Stránka 4 z 10

Napsal: úte 20.01.2009 15:37
od PetacekBE
mno původní majitel olej neměnil - asi jak se to rozsvítilo tak to vynuloval tím oil testerem a jezdil dál.. Předvstřik je špatně seřízenej to vím...

Napsal: úte 20.01.2009 15:42
od bmwfil
Co to bylo za p.. vynulovat ale nevymenit?! :evil:
No tak pak je to jasnej předvstřik to rachtání, minimálně značný podíl to na tom má...

Jak tak vstřebávám info o tom tvém autě, tak s péčí předchozího majitele je malý zázrak, že motor ještě vůbec vrčí... Jako tyto lidi střílet... když nemají na řádnou údržbu a provoz, ať si jezdí nějakým fanoušem a neničí auta, která si to nezaslouží! :mad:

Napsal: úte 20.01.2009 15:46
od tds
Z tebe to leze jak z chlupaté deky kámo.to má taky jistě podíl na tom že ti to auto fajčí když jedeš.takže vzhůru do Bosche nech si seřídit pumpu a zkontrolovat vstřiky,pak vyměň olej s filtrem a budeš překvapenej jaký máš kočár!teda ještě by mě zajímalo proč je špatně nastavenej předvstřik.to do toho už někdo drbal nebo co?proč se hýbalo s pumpou?

Napsal: úte 20.01.2009 16:57
od PetacekBE
je to div že ???? mno co se týče toho klepání tak si myslím že hydroštely neseřizují ventily skrz ten olej a ventily klepou.... Co se týče toho předvstřiku tak prej to auto mělo bouračku a tak prej tím se to rozdrbalo.... Takže co mám udělat proto aby to auto bylo fakt super. a kolik stojí výměna rozvodů - napište mi sem ukony které mám provést a jejich ceny - díkes moc.. Jinak co se týče toho hulení tak to je ten předvstřik špatne nastaven - a k čemu tam vůbec je ?? :oops: :oops:

Napsal: úte 20.01.2009 21:20
od tds
bouračkou se předvstřik nerozdrbe to je blbost.musel do toho někdo jebat.rozvody dělat nemusíš a hydroštelama to určo není to klepání.
Předvstřik je vlastně to samé jako předstih u benzínu,popisovat ti to nebudu na netu si k tomu nformace najdeš co to je a proč to je.
Takže žačal bych výměnou oleje vč.olejového filtru,naftového filtru a vzducháče.hned potom bych to odvezl do Bosch servisu (jakéhokoli v tvé blízkosti),nechal si udělat předvstřik a kontrolu vstřiků.můj odhad je:olej filtry,při 10w-40 cca 2500.servis u Bosche by tě mohl vyjít s nastavením předvstřiku na cca.1500-2000.takže když vytáhneš ze strožoku 5táců tak ti možná ještě zbyde na naftu do toho servisu a zpět.

Napsal: úte 20.01.2009 21:48
od PetacekBE
děkuji Ti. Rozvody opravdu dělat nemusím - řetěz mi už rachtá - prej se mění tak kolem těch 250 000 km - nebo spíše je to doporučeno :)
Nevím - nikdy jsem nevěděl a ani nesnil o tom že budu mít bávo tak se radši ptám abych něco nepojebal :oops:

Napsal: úte 20.01.2009 23:21
od ZaK
Já jsem kdysi kdesi slyšel, i když podle mě je to pič...na, že BMW poskytuje doživotní záruku na rozvoďák. Je na tom něco pravdy? Jak je to tedy s rozvoďákem , ať už u benzínu nebo nafty?

