Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.
Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit...
Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.
Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit...
přesně tak upravovat jednotku se vyplatí pouze pokud měníš i něco jiného( vačku, laď výfuk, sání, ............) a to jenom na brzdě, zaleží na co kupuješ a od koho
simir píše:chlapi toho borca nema cenu komentovat at mu napisete co chcete futt by neco ladil proste cistokrevnej tuzingar hmm takovi zeru.na bmw tuning nepatri a kdyz tak vse origi scgnitzer nebo m paket!!!!!!!!!!!!!
plasty mu ale asi moc koní nepřidaj, o těch je tu řeč. Jestli pak naplácá na auto kraviny, bude pro smích ale to už je asi jeho problem.
Ja se taky chystam ladit BMW, podvozek a sání, protože to seriove stoji za prd... jsem teď špatnej?
nechci nikoho posuzovat podle avataru, snad to neni ten blb co má čiplý tdi a každýho pojíždí a mastí čelní sklo briketama... uvidíme co se z něj vyklube..
simir píše:chlapi toho borca nema cenu komentovat at mu napisete co chcete futt by neco ladil proste cistokrevnej tuzingar hmm takovi zeru.na bmw tuning nepatri a kdyz tak vse origi scgnitzer nebo m paket!!!!!!!!!!!!!
nez plasty spis vyznavam lepsi seriovej vzhled a silnejsi vnitrnosti
no, nevim jestli jsem tuzingar, a jestli jo, tak mi to teda vubec nevadi
po vymene motoru a jeho poladeni jsem se dostal z 17s na 9s z 0-100, takze uz docela pekny svezeni
jestli tuzingari rozebiraj motor a menej vnitrnosti tak asi jsem
Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.
Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit...
a kam si dal ten filtr? misto airboxu, do nej asi ne co?
kdyz lepsi zvuk tak dobry
nemam ani potrebu nikomu tlacit do hlavy ze to mam votuneny, ale spis pro ten pocit, ze jsem tomu autu Ja pridal co mu nedali v tovarne a mit "jiny auto" nez co si muze koupit tamhle narohu kdejakej hejsek co se me ted smeje
cip by byl jedine na miru, stejne jako vejfuk, ne zadny bastliri
jinak obcas mi saze vylitnout, nedaval jsem jednotku, takze to muzu nakrmit hned, jenze kdyz jeste netlaci turbo, tak to neshori
Nevím proč chceš obyčejnou atmosféru benzín, když tady ukazuješ co se dá dostat z turbo diesela a sám maš v autě vyladěnej diesel, tak nechápu proč clověk kterýmu nevadí traktorovej zvuk motoru a omezovač někde kolem 5 tis ot. chce obyčejnej benzín - tam neucejtíš pořádnej zátah od 1700 ot. a proto to budeš muset točít a tím pádem bude vysoká spotřeba. Z toho všeho vyplívá jediný - kup si WV s nějakým hustým TDi a netuň BMW
jen by bylo ještě dobrý napsat že ten tacho na tom foto není z normálního provozu ale tak max když to auto bylo přikurtovaný na brzdě, mimochodem jsem tam byl také a "jel" jsem 305km/h
Fugo píše:jen by bylo ještě dobrý napsat že ten tacho na tom foto není z normálního provozu ale tak max když to auto bylo přikurtovaný na brzdě, mimochodem jsem tam byl také a "jel" jsem 305km/h