Stránka 4 z 6

Napsal: úte 01.04.2008 09:25
od MrScully
pohy píše:
MrScully píše:
surfis píše:PS: přednostní pro mě je bydlení, takže radši budu investovat do rozestavěného podkroví, než do bezvýznamného zvyšování výkonu. 100 koní na naše silnice bohatě stačí.


To je jasny. Ale ja uz jsem si bydleni zaridil, tak proc si neudelat radost trilitrem? :) Na eMko nemam, tak jsem vzal druhou nejsilnejsi motorizaci, kterou moje oblibena E46 nabizi.

Stejne jako 100 koni je dostacujici pro bezny provoz, tak je dostacujici i radio Sencor nebo 15" pneu. A stejne tim drive nebo pozdeji vsichni pohrdnou a udelaji upgrade. Takze asi tak :) Dokud ma clovek jine priority, tak je mu to jedno, ale kdyz ty prachy na to zbydou, tak si udela radost a pak uz by zpatky nemenil ani za nic :-)


no jo ale jak sis mohl všimnout tak tady autor tohodle tématu penězma moc nepřekypuje, psal že do toho nemůže moc vrazit


Však mu taky už většina lidí sdělila, že je to blbost... čipovat 1.6 je o ničem a vyházet sedačky a dát karbonovou kapotu asi taky není správná cesta :-)

Napsal: úte 01.04.2008 09:39
od pohy
MrScully píše:
pohy píše:
MrScully píše:[quote="surfis"]PS: přednostní pro mě je bydlení, takže radši budu investovat do rozestavěného podkroví, než do bezvýznamného zvyšování výkonu. 100 koní na naše silnice bohatě stačí.


To je jasny. Ale ja uz jsem si bydleni zaridil, tak proc si neudelat radost trilitrem? :) Na eMko nemam, tak jsem vzal druhou nejsilnejsi motorizaci, kterou moje oblibena E46 nabizi.

Stejne jako 100 koni je dostacujici pro bezny provoz, tak je dostacujici i radio Sencor nebo 15" pneu. A stejne tim drive nebo pozdeji vsichni pohrdnou a udelaji upgrade. Takze asi tak :) Dokud ma clovek jine priority, tak je mu to jedno, ale kdyz ty prachy na to zbydou, tak si udela radost a pak uz by zpatky nemenil ani za nic :-)


no jo ale jak sis mohl všimnout tak tady autor tohodle tématu penězma moc nepřekypuje, psal že do toho nemůže moc vrazit


Však mu taky už většina lidí sdělila, že je to blbost... čipovat 1.6 je o ničem a vyházet sedačky a dát karbonovou kapotu asi taky není správná cesta :-)[/quote]

to jo no, jen za tu carbonovou kapotu by vrazil půlku ceny toho auta pomalu :D

Napsal: úte 01.04.2008 10:12
od dsvatos
No já nevím, ale můj motorickej upgrade je trochu obrácenej.. Ford 2,8 V6 - Ford 2,0 - BMW 1,8 :lol:

Napsal: úte 01.04.2008 10:14
od dsvatos
dsvatos píše:No já nevím, ale můj motorickej upgrade je trochu obrácenej.. Ford 2,8 V6 - Ford 2,0 - BMW 1,8 :lol:
Nojo, ale dřív jsem zase byl na okolních benzínkách velice oblíbenej :lol:

Napsal: úte 01.04.2008 10:15
od dsvatos
Buďto jsem dylina, nebo je to nějaký zauzlovaný, páč cituju sám sebe 8O

Napsal: úte 01.04.2008 10:49
od pohy
dilyna nejses, já taky kolikráte něco napíšu a pak se sám chci eště doplnit :wink: ,nebo je tady eště možnost že sme dilyny oba :D

Napsal: úte 01.04.2008 16:01
od surfis
MrScully píše:
surfis píše:PS: přednostní pro mě je bydlení, takže radši budu investovat do rozestavěného podkroví, než do bezvýznamného zvyšování výkonu. 100 koní na naše silnice bohatě stačí.


Stejne jako 100 koni je dostacujici pro bezny provoz, tak je dostacujici i radio Sencor nebo 15" pneu.


