Stránka 4 z 10
Napsal: úte 28.03.2006 12:10
od Hanz
nejdriv napises, ze jsi vsechno vymenil a pak z tebe leze, ze jsi nemenil ty zadni silentbloky, ktery tohle v 90% delaji... pak muzes mit taky utrzenou celou zadni napravu (problem bouranych-rovnanych aut, vyrezne uchyceni a projede podlahou-uchyceni na 4 velkych silentblokach-vyzkouset na zvednutem aute montpakou)... a to ulozeni tlumicu dela spis jen vibrace... takze vpredu mas 100% vsechny cepy a silentbloky ok, loziska nemaji vule?
Napsal: úte 28.03.2006 12:15
od yard
Slid píše:Tvůj problém je fakt hustej a chtělo by asi zda-li by se ve Tvém autě svezl někdo jiný kdo danou věc dokáže ohodnotit objektivně, protože jak to líčíš je to mazec a sám si to nedokážu ani představit, abych udržoval auto na silnici

a z auta vylezl celej vyflusanej a spocenej

To je extrem....a veřím že ani 17 ti nepomůžou.....

no vezl se v tom mechanik, kterej si myslím autům docela hoví a řekl mi že jediný co můžu dělat je postupně měnit vše za nové a pozná se co to mohlo dělat, ale myslím si že to můžou být ty misky tlumičů, já nechci dát hned naráz všechno nové, protože i to co jsem doposavad vyměnil nebylo až tak zase ve špatném stavu, měnil jsem i věci, které byly OK..stojí to docela dost peněz a já ty úplatky fakt neberu..o))))no uvidím jak to dopadne v každém případě dík za reakce a poznatky všech..

Napsal: úte 28.03.2006 12:22
od yard
Hanz píše:nejdriv napises, ze jsi vsechno vymenil a pak z tebe leze, ze jsi nemenil ty zadni silentbloky, ktery tohle v 90% delaji... pak muzes mit taky utrzenou celou zadni napravu (problem bouranych-rovnanych aut, vyrezne uchyceni a projede podlahou-uchyceni na 4 velkych silentblokach-vyzkouset na zvednutem aute montpakou)... a to ulozeni tlumicu dela spis jen vibrace... takze vpredu mas 100% vsechny cepy a silentbloky ok, loziska nemaji vule?
hanzi ten zadek jsem už taky udělal vzpěra podvozku, příčné závesné rameno se to jmenuje jsou tam na obou koncích siletbloky, jsou nové a pořád je to na hov.. na to uložení jak píšeš se mrknu, víš mně se zdálo, že to všechno jde z předku jakmile najedeš na nějakej vejmol hned to hodí rejd do pryč...
Napsal: úte 28.03.2006 12:24
od yard
Hanz píše:nejdriv napises, ze jsi vsechno vymenil a pak z tebe leze, ze jsi nemenil ty zadni silentbloky, ktery tohle v 90% delaji... pak muzes mit taky utrzenou celou zadni napravu (problem bouranych-rovnanych aut, vyrezne uchyceni a projede podlahou-uchyceni na 4 velkych silentblokach-vyzkouset na zvednutem aute montpakou)... a to ulozeni tlumicu dela spis jen vibrace... takze vpredu mas 100% vsechny cepy a silentbloky ok, loziska nemaji vule?
jo a ložiska jsou OK...
Napsal: úte 28.03.2006 14:41
od skautik
tak to si kup jine auto, pac to ti bude delat porad
tzn. ze je to vlastnost toho podvozku, problem by byl kdyz prejizdis podelne nerovnosti a auto se ti smyka a volant mas porad ve stejne poloze

Napsal: úte 28.03.2006 15:33
od yard
skautik píše:tak to si kup jine auto, pac to ti bude delat porad
tzn. ze je to vlastnost toho podvozku, problem by byl kdyz prejizdis podelne nerovnosti a auto se ti smyka a volant mas porad ve stejne poloze

no schválně uvidíme jestli to bude dělat pořád... pokud to odstraním tak asi nemáš pravdu...rozhodně se to dozvíš...já na to přijdu čím to je a když ne tak bude alespoň podvozek jak se říká špýgl nýgl

Napsal: úte 28.03.2006 15:54
od skautik
yard píše:skautik píše:tak to si kup jine auto, pac to ti bude delat porad
tzn. ze je to vlastnost toho podvozku, problem by byl kdyz prejizdis podelne nerovnosti a auto se ti smyka a volant mas porad ve stejne poloze

no schválně uvidíme jestli to bude dělat pořád... pokud to odstraním tak asi nemáš pravdu...rozhodně se to dozvíš...já na to přijdu čím to je a když ne tak bude alespoň podvozek jak se říká špýgl nýgl

mozna by nebylo od veci aby jsi se projel v necem jinem. pokud ti mechanik radil menit postupne vsechno, tak asi o bmw vi prd a kdyz zacinas vecma u kterych to s nejvetsi pravdepodobnosti nebude tak to potes. S cim chces radit? Kola mas moc pekna a skoda je menit kvuli blbosti.
jak jsem psal pod pojmem "auto plave" si kazdej predstavuje neco jineho...
Napsal: úte 28.03.2006 16:28
od yard
skautik píše:yard píše:skautik píše:tak to si kup jine auto, pac to ti bude delat porad
tzn. ze je to vlastnost toho podvozku, problem by byl kdyz prejizdis podelne nerovnosti a auto se ti smyka a volant mas porad ve stejne poloze

