Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prázdná baterka po dvou dnech..

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Pavelkac
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 28.02.2010 01:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj

#61 Příspěvek od Pavelkac »

JaraX: Ne každej potřebuje mít doma 7 BMW (parkování,spotřeba...),i když musím říct,že jsem o E38 taky uvažoval.Jinak,když jsi zdiagnostikoval tolik aut,tak jistě víš,že co si z baterky bere třeba startér při startu,se defacto rovná zkratovému odběru a baterka je na to stavěná a někteří lidé jsou schopní točit startérem dlooouho,takže představa,že když se ti někde dostane do zkratu kablík,že bouchne baterka ...no to asi ne :roll: spíš bych řekl,že se začnou pálit dráty a shoří auto,ale baterka to ustojí-(nemyslím ten požár) :wink: Jinak s tím cos napsal na konci souhlasím.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od JaraX »

Pavelkac píše:JaraX: Ne každej potřebuje mít doma 7 BMW (parkování,spotřeba...),i když musím říct,že jsem o E38 taky uvažoval.Jinak,když jsi zdiagnostikoval tolik aut,tak jistě víš,že co si z baterky bere třeba startér při startu,se defacto rovná zkratovému odběru a baterka je na to stavěná a někteří lidé jsou schopní točit startérem dlooouho,takže představa,že když se ti někde dostane do zkratu kablík,že bouchne baterka ...no to asi ne :roll: spíš bych řekl,že se začnou pálit dráty a shoří auto,ale baterka to ustojí-(nemyslím ten požár) :wink: Jinak s tím cos napsal na konci souhlasím.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau


nevím jestli 10cm rozdil ve velikosti auta nějak vyrazně komplikuje parkovani, to samy spotřeba 0,5 litru až litr vyšší,
starter ti bere 3kW u 3.0d motoru, tzn 3000W - cca nějakych 200A, tzn že starter by dobrou 100Ah baterku vybíjel pul hodiny. takže v praxi to bude dobrych 15mint na novou baterku, kamoš dokonce na passatu dojel 8km na starter, samozřejmě pokud nějakym dvoumilimetrovym dratem zkratneš baterku tak drát zhoří, ja myslel hlavním přivodním kabelem, ten už neshoří, baterka exploduje už jsem par takovych odborniku viděl kterym spadl na baterku klič a pak jim to roztrhalo pul motorovyho prostoru
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Pyron »

JaraX: to dělal Chuck Norris ten výbuch s baterkou a klíčem?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od JaraX »

Pyron píše:JaraX: to dělal Chuck Norris ten výbuch s baterkou a klíčem?


ne jeden kamoš odbornik
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Snejk »

to se musim jaraxe zastat. ja sem to zkoušel s tou baterkou taky :D docela dobra mrda a klič slušně rozteklej... ale tohle se v autě nasimulovat moc neda. protože i kdyby tak sou tam ty pojistky i na těch hlavnich kabelech... a malej dratek přehoří dřív než se otočíš.
ale už mi koplet elektrika v e32 vyhořela... všechny svazky se zpekly dokupy.. ale baterka nebouchla ale už nikdy nešla nabít. totálka KO. jestli to upalilo elektrody že zkáply nevim...

docela by mě at e39 zajimala škoda že neni v praze... určitě se to da řešit... chce to jen to auto trochu znat..

jarax se sice vzteka ale ja ho chapu :lol: ja mam na to stejny nazor :lol: i když chapu že se sedma v kombiku neděla to je jedina omluva :lol:
the-rock
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#66 Příspěvek od the-rock »

Ahojte,
dnes se mi stál stejný problém..před dvěma dny jsem vysával autí a měl všechny dveře a kufr cca 1,5 hod otevřený..pak jsem auto zamkl a dnes jsem k němu přišel, otočil klíčkem do polohy 1 a pustil si cd..hrálo to asi 10 min a pak jsem chtěl nastartovat a nic..kontrolky pomalu shasínaly, jako by už to nemělo šťávu..a jak jsem si tento toppic celej přečetl, prvně zkontrolovat baterku, pak šneka a nebo jestli někde něco nesvítí..protože fukar a vše ostatní funguje na jedničku, v sobotu jsem normálně jezdil..tak nevím nevím...uvidíme.. :wink:
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Pyron »

