Stránka 4 z 4
Napsal: úte 02.04.2013 16:18
od beny-maser
200€ je nějak moc na místní poměry za srovnání a vaření ok,ale za srovnání a otlakování je to moc.
Napsal: pát 03.05.2013 18:54
od Ji-rka
tak jsem to rozebral a hle:
Napsal: pát 03.05.2013 19:00
od beny-maser
hmm klasika! to zavařit jde, ventily na tenhle válec jim dej sebou ostatní si označ a vyndej, pokud je nechceš zabrušovat všechny
Napsal: pát 03.05.2013 19:09
od Ji-rka
udělá se kompletka ... vydrží to pak,to zavaření??? přijde mi to jako dost blbý místo,ale asi lepší než mezi ventilama.
edit: těsnění netknutý.ale poklona,že i v tomto stavu držel motor teplotu přísně na středu.
Napsal: pát 03.05.2013 19:53
od beny-maser
to zavařený místo vydrží víc než ostatní,na tomhle místě to už nepraskne
prasklina je klasická,tyhle hlavy takhle praskaj to není VW ty praskaj mezi ventilama
Napsal: pát 03.05.2013 22:22
od oldaf
Tyhle praskliny jsou na každý hlavě, a problémy to nedělá. Už je ani neřeším. Přes tyhle praskliny to stejně do vody nefouká.

Napsal: sob 04.05.2013 10:16
od beny-maser
no když tam nejsou máš krásně měkké hadice, ale jezdit se s tím dá normálně i s vlekem.
Napsal: sob 04.05.2013 13:28
od Tompo
Mám je tam taky a jezdí to normálně.
Napsal: sob 04.05.2013 13:49
od Ji-rka
beny-maser píše:no když tam nejsou máš krásně měkké hadice, ale jezdit se s tím dá normálně i s vlekem.
asi tak nějak.
a jelikož ze svý e34 prozatim nechci dělat auto na díly,tak to opravim

Napsal: sob 04.05.2013 22:20
od beny-maser
já ti to chválím a s tím zabroušením všech ventilů chybu neuděláš já jsem to udělal taky
Napsal: ned 05.05.2013 10:02
od ViktorDDD
takéto praskliny som mal pri každej komôrke a v pohode, dôležité aby nebola prasklina od valca smerom von, ale keď to dáš zavariť zle neurobíš

Napsal: sob 01.06.2013 11:34
od Ji-rka
tak už mám za sebou prvních 200km s "novym" autem.
-hlava byla zavařena,srovnána,zabroušeny všechny ventily a otlakováno
cena 6000,-
Napsal: čtv 28.11.2013 17:15
od Ji-rka
tak halelůja .....
po ani né půl roce a 6 000km se nám historie opakuje.Hadice tvrdý,voda tlakuje a tentokrát to jde asi do výfuku.nevim.dolil jsem 1,5litru.Mam chuť to zapálit,nejvíc mě na to sere to,že vim jak se k tds chovat a stejně zase.
Přemýšlím zda do toho opět pustit 12 000kč za vše co je nutné okolo toho udělat.Jinej motor je risk,může žrát olej,znovu vařit stávající hlavu je asi blbost....
v podstatě to auto je nový

s tímto,ale prodejné ,tak za 10 000kč.
Napsal: čtv 28.11.2013 18:27
od beny-maser
a už si přemýšlel o tom, že se necháš obtáhnout virgulí, protože takovou smůlu jako máš ty, tu jsem už dlouho neviděl.
Podle mě bylo něco uděláno špatně, jinak by to muselo vydržet. Mě vařená hlava vydržela ceztu z Prahy bez vody.
Napsal: čtv 28.11.2013 18:37
od Ji-rka
jo přemýšlel
hlavu dělal člověk co se tim živí a práci kamarád mechanik.každopádně až našetřim,tak se to rozebere,ale přemýšlim o nějakym postupu.
nenapadá mě co by bylo špatně.
Napsal: čtv 28.11.2013 20:35
od oldaf
Ji-rka píše:jo přemýšlel
hlavu dělal člověk co se tim živí a práci kamarád mechanik.každopádně až našetřim,tak se to rozebere,ale přemýšlim o nějakym postupu.
nenapadá mě co by bylo špatně.
špatně je bohužel nechávat vařit hlavu

mě se to dvakrát nevyplatilo na M21 lepší je koupit jinou hlavu a nechat otlakovat,
Hlavu koupíš do 15stovek

Napsal: čtv 28.11.2013 21:25
od Ji-rka
Koupit za 1500 nechat srovnat a kdyz bude prdla tak jsem v riti.nasetrim a uvidim.hlavni bude to sundat a kouknout
Napsal: ned 01.12.2013 14:40
od beny-maser
sundej a koukni,pak můžeš řešit. Mě vařený místo vydrželo vždycky. Asi záleží kdo to vaří(jestli Babica nebo Polraich

)
A za 1500kč sehnat hlavu co není ruplá, když jsou ruplé téměř všechny, je utopie,to prodá jen nědko kdo neví jakou to má cenu,protože za 1500kč bych se s ruplou hlavou taky nevařil a raději koupil jinou.
Ale třeba budeš mít štěstí a narazíš na jitrnici co ti jí za 1500kč nechá, stejně je to již výběhovej model.
PS:budeme spolu dokud nás koroze nerozdělí
Napsal: ned 01.12.2013 19:25
od Ji-rka
za 14dní se to rozhodí,tak se uvidí

ale šacuju to na jinej motor.
jinak já mam auto s pár pupínkama,takže nás spíše rozdělí problémy jinéé než koroze .... třeba motor
