vypadáváním trojky.
Už se to tu někde řešilo a co jsem koukal, nejsem sám, komu se to stává, zkrátka kdykoliv mimo záběr, tedy při sundání nohy z plynu ta trojka vypadne do neutrálu. (jenom někdy, ne vždy)
Nevíte, zda-li by výměna těchto součástek mohla pomoct?
sice ne na bmw, ale na zigulu, mi presne tohle delala sjeta zasouvaci vidlicka v prevodovce

Napsal: pon 19.04.2010 20:39
od wartes
Jak vytáhnout pojistku č.3 ať mohu vyměnit i díl č.4. Nějaký postup. Za vše předem díky. Pokud by byl někdo ochotný pomoci jsem schopný i přijet. okolí ostravy
Napsal: úte 20.04.2010 11:23
od JanHavlicek
Mohl bych se zeptat, na kolik ty díly tak vyšly?
Dík
Napsal: úte 20.04.2010 18:11
od wartes
JanHavlicek píše:Mohl bych se zeptat, na kolik ty díly tak vyšly?
Dík
cca 2600,- Kč
Napsal: stř 05.06.2013 08:10
od Perunwit
ahoj, tohle je super vlákno, upozornil mě na to klubák, mám taky problém při řazení ze dva na tři mi tam padá pětka a celkově je to v kulise dos nepřesné, co vyměnit u 5er???
... auto má najeto téměř 300,000km, je to 3,0i
našel jsem toto, které pozice vyměnit? Těsnění, podložky, ložiska...?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_parts/
DÍKY za případné postrčení....
Napsal: sob 04.01.2014 23:18
od Kelvin
Zdravim
mam stejnej problem jako Perunwit,radici paka v neutralu mirne posunuta doprava(odhadem 1-2cm).Tim padem mi pri podrazovani ze 4ky na 3ku skace 5ka.Je to dost otravny.Z 2ky na 3ku taky musim tlacit trochu paku k noze.Jinak kvalty tam jdou hezky, nevypadavaji,nejdou pres zuby.
E39 525i.
Kde je chyba-v tech silonech,nebo pruzinkach v prevodovce?Opravoval to nekdo, kolik si mam pripravit s prasatka:)
Diky za odpovedi.
Napsal: ned 05.01.2014 01:06
od stenlie
Pružinky na to nemají moc vliv. Tohle mi dělal váleček před tou pružinkou v převodovce . Vždycky za studena se tam jakoby zadřel , jak se ohřál olej v převodovce a skříň se teplem roztáhla tak se uvolnil a šajtra se vrátí pěkně na střed neutralu . Začlo mi to dělat po koupi jak se začlo ochlazovat před zimou ... Vlastně tady vidím ,že bývalí majitel už se to v tomto vlákně snažil řešit.
V BMW koupit valečky pružinky a nechat vyměnit . Někdo říká že špajz se musí půlit někdo mi říkal že nemusí . Mě ho půlili (E36 r.3.1998. 328i)...cena i s prací 7500/ / 2500 materiál včetně oleje 5000 práce(už o tom tady jeden topic byl)
Starší E36 mají prý nahoře nějaký dekl přes který se tam dá dostat,kdy se to začlo dělat bez deklu nevím .
Slyšel jsem že pro e46 a snad i pro e39 už se prodávají original opravný sady .. Je to docela hodně častá závada .