no schválně uvidíme jestli to bude dělat pořád... pokud to odstraním tak asi nemáš pravdu...rozhodně se to dozvíš...já na to přijdu čím to je a když ne tak bude alespoň podvozek jak se říká špýgl nýgl

mozna by nebylo od veci aby jsi se projel v necem jinem. pokud ti mechanik radil menit postupne vsechno, tak asi o bmw vi prd a kdyz zacinas vecma u kterych to s nejvetsi pravdepodobnosti nebude tak to potes. S cim chces radit? Kola mas moc pekna a skoda je menit kvuli blbosti.
jak jsem psal pod pojmem "auto plave" si kazdej predstavuje neco jineho...
já tě žeru...fakt...nechceš mi chodit venčit gregora
Napsal: úte 28.03.2006 17:30
od skautik
vymen auto kemo, ulevi se ti

Napsal: úte 28.03.2006 19:30
od yard
skautik píše:vymen auto kemo, ulevi se ti

už se mi ulevilo, ale ze tvých rad, byly opravdu přínosné a děláš čest tomuhle klubu...

Napsal: úte 28.03.2006 19:51
od wagina
Když to už řešíte, co je tkovej zlatej kompromis, obutí na e46-330da 150kw( touring), aby to bylo hezké a sportoví, ale aby mi při jízdě po čr necvakaly zuby?

Napsal: úte 28.03.2006 20:00
od yard
wagina píše:Když to už řešíte, co je tkovej zlatej kompromis, obutí na e46-330da 150kw( touring), aby to bylo hezké a sportoví, ale aby mi při jízdě po čr necvakaly zuby?

skautík ti určitě fundovaně poradí...pokud ho nenasereš a nezačne se do tebe navážet...

Napsal: úte 28.03.2006 20:04
od kosh
wagina píše:Když to už řešíte, co je tkovej zlatej kompromis, obutí na e46-330da 150kw( touring), aby to bylo hezké a sportoví, ale aby mi při jízdě po čr necvakaly zuby?

Na 330 nedáš menší kola než 17 kvůli brzdám a větší nemají smysl kvuli komfortu. Takže ja bych se držel předepsaných 225/45 R17 nebo 225/45 ve předu a 245/40 vzadu
Napsal: úte 28.03.2006 20:06
od wagina
dik.
Napsal: úte 28.03.2006 20:14
od wagina
mám na 39 235/45/17 a 255/40/17, a jeto docela jen taktak. proto se ptám. Kupuju e46, a jsou na ní zimy 205/17. to se mi zdá malé a ouzké. tak nevim. dik za radu. ale ještě jedna otazka, raději stejný rozměr, nebo vzadu širší???( ja vím širší jsou hezčí!).
Napsal: úte 28.03.2006 20:23
od kosh
wagina píše:mám na 39 235/45/17 a 255/40/17, a jeto docela jen taktak. proto se ptám. Kupuju e46, a jsou na ní zimy 205/17. to se mi zdá malé a ouzké. tak nevim. dik za radu. ale ještě jedna otazka, raději stejný rozměr, nebo vzadu širší???( ja vím širší jsou hezčí!).
Nemůžeš si moc vybírat protože když máš 4x4 tak musíš mít vepředu i vzadu stejný obvod. Jinak ´´upečeš´´ difery
Napsal: úte 28.03.2006 20:26
od yard
wagina píše:mám na 39 235/45/17 a 255/40/17, a jeto docela jen taktak. proto se ptám. Kupuju e46, a jsou na ní zimy 205/17. to se mi zdá malé a ouzké. tak nevim. dik za radu. ale ještě jedna otazka, raději stejný rozměr, nebo vzadu širší???( ja vím širší jsou hezčí!).
na bmw vzadu rozhodně širší dle mého názoru...ale nedohánět to podložkama, ale dát tam kola co maj ET akunrát a širší gumy... i disky bych volil v různých rozměrech 8 a 9 např. .. pokud máš výkon a nesebere ti ho právě šířka těch gum a velikost ráfků tak v tom nevidím problém...je to ale dost o komfortu cestování, já těď jezdím na 18" a je to fakt tvrdý a na ty naše silnice na pikaču...
Napsal: úte 28.03.2006 20:31
od yard
kosh píše:wagina píše:mám na 39 235/45/17 a 255/40/17, a jeto docela jen taktak. proto se ptám. Kupuju e46, a jsou na ní zimy 205/17. to se mi zdá malé a ouzké. tak nevim. dik za radu. ale ještě jedna otazka, raději stejný rozměr, nebo vzadu širší???( ja vím širší jsou hezčí!).
Nemůžeš si moc vybírat protože když máš 4x4 tak musíš mít vepředu i vzadu stejný obvod. Jinak ´´upečeš´´ difery
a kde je to napsáno že má wagina čtyřkolku??, já to marně hledám

, mimochodem s tím obvodem je to pravda, jezdím offroad a tam to platí naprosto stejně
Napsal: úte 28.03.2006 20:36
od wagina
Napsal: úte 28.03.2006 20:46
od yard
co je to ET ??? no musíš otočit osten ježka proti krátké stěně klece a pak tam najdeš ten svítící prst...o))))

, no tak nevím jestli to fakt nevíš ale je to vlastně zális kola... rozměr ET určuje polohu té dosedové plochy kterou plácneš na kotouč když montuješ kolo.... rozměr ET určuje její vzdálenost od osy kola , tzn. snad jsem to dobře vysvětlil..dám sem obrázek..vyderžaj