Tak u mě to nebyl ani ten ježek (jak píšeš šnek :D ) a ani ta baterka. Chyba se nenašla a od té doby, co mi byly smazány všechny chyby na diagnostice, se mi nic podobného nestalo - a to jsem baterku docela drtil (na mordu jsem koukal na televizi kvůli zprávám, svítil jsem si v kabině a běžně nechávám parkovačky - to jsou ale diody, asi nežerou). Bufíka jsem nezapínal už dlouho, ale snad ani to by to nevyšťavilo´. Zkus mrknout na stáří baterky, to by mělo být první co checkneš.
the-rock
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#68 Příspěvek od the-rock »

to Pyron:
lol, díky za opravení :D jsem to s tím "šnekem" ježkem nějak přehnal.. Teď u mě byl servisák z BMW (protože je známej a u BMW dělá už 20 let) a když viděl, že mi káblíky z nabíječky vedou do kufru, zrhozil se :D že už prý vše přes motor..takže uvidím a bude.. Pak dám info, jestli to bylo jen tou baterkou a nebo něčím jiným.. :wink:

edit: až se bude vyhlašovat blbec roku, vyskočím první z řady! Problém s "baterkou" vyřešen..je to první mé auto s imobilizérem..tudíž jsem na to zapomněl a proto jsem ani nemohl nastartovat..problém odstraněn! :D kua a že to dalo práci :D
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#69 Příspěvek od bibikuba »

tak mám ten samej problém jako zakladatal tématu-Pyron :( U 530d rok 99 Touring po dvou dnech baterka pomalu KO-sotva to chytne...Myslel jsem že je baterka KO tak jsem dal jinou a starou poslal na zátěžák-závěr baterka je dobrá a na jinou to taktéž po dvou dnech chytne jen sotva..Co jsem tu pročítal tak je spousta věcí který odcházej-ježek atd...Mě teda topení funguje normálně leč jsem ho zatím odpojil baterku dotlouk a vyzkouším za dva dni :roll: Chci se zeptat jestli někdo nemá tušení kolik má ukazovat napětí v testu č.9 na palubce při zaplém klíčku před startem-mě ukazuje cca 11,5V a to se mi zdá málo..Ještě mě zajímá jak se dá vyzkoušet jestli je OK startér,přijde mi že i když je baterka plná-100Ah 850 tak to moc extra netočí...koukal jsem kde je ukostření motoru ale zatím jsem ho teda nenašel :roll: Dořešil tady někdo toho žrouta proudu??
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od Pyron »

já měl problém takovej, že to vybití se dojebalo do stádia probliknutí kontrolek a pak tma.. takže pokud ti vše ostatní jede a "jen" nenastartuješ, nemusí to být problém baterky.. Tak jako tak - nech auto "vyhasnout", tj. spánkový režim, kdy pozhasínají všechny diody v kabině a vypnou se všechny systémy nesouvisející s bezpečím a otevřením (odborníci mě jistě doplní). Pak si proměř odběry jednotlivých okruhů u pojistkových skříněk. Já tohle všechno nechal na elektrikáři. Ten nic nenašel, ale asi tím jak to porozpojoval a znovu zapojil a pak vymazal chyby, tak to je ok. Teď mi stojí auto týden před hotelem na horách, kde teplota nepřeleze 2°C, pořád prší nebo mrzne a včera jsem ho natočil hned.. držím palce 8)
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#71 Příspěvek od e155 »

to bibikuba. U mé E39 se to projevovalo podobné - po dvou dnech ani ťuk. Po vypnutí a usnuttí auta byl naméřenej odběr, pŕesnou hodnotu ale nevím. Ventilace a klíma fungovaly bez problémů. Vyméněn ježek - odběr zmizel, problém vyřešen.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#72 Příspěvek od bibikuba »

tak u mě to vypadá na startér-i když je baterka dotlučená tak to s motorem otáčí nic moc,baterku jsem nechal změřit na zátěžáku a prý je OK,dával jsem na zkoušku i jinou a taktéž nic moc-párkrát nastartuju a je KO.Ukostření jsem kontroloval,Aku je dotlučená a stejně nic moc...Dá se nějak změřit startér bez demontáže-třeba odběr,nebo ho musím vyndat??
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#73 Příspěvek od beny-maser »

vyndat a minimálně vyměnit uhlíky a vyčistit komutátor,možná bude špatná i jedna část vinutí a sjetý komutátor.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#74 Příspěvek od bibikuba »

