Stránka 4 z 5

Napsal: čtv 30.12.2010 21:28
od furman
Kluci prosím o radu,
mám velmi krátce BMW 523i a dnes jsem jel zhruba 200km a dojel jsem domů zcela zmzlí ( auto netopí nebo velmi málo). Nejsem schopen auto ohřát , ručička teploměru je max. na konci modré plošky. Při rychlejší jízdě se to ohřálo na první dílek teploměru. Mám podezření na termostat.
Prosím o radu na můj e-mail: kristekauto@seznam.cz nebo tel:606175955.
Předem moc děkuji.
Miroslav Kristek

Napsal: čtv 30.12.2010 21:31
od Jurimir
Určitě je to termostatem, pokud máš okruhu dost provozní kapaliny. Pokud bys potřeboval vědět víc, napiš.

Napsal: pát 31.12.2010 16:16
od cmelak
Tak jsem to dnes měřil i já, mám 530d a při -6C se mi teplota dostala na provozní až po cca 8km po dálnici, nepřekročil jsem ale 2 tis ot/min

Napsal: pát 31.12.2010 16:52
od Velvetek
cmelak píše:Tak jsem to dnes měřil i já, mám 530d a při -6C se mi teplota dostala na provozní až po cca 8km po dálnici, nepřekročil jsem ale 2 tis ot/min


...a to Ti příjde jako dobrý nebo ne?

Napsal: pát 31.12.2010 16:57
od cmelak
Velvetek píše:
cmelak píše:Tak jsem to dnes měřil i já, mám 530d a při -6C se mi teplota dostala na provozní až po cca 8km po dálnici, nepřekročil jsem ale 2 tis ot/min


...a to Ti příjde jako dobrý nebo ne?


Právě nevim co si o tom mám myslet, mám čerstvě vymeněnej termostat chladící kapaliny, ještě jsem nejel v jiný 530d abych to mohl srovnat, podle mě by to mělo bejt ještě rychlejší když mi tam bzučí v podběhu příhřev..

Napsal: pát 31.12.2010 17:02
od Velvetek
no to já právě taky. Mě to tam nijak nebzučí, nebo to alespoň neslyším a při extrémně opatrné a pomalé jízdě se taky zahřeje do 10km, když rovnou vyjedu a nenechám ho ani chvilku cvakat na místě. Proto mi nepříjde, že by to nefungovalo. Ale klidně se nechám přesvědčit o opaku a budu to nějak řešit, no :wink:

Napsal: úte 04.01.2011 22:46
od zyx66
Caute vsetci,

chcem Vas poprosit, ako postupovat pri oprave. Auto sa mi prehrialo, tak som zastavil a cakal som kym trochu vychladne. Vychladlo, domov som to mal uz len 2km tak som dosiel a znova sa prehrialo. Otvoril som to a nasiel som, ze mi praskla paska, ktora drzi hadicu, ktora ide z hora od termostatu k radiotaru http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ter_hoses/ cast cislo 3 na lavej strane z hadice povystrekovala voda a vsetko okolo bolo cele ocakane od vody.

Mozem s tym prejst 2 km do servisu, alebo to mam opravit rovno na mieste. Ako mam postupovat? Dam hadicu znova na miesto, stiahnem paskou a co dalej?

Velmi pekne Vam vsetkym dakujem.

Miso.

Napsal: úte 04.01.2011 23:31
od milo
zyx66: jestli s tim autem (resp motorem) chces jeste v budoucnu jezdit, to je takovy problem na 2 km to zaprahnout na lano? pravdepodobne tam dojedes i po vlastnich, ale co s tim vsechno znicis ti nikdo nerekne. ono tam uz asi bude nejaky problem, kdyz se to v tomto pocasi uvarilo a pretlakovalo. bylo tam dost vody a poradne namichana smes s fridexem?

Napsal: úte 04.01.2011 23:39
od zyx66
Ano bola, bola namiesana na -25 a dolieval som ju pred troma dnami po rysku. 2 hodiny predtym ako sa to uvarilo som isiel 30 km, vsetko bolo OK, potom som zaparkoval, hodinku som bol na kave, nastartoval, isiel znova vsetko OK, a potom zrazu prestal kurit a za 2 minuty to vybehlo skoro do cerveneho...

Napsal: úte 04.01.2011 23:39
od milo
zyx66: hm koukam do historie a pred nejakou dobou jsi tady uz vareni resil? ono muzes mit klidne nacatou hlavu, nebo jen tesneni. sezen si novou stahovaci pasku, nalit vodu, poradne odvzdusnit a uvidis.