Napsal: stř 21.01.2009 15:41
od PetacekBE
Mohu do svýho TDeSa nalít tento olej :
http://www.oleje-eshop.cz/Automobilove- ... 0-4L-.html
jinak o tom předvstřiku jsem nenašel na netu nic - jen že motory kvůli nim špatně fungujou ale předvstřik opravdu nevím co to je - nejsem v naftě ještě tak zaběhlý... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Napsal: stř 21.01.2009 16:25
od tds
Můžeš, sice nemá akreditaci od BMW ale sere pes ,když to má MB 229.1 tak to je pro tds taky velmi slušný olej.tady jsem ve zkratce něco našel
http://www.stroboskop.info/

Napsal: stř 21.01.2009 19:45
od bmwfil
No tak asi bych tam dal spíš 5w40 a se schválením... Třeba http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=417 rozdíl v ceně zanedbatelný a má schválení... :wink:

Napsal: stř 21.01.2009 20:47
od PetacekBE
je pravda že pro turbo je lepší plná syntetika ???

Napsal: čtv 22.01.2009 09:18
od tds
jenže kdo ví co ten motor má nejeto a on sám neví co tam za olej je.pokud tam flákneš plnou tak se taky může stát že mu to bude žrát olej jak fena.nech 10w a hotovo.

Napsal: čtv 22.01.2009 12:20
od bmwfil
No tak tam max dá zase 10w, pokazit nic moc nemůže max trošku pročistí motor... No a když to bude OK, klesne mu spotřeba a bude se líp startovat...

Napsal: čtv 22.01.2009 12:32
od tds
No že by mu klesla spotřeba tím že dá jinej olej a ještě k tomu líp startovat to jsi nemyslel ani vážně že ne?to jak se říká že synta snižuje spotřebu tak ano,ale to jsou meřitelné veličiny tak v laborce.Navíc synta je o 100% dražší.do tdsa není třeba lejt za každou cenu plnou syntu, navíc pokud si není jistej že tam původně byla.dle tabulek je 10w doporučenej olej pro tds.

Napsal: čtv 22.01.2009 12:59
od PetacekBE
kamarádův strýc je automechanik a doporučil mi do jistého roku výroby - myslím do roku "99" lít do TDeSa polosyntetiku. Já ji tam dolévám - ten modrej mogul jak jsem na něj vložil ten odkaz.... 8)
Sám nemám moc peněz - a auto nechci nějak rozmazlovat - ale jedno vím jistě to auto má duši a je to mazlík a pokud jej dám do pořádku na rady Vás všech tak potom se uvidí co to bude za střelu. ono i teď jede super ale uvidíme no.... :D

Napsal: čtv 22.01.2009 13:02
od bmwfil
Když jsem auto koupil, taky tam byla 10w40, od té doby jsem nelil nic než 5w40, spotřeba klesla o 0,5L a úniky nejsou... A v zimě se samozřejmě startéru uleví a motor dřív promaže... Čili vycházím z vlastní zkušenosti a ne jedna paní povídala... No flame! :lol:

Napsal: čtv 22.01.2009 14:15
od tds
Těžko tě o tom přesvědčovat, já vycházím z dlouhodobých testů odborníků kteří tyhle skutečnosti simulovali za stejných podmínek a s různými motory.

Napsal: čtv 22.01.2009 14:21
od bmwfil
Však v pohodě, laboratorní testy se od skutečnosti většinou liší a nebo taky vyjímka potvrzuje pravidlo... To je jedno...

Napsal: sob 24.01.2009 00:46
od PetacekBE
Takže dneska jsem byl z Bafákem v servisu se jen tak ptát na problémy co mi to dělá a prej to tlakování hadic je normální :) - ale když sem mu řek že se mi ztrácí voda - za 14 dní co jsem doléval už jsem asi 1.5 cm pod ryskou v expanzce při studeném motoru,že by to teoreticky mohlo bejt tou pumpou - vodním čerpadlem. Jinak - prej ten rozvodovej řetěz na TDeSu je doživotní - prý je to ošetřeno tak aby ty rozvody byli doživotní - nevím co je na tom pravdy :(

Napsal: pon 26.01.2009 19:38
od PetacekBE
pánové ještě jedna věc prosím - zdá se mi že motor za studena jako by mu pobafál jeden válec - takový jemný náznak nepravidelného chodu společně plynoucí s tím klepáním... Může to být těmo tryskami ??? :evil: