Stránka 4 z 5

Napsal: stř 03.11.2010 23:27
od Snicker
ty kokso tak to bude draha zalezitost ked uz musi ist von motor :cry:

Napsal: sob 06.11.2010 23:04
od Author
cca 4 - 4,5t jen za hlavní šály, ty vodící 900, ale myslim že to je lepší vyměnit vše
ceny origo bmw, nevim zda se dá tohle sehnat někde nějak rozumněji

Napsal: ned 07.11.2010 22:57
od Author
neví někdo zda se mění šrouby na ložiskach ojnic a hlavních ložiskach kliky?
dnes sem vyhodil motor ven, ale ještě sem ho nerozlousknul

Napsal: pon 08.11.2010 23:37
od Snicker
ides to skusit vymenit?

Napsal: úte 09.11.2010 23:42
od Author
jj, už to mam komplet odstrojené, jenom povolit šálky na klice a ojnicích a klika jde ven

Napsal: úte 09.11.2010 23:47
od Snicker
nemozes porobit nejakefotky? ake presne cisla dielov si objednaval? mne to ma menit jeden mechanik z tempusu ale az o tri tyzdne. menis aj zotrvacnik? menis iba saly?

Napsal: stř 10.11.2010 00:07
od Author
zatim se neobjednával nic, až tu kliku vytáhnu, nechami ji přeměřit a podle toho jestli nebude potřeba přebrousit a podle šálků na ojnicích potom objednám díly
fotek mam asi milion (přibližně)
setrvák asi necham, nezdá se zatim špatnej, a novej je celkem pálka
jinak všechny těsnění, to je samozřejmost

Napsal: úte 16.11.2010 22:39
od Snicker
ako si pokrocil?

Napsal: čtv 25.11.2010 00:04
od pesa84
po výměně oleje stejné příznaky u E36 325 tds.... taky by mě zajímalo jak jsi dopadl... at vím na co se psichycky připravit... i fyzicky a finančně... :cry:

Napsal: čtv 25.11.2010 11:26
od Author
no nepokročil sem zatim nijak
mam to akorát rozebraný, a objednaný díly, v pondělí snad začnu skádat
jinak sem přibližně měřil axiální vůli kliky a měl sem něco kolem 0.5mm a dle TISu má být maximálně 0.16mm
to klepání vycházelo z převodovky, když sem zahýbal se vstupním hřídelem tak to vydávalo dost podobnej zvuk a i to první ložisko je ko.
takže taky přijde vyměnit
kluci někde ze začátku psali, že po výměně toho ložiska v převodovce jim to na chvíli přestalo, tak doufam, že příčina proč se kurví je velká axiální vůle kliky
jinak finančně to zatim spočítané nemám, ale bude to dost
lágry, gufera na kliku,do převodovky, ložisko do převodovky, do kliky, šrouby do ojnic a přibižně milion těsnění

Napsal: čtv 25.11.2010 21:33
od pesa84
teoreticky i prakticky by to tím mohlo být, jeví se to jako nejpravděpodobnější,ale u TDS žádná pravděpodobnost neplatí... :lol: jinak at´se zadaří a vše proběhne tak jak má.... :wink:

Napsal: sob 15.01.2011 15:19
od Author
nějak sem tady na to téma zapomněl

tak abych shrnul...
vyměněno:
hlavní lágry klika
ložisko v klice (vedení vstupního hřídele převodovky)
ložisko na vstupním hřídeli převodovky


potom spoustu jiných věcí, ale ty už s tim nesouvisí
nicméně žádná změna

Napsal: sob 15.01.2011 21:56
od Kail
No to už si snad děláš prdel 8O .
TDSo už sice nemám,ale přesto mně dost zajímá co mně asi 2 roky trápilo :roll: .
Pro mně je to prostě dost velká záhada,zezačátku jsem byl sám ale teď se ukazuje že to dělá celkem dost lidem,a přesto nikdo neví co s tím.

U mně se to chovalo divně,vždycky když jsem něco udělal na motoru/převodvce/spojce tak to třeba na den uplně přestalo,no a když už už jsem měl radost tak druhý den to samé.
Pro příklad,dělalo mi to !!rok!! každé ráno v zimě v létě zastudena vždy.Pak jsem s uživatelem Baagoo vyměnil jeden vstřik co tekl za jinej a najednou to přestalo uplně,žádný klepání,žádný třesení a to ani druhej den zastudena.Ovšem třetí den to samé.
Kámoš co měl TDS e39 a dělalo mu to samé taky,celej roku v zimě v létě to prostě zastudena klepalo,pak jednou vyměnil žhavky a světe div se,na den uplně bez problémů,nicméně druhej den to samé :roll: .

