Stránka 4 z 7

Napsal: pon 12.09.2011 21:09
od radokrno
já ho nepoškodil,,jde mi o to jak ho vyndat,zdvihátka mám po pořadě,ale i tak jak je vyprázdnim?prosim tě tu hadičku v metráži koupím v kdejakým obchodě s těmito věcmi,nebo máš typ.díky moc

Napsal: úte 13.09.2011 07:53
od beny-maser
po kud máš vodítko odšroubované tak je potřeba ho ještě vycvaknout,ale myslím že jedno tam může zůstat, nevím to přesně musel bych to vidět, ať mě někdo opraví, ale jestli máš už hlavu doletak tam to vodítko klidně nech,hadičku kup tam co budeš kupovat těsnění a řekni na co to chceš,hydroštely pokud nemusíš nevyklepávej,

Napsal: úte 13.09.2011 08:53
od radokrno
ok vodítko tam nechám,hydroštely taky,hadičky tam co tísko.
blok motoru -opálený válce mohu očistit odmaštovačem od sazí.a tak icelý blok po původním těsnění tomu nijak neublížím pokud to nebudu brát smirkovým plátnem ne?

Napsal: úte 13.09.2011 08:55
od radokrno
beny-maser píše:po kud máš vodítko odšroubované tak je potřeba ho ještě vycvaknout,ale myslím že jedno tam může zůstat, nevím to přesně musel bych to vidět, ať mě někdo opraví, ale jestli máš už hlavu doletak tam to vodítko klidně nech,hadičku kup tam co budeš kupovat těsnění a řekni na co to chceš,hydroštely pokud nemusíš nevyklepávej,
a ty hadičky jsou tedy přesně na co?dík

Napsal: úte 13.09.2011 17:15
od beny-maser
hadičky tam jsou na přepad nafty zpět do nádrže, blok když očistíš dosedací plochu jemným smirkem tak nic nepokazíš,pokud je tam to starý těsnění připečený tak se ti moc jinech možností nenabízí.

Napsal: stř 14.09.2011 01:27
od ThatsMe
Vodící lišta je nacvaklá na tom dolním čepu, stačí trochu zatáhnout a je venku. Dal bych novou, origo v Renocaru asi 400 a ten plast umí stárnout, čímž křehne. Na napínacích lištách by mohlo jít vyměnit jen obložení, páč má vlastní kód, ale nevím jistě, já jsem měnil celé, páč byly vydřené až do hliníku.
Přepadové hadice se tak i jmenují, koupíš v každé mototechně včetně špuntu na poslední vstřik. Světlost je myslím 3,5mm, půjdou tam ještě hůř než dolů, je to natěsno. Pro inspiraci mrkni třeba na gumex.cz, ale neměl by být problém sehnat kdekoliv...
Hodně zdaru!

Napsal: stř 14.09.2011 07:43
od beny-maser
ThatsMe píše:Vodící lišta je nacvaklá na tom dolním čepu, stačí trochu zatáhnout a je venku. Dal bych novou, origo v Renocaru asi 400 a ten plast umí stárnout, čímž křehne. Na napínacích lištách by mohlo jít vyměnit jen obložení, páč má vlastní kód, ale nevím jistě, já jsem měnil celé, páč byly vydřené až do hliníku.
Přepadové hadice se tak i jmenují, koupíš v každé mototechně včetně špuntu na poslední vstřik. Světlost je myslím 3,5mm, půjdou tam ještě hůř než dolů, je to natěsno. Pro inspiraci mrkni třeba na gumex.cz, ale neměl by být problém sehnat kdekoliv...
Hodně zdaru!
koupit špuntík na poslední vstřik je docela problém teda alespoň tady na severu.
Takže doporučuju před vyndáním vstřiku sundat, jinak se ti při povolování nenápadně skřípne a pak tam poteče nafta.

Napsal: stř 14.09.2011 14:01
od radokrno
víc než špuntik mne trápí ta vodící lišta....tu bych od někoho koupil,nebo web kontakt kde si ji objednat.

Napsal: stř 14.09.2011 15:01
od beny-maser
kup jí originál novou v BMW jak ti radí ThatsMe, protože nová stojí 12,40€ +daň,za tu cenu není co řešit, na vrakovišti ti jí ojetou neprodaj o moc levnějš a bude mít nalítáno o 100tis.km víc než ta tvoje

Napsal: stř 14.09.2011 15:26
od ThatsMe
A hlavně ty rozvody neseženeš levněji. To co má kellyna za 9500 jsem v Renocaru koupil asi za 5700. Takže asi tak, ne vždy platí, že se druhovýroba vyplatí. :) Navíc tohle asi nikdo jiný ani zvlášť neprodává.

Napsal: stř 14.09.2011 15:41
od beny-maser
a když tak nevíš co to bude za kšunt

Napsal: stř 14.09.2011 23:27
od ViktorDDD
reťaze sa dajú zohnať aj za 60€ dokopy 2kusy,
2vodiace a 2 napínacie lišty čo som pozeral ceny v BMW tak cca do 80€ dokopy
ten hydraulický napinák som ešte nevidel že by bol zlý a videl som rozobratých asi 10motorov TDS, ale aj ten sa dá zohnať za cca 50€, takže komplet rozvody do 200€, alebo lacnejšie podľa toho čo všetko potrebuješ

Napsal: stř 14.09.2011 23:39
od ThatsMe
Ten napínák jsem měl zrovna špatný a nový stojí 1700 origo. Ještě bych přihodil řetězové kolečka, aspoň to malé na klice, origo myslím 6 nebo 8 stovek. Ale nevím, jestli Radokrno zamýšlí měnit celé rozvody...

Napsal: čtv 15.09.2011 04:55
od radokrno
nevim,každopádně kolečko jsme od vačkynemohli povolit ,tak zůstalo na vačce.
co se tý vodící lišty týče-onjednám ji třeba v renocaru brno oddíl náhradní díly..?dik

Napsal: čtv 15.09.2011 07:42
od ThatsMe
Přesně tam. :) Řekneš jim OEM kód a max do 2 dnů je to tam.

Napsal: čtv 15.09.2011 09:44
od ViktorDDD
na vačke povolíš trochu ten torx potom klepneš jemne kladivom a kolečko odskočí, je tam na konus

Napsal: čtv 15.09.2011 09:59
od radokrno
ThatsMe píše:Přesně tam. :) Řekneš jim OEM kód a max do 2 dnů je to tam.
a OEM kod vezmu kde?třeba tady..?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... ing_chain/

Napsal: čtv 15.09.2011 10:48
od beny-maser
jasný třeba tady, taky to tady hledám

Napsal: čtv 15.09.2011 11:01
od radokrno
ThatsMe píše:Ten napínák jsem měl zrovna špatný a nový stojí 1700 origo. Ještě bych přihodil řetězové kolečka, aspoň to malé na klice, origo myslím 6 nebo 8 stovek. Ale nevím, jestli Radokrno zamýšlí měnit celé rozvody...
to nemíním ,ale kdyby zkouknu to ozubený kolečko jestli už nebylo třeba měněný a jestli neni teda vymačklý a uvidim,,k tomu čepu tý vodíví lišty,,je tam na závit nebo je tam jen nastrčenej a v nom nastrčená lišta,,mám dojem če když jsem to zkoušel tak šel i ten čep a bojim se že mki zapadne do rozvodu a budu muset sundat i prsa komplet.??díky moc

Napsal: čtv 15.09.2011 11:23
od beny-maser
ten čep je tam na závit, o kolečka se moc nestarej ať to pak dáš dohromady, čím míň to budeš rozebírat tím líp se ti to pak bude skládat