no to mlaceni jde od tama a nic jineho (jako spojeni mezi napravou a kastli) tam neni, takze nevim, ale jeste na to mrknu jestli doseda ta guma na tu kastli... a pokud ne tak zkusim trochu ubrat te trubky co vede tim silenblokem...
To bych nedelal. Ta guma nemuze mlatit. Pokud je to kovovy zvuk, tak hledej jinde. Ty zvuky jsou zaludne.
Jednou jsem jezdil mesic s takovym divnym cinkavym zvukem, ktery sel ze zadni napravy. Kdyz jsem brzdil, tak to prestalo. Tyk jsem sel po zadnich brzdach. Vse jsem prekontroloval a nemohl jsem na nic prijit. Kdokoli se mnou jel, tak rikal, ze to jde odzadu. Pak jsem vymenoval predni desticky a na jedne byla ulomena takova ta pritlacna pruzinka. Vymenil jsem ji a cinkani prestalo. To jen tak na okraj.
Jinak predpokladam, ze Ti to mlati pri prejezdu nejake diry. Zkus to auto nalozit na plnou nosnost a pak to zjus jestli se to zmeni. Muze to delat i ulozeni tlumice. To mi delala na E30. Tak jsem jako prvni sel po silentbloku a ten to nebyl. Byl a je zdravej.
no prave kdyz jedu pres diry apod tak je to uplne ok!! zadne mlaceni, ale kdyz se prudeji rozjedu na jednicku tak to uplne zamlati... a nebo kdyz se rozjizdim do prudkeho kopce kde je potreba dat vic plynu tak to tluce... a to mlati jak kdyby nekdo byl pod autem a kladivem mlatil do podlahy... a kdyz vytocim dvojku tak to na cca 4tis zavibruje to podlahy... a kdyz treba odbocuju a pak zrychluju tak to taky vetsinou zavibruje.... jinak na dirach apod vazne klid!!!
Tak to nebude delat ten silentblok. Jak jsem psal, ze jsem ho mel utrzeny na te E21, tak tam to mlatilo pri prejezdu pres diry.
Co stredove lozisko na kardanu?
jo tak to nevim... to ani nevim kde je a to mlaceni jde z kraje zadku (jako kdyby to slo z toho silenbloku)... takze spis myslim ze to bude neco na prave naprave nez kazdan...
To je fakt tezky to takhle posoudit. Pokud bys mel cestu do Prahy a nebudes to mit jeste vyresene, tak dej predem vedet a mrknu se Ti na to. Jinak stredove lozisko je nad vyfukem pod krytem. Kdyz vezmes za kardan, tak by nemel mit vuli. To stredove lozisko je v gume, takze se trochu hybat bude. To je normalni. Nesmi mit vuli. Za kontrolu nic nedas.
No ono je hybat a hybat. U prevodovky a diferaku se nema ani hnout. Uprostred je lozisko a to je ulozene v gume. Tam by to mel jen pruzit, ale lepsi je se na to podivat a uvidis jestli je ta guma urvana nebo ne.
to chce shodit vejfuk.. ze? ja budu davat v dohledne dobe origos koncovej tlumic misto te mrdky co tam ted mam takze pujde dolu a pak jak je tam ten alu kryt (asi kvuli teplote) tak ten taky... co? a pod nim vede kardan a tam to je?
Ja ho nemenil. U me bylo OK. A cenu si netroufam rict. Prodavaj i druhovyrobu. V pondeli Ti to muzu zjistit, kdyz budes chtit. Bude v haji ta guma. Lozisko vetsinou byva dobre.