jjj,vymontováno :wink: měřil jsem únik proudu po uspání jednotek-v normě,Aku dotlučená,měřená na zátěžáku-OK,kostra motoru v cajku a stejně to startuje jak s poloprázdnou baterkou.Vyndal jsem pravděpodobně nedávno měněnej startér Valeo :roll: a myslím teda že bude mít odběr jako prase-jinak si to nedovedu vysvětlit...Ted co s ním??opravit,vyměnit nebo koupit origo starší..Má někdo nějaké doporučení-jestli má odběr jak si myslím tak to asi na repas či opravu startéru nebude-nebo se pletu???díky za rady a doufám že závada bude teda ve startéru :roll: :roll:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#75 Příspěvek od beny-maser »

já bych ho nechal opravit,ale u někoho kdo tomu rozumí a umí to,řešil jsem stejnej problém na tds, spálená cívka ve statoru, po připojení na šťávu se z ní hulilo,nechal se opravit a točí jak blázen. Když koupíš origo starší tak koupíš něco co bude mít najeto 300tis a nevíš jak dlouho to zase vydrží,když koupíš novej nějakou sračku tak je to náběh.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#76 Příspěvek od bibikuba »

tož závada vyřešená :D Zdálo se to jako žrout proudu či špatná baterka ale po měření a laborování jsem zjistil že je KO startér-protáčel se pastorek a startér měl odběr jako prase....Koupil jsem teda origo použitej a zas to šlape-ted mám jeden na ND :D :D Jinak údaje pro ostatní než budou kupovat novou baterku,ježka atd.čehoš jsem se chtěl vyvarovat :D nechat změřit Aku na zátěžáku-je to věrohodný a funkční :D ,zkontrolovat jestli nežere proud-cca po patnácti minutách jak je tu psáno se uspí jednotky-mě to šlo pouze při zamčeným autě-nicméně žrout proudu nezjištěn,kontrola kostry motoru a pak už jen startér-jako v mém případě :wink: jinak mě se to projevovalo tak že při startování to nic moc netočilo a po dvou dnech stání jsem většinou už nenastartoval..
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#77 Příspěvek od MUF_IV »

Chlapi, mám podobný problém ale na E60. Vím že už se to tady někde řešilo. Nejede mi ventilátor, pouze do 4 polohy LEDek a taky se mi po otočení klíčku a nechání na poloze kontrolky rozsvítí žlutý symbol baterie. Je to běžné nebo ne? Když baterku nabiju natvrdo přes noc, tak jakoby auto ožije, ale stačí nechat pár minut zapnuté zapalování a už tam skáče žlutá kontrolka baterie a po chvíli červená a až to moc nechce točit startérem.... Baterka je stará cca 2 roky, 100Ah a když jsem jí do auta dával tak jsem ji nechal registrovat v BMW servisu... ale baterkou by to být nemělo...

Dá se nějak odpojit ježek na E60 aniž bych se k němu dostal, protože tam není tak "easy" přístup jako na E39...nebo nějak změřit???
cendel
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: úte 21.06.2011 00:00

#78 Příspěvek od cendel »

Ahoj, po přečtení možná všech témat na téma velkého odběru baterie jsem se pustil do řešení na svém autě e39 530d. Jakmile auto stálo tři a více dní už jsem ho prostě nenastartoval problémy se stupňovali s blížící se zimou. Celé jsem řešil celý víkend ale nakonec se povedlo. Můj postup: auto jsem nechal uspat po zackvanutí zámku 5.dveří a dvěří u spolujezdce poté jsem změřil odběr 0,16 A, postupně jsem vytahoval pojistky abych zjistil že žádný okruh mně odebíraný proud nesníží tak jsem vyndal kabel u starteru taky nic poté u alternatoru taky nic, poté jsem začal vyndávat pojistky u silnoproudých vodičů v kufru a zjistil že vyndání pojistky F105 se proud sníží na 0,01 A. Pomocí BMW WDS jsem zjistil že se jedná o okruh relé předehřevu a elektrického ventilátoru. Napřed jsem vyndal relé nic, poté odpojil ventilátor a odběr se snížil, jinak ventilátor se choval naprosto standardně, byla to opravdu sranda protože takhle je to na hodinu práce ale když musíte furt někde hledat co a jak tak se to protáhne ale povedlo se :D
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#79 Příspěvek od Tompo »

Mě to taky potkalo, kydal mi to telefon, odběr 400mA. Stačilo odpojit telefonní kabel a problém vyřešen...
Odpovědět