Stránka 4 z 10
Napsal: sob 23.03.2013 13:27
od all
tlak podávacího čerpadla (pod řidičem) musí být nad 3,5bar
To je první co bys měl řešit! parametr: VORFOERDERDRUCK
navíc už na zvíšené otáčky bez zatížení je to málo, natož při jizdě.
1.způsobeno může být málo nafty v nádrži v kombinaci se špatným čerpadlem v nádrži. -> vem plnou nádrž.
2.špatné čerpadlo pod řidičem, časté

-> vyměnit za jiné!
3.špatné čidlo na pal. filtru -> vyměnit
4.špatný regulátor tlaku na hadici za filtrem -> vyměnit
asi tak bych postupoval

Napsal: sob 23.03.2013 13:33
od all
nainstaluj si nahrávání obrazovky, připoj inpu a sleduj obrazovku s tlakama na podávacím čerpadle a CR čerpadle. Jed project a nahraj si to, pak v klidu koukni co to dělá

nebo to nahraj na youtube a pokocháme se i mi

Napsal: sob 23.03.2013 13:36
od kubito
cerpadlo v nadrzi > nove+vycistene trubky nove O krouzky ciste sytko
cerpalo pod ridicem> nove tlak podle INPA 3.75 bar
filtr nafty> novy
vstriky> vymenene vse ok korekce a test prepady ok
je pravda ze tedka tam je min nafty takze dotankuju ale tim to nebude si myslim
Napsal: sob 23.03.2013 13:43
od all
i při jízdě je tam 3,75 bar ?
kolik je při jízdě na CR čerpadle?
Napsal: sob 23.03.2013 13:49
od kubito
live data jeste nemam sam to neudelam protoze mam jeste starou zasuvku v motorovem prostoru tak musim nekoho kdo mi bude ridit a ja budu koukat do kompu....
Napsal: sob 23.03.2013 13:53
od all
kubito píše:live data jeste nemam sam to neudelam protoze mam jeste starou zasuvku v motorovem prostoru tak musim nekoho kdo mi bude ridit a ja budu koukat do kompu....
screenrecorder třeba na slunečnici, protáhni si oknem dovnitř kabel a nahrávej live data. pak si video z obrazovky v klidu prohlédneš.
Napsal: sob 23.03.2013 18:07
od starML
Taky koukni na díl č. 5 nad tím "téčkem"
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10 . Funguje to jako přepouštěcí ventil, aby přebytek tlaku ze středotlakého čerpadla pustil do přepadu (zpátečky). A taky aby se palivový systém dal bez demontáže nějaké trubky odvzdušnit. Je v tom kulička a pružina, která má otevřít při vyšším tlaku, aby středotlaké čerpadlo netlačilo proti velkému odporu. Pokud by tento ventil protékal, budeš mít malý Vorfördedruck. Buď prasklá pružinka nebo nečistota pod kuličkou. Je to nerozebiratelné, ale schválně co udělá Vorfördedruck, když tomuto ventilu zaškrtíš hadičku do přepadu.
Napsal: sob 23.03.2013 19:01
od kubito
oka kouknu na nej zitra vyzkousim to co se deje je to divne ze po vymene toho vstriku to dela takove veci a auto porad nejede....
vyzkousel jsem obe cerpadla pod ridice jak puvodni tak nove a obe maji tlak kolem tech 3.8 baru nikdy vice kdyz slapnu na plyn na miste tak tlak spadne nekam k 3 barum
Napsal: sob 23.03.2013 20:17
od bartpt
Tak doufám, že mě nečeká trápení jako tebe.
Neporadím, ale držím palce...
Já dneska taky měřil.
Napsal: sob 23.03.2013 20:20
od kubito
no je to hrozny trapeni to jsem necekal ze to bude tak hrozne... no pro priste vim ze e39 v nafte uz nikdy
Napsal: sob 23.03.2013 20:21
od kubito
no reknu ti ten treti vaůec nic moc ten vstrik te za chvilku ceka

nebo nalij cistic a uvidis
Napsal: sob 23.03.2013 20:29
od bartpt
No asi ho pošlu do D na repas. Dělají to výměnou.
Koupím repasovaný a až mi přijde, tak ho vyměním a pošlu jim zpět ten můj. oni mi pak vrátí část peněz.
Napsal: sob 23.03.2013 21:27
od KoZi_man
Ahoj,
mohl bych Vás poprosit o zkouknutí mých hodnot a vyjádření se.
Dnes jsem to průběžně projel přes inpu.
Napsal: sob 23.03.2013 21:28
od kubito
trepas toho stoji cca dvojku u nas v CR od Bosche s protokolem vubec bych se toho nebal nevim proc do D
Napsal: sob 23.03.2013 21:30
od kubito
Kozi- vstriky jsou dobre nalit tam cistic primo do filtru nafty a zbytek do nadrze aby je to procistilo a budou na tom jeste lepe...
ale tohle ukaze jen jestli netece do valce jeste si udelej test na prepady
Napsal: sob 23.03.2013 21:38
od bartpt
kubito píše:trepas toho stoji cca dvojku u nas v CR od Bosche s protokolem vubec bych se toho nebal nevim proc do D
Měl bys nějaký kontakt nebo odkaz?
Napsal: sob 23.03.2013 21:38
od KoZi_man
OK. Díky za radu.
začal jsem to zkoumat, jeliukož mam občas problém s nastartovaním.
Auto točí, ale nechytá... Pak to zkusím po hodině a vše OK.
Zítra ještě kouknu na hodnoty z toho tlaku čepadla co podává naftu VORFOERDERDRUCK a tlak.
Také koupim nějaké čistič na vstřiky. nějaké doporučení ?
Měl jsem doma něco od castrolu T...
Napsal: sob 23.03.2013 21:41
od kubito
Bart- nevim odkud jsi ja mam dobre zkusenosti s Bosch servisem v Brne Bosonohy delaj to do druheho dne ten repas....
Kozi- jo tak to je to jak se to zaclo dit me to mas striky v to te vsechno ceka jako me

Napsal: sob 23.03.2013 21:44
od KoZi_man
Nestraš mě, před pár dny jsem to auto koupil... Už se na tom vysralo co mohlo..
Každej den pod tim ležím.. Ještě tohle dotoho...
Napsal: sob 23.03.2013 21:46
od bartpt
kubito píše:Bart- nevim odkud jsi ja mam dobre zkusenosti s Bosch servisem v Brne Bosonohy delaj to do druheho dne ten repas....
Jižní čechy...
Zkusím se optat tedy tady.
Já problém nemám. Starty krásný, žádné škubání, ale prostě poslechově to mělo jiný zvuk. Tak jsem začal hledat. A nevím jestli bohužel, ale asi tedy našel..