Jistě, ale do kuchyně si taky nekoupím rádio za x desítek tisíc, to si koupím do obýváku. Tak na normal ježdění mi 1,6 stačí a na vyblbnutí bude jiné auto. Buď to bude E36 v cabriu, nebo mě dost láká Honda Intergra, ale to bude, pokud to dobře půjde až na příští léto... :wink:

Napsal: úte 01.04.2008 16:32
od pohy
Kluci, se tu spíš hádáte než aby ste mu poradily, chudák z vás musí mít hlavu v pejru :lol:

Napsal: úte 01.04.2008 18:38
od surfis
pohy píše:Kluci, se tu spíš hádáte než aby ste mu poradily, chudák z vás musí mít hlavu v pejru :lol:


My se nehádáme, ale každý máme jiný názor a pohled na věc. :wink:

Ale pokud chce někdo zvýšit výkon u 1,6i, tak jediný význam má výměna motoru za 1,8 a možná nějaký chip k tomu. Jestli si to bude dělat sám, tak to možná smysl má, ale od někoho to překopat, by se už nevyplatilo. S 1,6 nemá smysl nic dělat.

BUŤ SE S TÍM SMIŘ, NEBO POŘIĎ NĚCO SILNĚJŠÍHO.

Napsal: úte 01.04.2008 18:38
od Lukys318is
dsvatos píše:E30 316 možná ujede, E36 už ne. Je o dost těžší..


JO? ses si jistej? zajimavy je ze kamosova e30 316 sedan plastak je papirove tezssi nez moje e36 318is coupé... asi jen o 50kg ale je proste tezzsi

Napsal: úte 01.04.2008 21:29
od dsvatos
Lukys318is píše:
dsvatos píše:E30 316 možná ujede, E36 už ne. Je o dost těžší..


JO? ses si jistej? zajimavy je ze kamosova e30 316 sedan plastak je papirove tezssi nez moje e36 318is coupé... asi jen o 50kg ale je proste tezzsi


To pochybuju. Teďka čtu, že pohotovostní hmotnost šestiválové e30 320 je 1085 Kg. Moje čtyřválcový ISo e36 váží 1250 :wink:

Napsal: úte 01.04.2008 21:46
od Slid
Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i

Napsal: úte 01.04.2008 21:59
od surfis
Slid píše:Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i


:roll:

Napsal: úte 01.04.2008 22:03
od Slid
surfis píše:
Slid píše:Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i


:roll:


Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš. :idea:

Napsal: úte 01.04.2008 23:01
od surfis
Slid píše:
surfis píše:
Slid píše:Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i


:roll:


Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš. :idea:


:smich: :smich: :smich: :smich2: :smich2: :smich2:

Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.

Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?

Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.

Napsal: úte 01.04.2008 23:16
od Slid
surfis píše:
Slid píše:
surfis píše:[quote="Slid"]Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i


:roll:


Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš. :idea:


:smich: :smich: :smich: :smich2: :smich2: :smich2:

Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.

Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?

Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.[/quote]
ach jo :roll:
Už vidím jak sežne 318i M43 za 5tis komplet s pc a svazkem a ještě v perfektním stavu :D
A o chipu a 10hp? je vidět že si nikdy nejel v benzinu bez turba po chipu, protože chipovat benzin bez turba je nesmysl, to nepoznáš, chip se dává až po úpravě motoru kde se optimalizuje mapa na upravený motor.
Kdyby měl diesla.......
Čili těch tvejch 10tis jsou vyhozený peníze oknem.Prostě upravovat 316i je totální nesmysl.

Napsal: úte 01.04.2008 23:29
od Slid
A teda pokud by opravdu chtěl dávat jinej 4valcový motor tak rozhodně z 318IS aby těch 140hp v základu mělo, ale to je komplet pc, svazek, motor komplet svody laděný a výfuk co má ISO origo, plus ještě zadní náprava s kotouči a ne bubny, hlavní brzdovej válec jine ABS atd atd. Čili nej varianta než montovat motory a vymejšlet nesmysly je prodat auto a koupit aspoň 320i a bude to nejlevnejší a nejlepší varianta.

Napsal: úte 01.04.2008 23:32
od surfis
Slid píše:
surfis píše:
Slid píše:[quote="surfis"][quote="Slid"]Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i


:roll:


Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš. :idea:


:smich: :smich: :smich: :smich2: :smich2: :smich2:

Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.

Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?

Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.[/quote]
ach jo :roll:
Už vidím jak sežne 318i M43 za 5tis komplet s pc a svazkem a ještě v perfektním stavu :D
A o chipu a 10hp? je vidět že si nikdy nejel v benzinu bez turba po chipu, protože chipovat benzin bez turba je nesmysl, to nepoznáš, chip se dává až po úpravě motoru kde se optimalizuje mapa na upravený motor.
Kdyby měl diesla.......
Čili těch tvejch 10tis jsou vyhozený peníze oknem.Prostě upravovat 316i je totální nesmysl.[/quote]

Zase nevíš, o čem píšeš. Na co k motoru jednotku, na co kabelový svazek. Úplně stačí holej motor. Vždyť je úplně stejnej... :roll:

Už jen pro tu prdel, mám chuť si nechat změřit výkon na brzdě (mám to zadarmo) a pak to nechat chipnout a znovu změřit. Ale pro mě jsou to vyhozený peníze za chip.

Já končím.... nemá to cenu. Prostě si nejlepší, všechno víš, všechno znáš, všude si byl a všechno si viděl.

Napsal: stř 02.04.2008 08:02
od pohy
mate sice jine nazory ale hadate se :P

Napsal: stř 02.04.2008 09:12
od Slid
surfis píše:
Slid píše:
surfis píše:[quote="Slid"][quote="surfis"][quote="Slid"]Měnit motor 1.6 za 1.8 je nesmysl, když motory jsou stejné
chip nemá význam, spíše jen upravit mapu a omezovač žádné koníky nepřidá.
Čili jedině úprava motoru, vačka,hlava, písty atd. atd. svody sportovní výfuk,komplet odlehčit, převodovku a vše optimalizovat na sebe na max. výkon. potom uděláš z 316i auto co pojede, ale za tolik peněz že se z toho poděláš a je to holý nesmysl, buď auto si nech jak je a nebo prodej a kup 6tivál a bude to lepší než překopávat 316i


:roll:


Máš nějaký problém, že se pořád do mě navážíš nebo máš nějaké připomínky, naposled folie atd. protože už mě vážně vytáčíš. :idea:


:smich: :smich: :smich: :smich2: :smich2: :smich2:

Je vidět, že nepřemejšlíš, nad tím, co píšeš.

Pokud chce něco vylepšit a nechce do toho moc vrážet, tak motor M43 1,8 koupí na vrakárně za max 5K a chip cca to samé. Když se podíváš, že chip vydoluje z 1,8 10 koní, tak mi vychází nárůst výkonu oproti 1,6 rovných 24 a 35nm! Pokud do toho nebudu počítat práci, tak to vyjde na 10K (práce bude stejně + - 3K). Kolik by asi stála úprava motoru 1,6 aby si zvednul 25 koní?

Tohle je nejlepší řešení, jak zvýšit výkon za optimální cenu.[/quote]
ach jo :roll:
Už vidím jak sežne 318i M43 za 5tis komplet s pc a svazkem a ještě v perfektním stavu :D
A o chipu a 10hp? je vidět že si nikdy nejel v benzinu bez turba po chipu, protože chipovat benzin bez turba je nesmysl, to nepoznáš, chip se dává až po úpravě motoru kde se optimalizuje mapa na upravený motor.
Kdyby měl diesla.......
Čili těch tvejch 10tis jsou vyhozený peníze oknem.Prostě upravovat 316i je totální nesmysl.[/quote]

Zase nevíš, o čem píšeš. Na co k motoru jednotku, na co kabelový svazek. Úplně stačí holej motor. Vždyť je úplně stejnej... :roll:

Už jen pro tu prdel, mám chuť si nechat změřit výkon na brzdě (mám to zadarmo) a pak to nechat chipnout a znovu změřit. Ale pro mě jsou to vyhozený peníze za chip.

Já končím.... nemá to cenu. Prostě si nejlepší, všechno víš, všechno znáš, všude si byl a všechno si viděl.[/quote]
Já nevím o čem píšu :lol: Píšu jen o věcech co mám zažité nebo mám s nimi nějaké zkušenosti u aut se pohybuju od malička je to můj koníček, čili nějaké zkušenosti si myslím mám a rád někomu poradím, pokud vím, že ty strhneš vždy mé řeči co píšu jiným směrem a navážíš se do mě je věc jiná, já se jen moc těším ať tě poznám live, protože si s tebou moc rád popovídám....