Já to nechápu.Jediný co mně napadá že jsem měl trošku horší čerpadlo,za tepla startovalo hůř a kámošovi taky.Nutno říct že ale žádnej extrém,prostě se to 5x přehouplo,ani jsem to neřešil...Ale tady kolega zase psal že má udělaný i čerpadlo i vstřiky a stejně mu to dělá :roll: ...

Napsal: ned 16.01.2011 00:02
od Author
No abych to upřesnil...
První dva dny šepot květin, sice sem nechtěl slyšet žádný klepání ale poslouchal sem to hodně. No a pak to začalo úplně stejně, ne-li hůř.
Jak píšeš, kdyby to dělalo jen mě, tak si řeknu je milion věcí co to může být.
Ale vzhledem k tomu, že je nás několik kteří to chtěli vyřešit a spoustu věcí sme už zkusili, tak sem fakt bezradnej. Bylo už tady zmíněno hodně věcí, od čerpadla, vstřiků po řemenici, setrvák, spojku apod.
jedině mě napadá ještě nějaký další ložisko v převodovce.
Pokud vemu v potaz jen hřídele je jich tam asi 5. Jendo na vstupním hřídeli.vymněněno, žádná změna. Další výstupní hřídel-netočí se když auto stojí, potom mezi vstupním a výstupním-to by teoreticky mohlo dělat bordel a pak 2 na předloze, taky možnost. Ale na to už by zase nemělo vliv nějaký tlačení prkýnkem do řemenice, jak se tu psalo dřív.
už si přestávam pamatovat jak se to chovalo před tim
kdyby to aspoň šlo nastartovat bez převodovky
nevim, vzhledem k tomu co se tu už všechno probíralo, nenapadá mi nic jinýho než ložisko na nějakým hřídeli v převodovce, nedej Bůh pod nějakým kolem

Napsal: ned 16.01.2011 10:13
od Tompo
Taky přihodím zkušenost, před 4mi lety jsem měl 325TDS, taková chcíplotina to byla, kupoval jsem ji se špatným čerpadlem, sehnal jsem NOVÉ, najel jsem cca 2000km a praskla klika. Od začátku ten motor měl takovej mlátivej zvuk, jak když je na sucho, bo tak něco a když jsem si poslech u výfuku, jako by se hádal, prostě nepravidelně funěl. Tak jsme sehnali jinej motor, kterej jsem měl možnost slyšet, než se vyndal, šel krásně... Dávali jsme nové rozvody, napínací lišty, lágry na klice byly dobré... Po sestavení ten motor měl o poznání lepší zvuk, ale nepravidelnost u výfuku byla stále, jediné, co zůstalo z původního motoru byla palice... Nicméně jsem to už dál neřešil, tenkrát jsem i s tím čerpadlem do toho nasypal 70tKč (dělali se i chladiče, plnila klima, prostě všechno, co bylo třeba). Najezdil na tom 50tkm a nic se nepodělalo.... Teď mám další TDS z 96" roku a zas mi přijde, že i když má mít nepatrně větší krouťák oproti prvním TDS, tak je to lenivější, čekají mě rozvody, tak pak uvidíme.... (Turbo prý tlačí míň, než by mělo, takže ho taky vyměním)

Napsal: ned 16.01.2011 21:24
od Kail
No jen připomínám že mně známej převodovku repasoval hned jako první po tom co to začlo mlátit.Pravda že se neměnilo všechno,ale vše co bylo špatný,tenkrát asi 4 ložiska,bohužel už nevím který.No a rachtání ustalo na pár dní,vibrace ne.
Kámoš do tý e39 kupoval jinou převodovku co měla údajně najeto 140tis a taky nic.Pořád stejný.

Já prostě věřím tomu že je to něco na motoru.Zase na druhou stranu jsem s tím klepáním najel 50tis. km a dodnes jezdí v pohodě...

Napsal: ned 16.01.2011 23:41
od Author
já už fakt nevim...
ležel sem pod tim a zdálo se mi že to musí být převodovka, nebo setrvák, ale dál už bych neřek
kdyby to bylo pravidelný mlácení, ale tohle je divný

Napsal: pon 17.01.2011 18:51
od Kail
Pořád dokola...Převodovka rachtá protože vibruje,to je jasný.Ale proč vibruje.
No asi musíš předat žežlo zase někam dál,mně i tebe už to stálo dost peněz :lol:

Napsal: pon 17.01.2011 19:17
od Author
Tak oficiálně předávám žezlo o jednoho zoufalce dál :) .

Kurňa dyť už tam skoro nic jinýho na tom autě neni.

Napsal: úte 18.01.2011 18:01
od Kail
Njn,to říkám pořád,nejhorší je taková závada u který nevíš co jí způsobuje.
Když odejde turbo tak to sice stojí peníze ale víš že po repasu máš klid.Takhle to člověka ve finále stojí podstatně víc a přitom to klidně může být jen nějaká prkotina :roll: ...