Napsal: úte 04.01.2011 23:42
od milo
hm mozna jen unava materialu a praskla paska, vidim ze uz jsi to v minulosti odvzusnoval, vis co a jak, tak do toho... ale taky to fakt muze byt ta hlava nebo tesneni (vyvarilo ti to po zastaveni na kafe)

Napsal: úte 04.01.2011 23:42
od zyx66
Dikes. Ano riesil som. Vtedy to prestalo kurit, odvzdusnilo sa to a nic, vymenil sa termostat a nic a nakoniec po vymene vodnej pumpy bolo vsetko OK a od vtedy nebol problem, cize nechapem preco toto...

Napsal: úte 04.01.2011 23:51
od milo
ztracela se ti voda? aspon trochu?

Napsal: stř 05.01.2011 00:07
od zyx66
Odvtedy ako sa mi pred rokom naplnal system po oprave, tak som tam dolial prvykrat pred dvoma tyzdnami, lebo na volnobeh to prestavalo kurit, tak som tam dolial 0,5l vody, inak nic....a z nadrzky mi teraz nevykzpelo nic, stale je tam voda po rysku...

Napsal: stř 05.01.2011 20:44
od aristoloser
asi nejlíp uděláš,když přestaneš spekulovat a vemeš to do servisu,tohle nejni uvolněný stěrač,ale celkem zásadní věc, v těchto chvílích doslova jde o budoucnost tvýho motoru.tak to odvez k někomu,kdo ti projde hadice,chladič,a celej systém.mluvim z osobní čerstvé skušenosti.taky se mi u e39 523 občas strácela voda,občas byl var, vždy sem to jen odvzdušnil,dolil,a problém celkem odsouval,až mi tedko před vánocemi začal mizet fridex víc,a na víčku a v hadicích se oběvil bíložlutej šlem,a už bylo opravdu zle... :evil:
a co ted,?po skušenostech s odborníky/jejichž odborná zdatnost končila feldou a kecama u piva/ tady u nás,který poznali prd a rovnou mi chtěli měnit celej motor,sem zašel do bmwlux,tam rychle zjistili fouklý těsnění pod hlavou,a do dvou dnů bylo naštěstí vše vyřešeno,neni nad to,když někdo dělá něco co zná...
a za cenu, ke který se cena za kompletní udělání hlavy garážových veleznalců ani nepřiblížila /nebudu zde uvádět,abych těm pseudoznalcum nekurvil jejichrádoby"kamarádský"taxy/.a to tam mám všechen materiál origo/žádný STARLINE/....a ani neřešili, že sem je otravoval o silvestra,a DNES ve středu,jsem si auto vyzvedl hotový :!: dokonce mi i umyli motor a přitáhli a upravili system a táhla ručkY,kterou mi jeden umělecký automechanik ze stodoly mamontoval tak, že se permanentně povolovala,přestože byla nová....a ještě se jim zželilo mýho špinavýho motoru/asi se na to v dílně nemohli koukat :oops: /a umyli ho....prostě RADOST- http://www.bmwlux.cz
neváhej,a nech si zjistit co a jak,u nhlavně to nenech dojít do tohoto stavu jako jsem to nechal já....dej to lidem,co o tom něco vědí a maj to taky čím zjistit,ve finále na tom vyděláš 8)[url][/url]

Napsal: stř 05.01.2011 21:11
od aristoloser
a dokonce mi poštelovali vanos když zjistili,že je o zoubek vedle :D

Napsal: sob 08.01.2011 19:20
od marcocz78
budte v klidu hoši,na mém dvoulitru to vyleze sotva za modré políčko,at jedu kamkoliv,takže TERMOSTAT v prdeli :lol:

Napsal: pon 10.01.2011 21:58
od wilicim
Tak jsem vyměnil termostat a vše vpohodě. Ručička je v prostředku jako přibitá. Koupil jsem Wahler z autokelly za 1400kč a zjistil jsem že ten puvodní je té samé značky akorát s logem BMW.

Napsal: pon 21.02.2011 15:17
od ruza2
Ahoj.Mám stejný problém s nedohřívání,v tehlech mrazech taky cc10km než je ručička na půlce,ale pak drží.A u e39 530d jsou prej 3 termostaty,ještě nekde u webasta nebo vněm,a ten když je v čudu tak vlasně voda prochází přes webasto a může se to dýl ohřívat.Konzultováno s mechanikem z Litomyšle,soukromí servis BMW.Tak jak jsem slyšel,tak píšu.

Napsal: pon 21.02.2011 15:42
od Zdenal
Hmm pro mě novinka. Vím o dvou. Ten ve webastu neznám a ani v BMW mi ho nenabídli.

Jo a že si koupil jeden za 1400,- ?? No nevim jestli je to tak úžasná cena, já koupil oba dva origo v BMW za asi 2000,-