Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zvyseni vykonu 325 M50

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#61 Příspěvek od JIP »

AlesShi píše:co si myslite o cipu?

provadi se? ma to smysl, zlepsi to krivku?

Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.

Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit... :nono:
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Klakson »

JIP píše:
AlesShi píše:co si myslite o cipu?

provadi se? ma to smysl, zlepsi to krivku?

Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.

Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit... :nono:


přesně tak upravovat jednotku se vyplatí pouze pokud měníš i něco jiného( vačku, laď výfuk, sání, ............) a to jenom na brzdě, zaleží na co kupuješ a od koho
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od castro »

simir píše:chlapi toho borca nema cenu komentovat at mu napisete co chcete futt by neco ladil proste cistokrevnej tuzingar hmm takovi zeru.na bmw tuning nepatri a kdyz tak vse origi scgnitzer nebo m paket!!!!!!!!!!!!!


plasty mu ale asi moc koní nepřidaj, o těch je tu řeč. Jestli pak naplácá na auto kraviny, bude pro smích ale to už je asi jeho problem.

Ja se taky chystam ladit BMW, podvozek a sání, protože to seriove stoji za prd... :-) jsem teď špatnej? :)

nechci nikoho posuzovat podle avataru, snad to neni ten blb co má čiplý tdi a každýho pojíždí a mastí čelní sklo briketama... uvidíme co se z něj vyklube.. ;-)
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Klakson »

obecně je nejlevnější tuning na kterým se dá ještě vydělat, je vyházet vše nepotřeboný :lol: ale s tím se pak nedá normálně jezdit :lol:
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od castro »

Klakson píše:obecně je nejlevnější tuning na kterým se dá ještě vydělat, je vyházet vše nepotřeboný :lol: ale s tím se pak nedá normálně jezdit :lol:


tim z toho ale uděláš japonce a ne bmw... :lol:
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#66 Příspěvek od AlesShi »

simir píše:chlapi toho borca nema cenu komentovat at mu napisete co chcete futt by neco ladil proste cistokrevnej tuzingar hmm takovi zeru.na bmw tuning nepatri a kdyz tak vse origi scgnitzer nebo m paket!!!!!!!!!!!!!


nez plasty spis vyznavam lepsi seriovej vzhled a silnejsi vnitrnosti :lol:

no, nevim jestli jsem tuzingar, a jestli jo, tak mi to teda vubec nevadi
po vymene motoru a jeho poladeni jsem se dostal z 17s na 9s z 0-100, takze uz docela pekny svezeni
jestli tuzingari rozebiraj motor a menej vnitrnosti tak asi jsem :o

holt nejsem takovej mastr jako vy v brne
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#67 Příspěvek od AlesShi »

JIP píše:
AlesShi píše:co si myslite o cipu?

provadi se? ma to smysl, zlepsi to krivku?

Ještě se vrátím k odpovědi na tvoji otázku, jak se mi změnil zvuk po montáži kuželového filtru...tak mezi 2500-3500 když dám plný plyn, tak je to slyšet docela hodně...zvuk je takový hrubší, basovější, zní docela hezky. Na výkon to ale dle mého soudu vůbec žádný vliv nemá.

Co se týká čipu, tak u benzinových nepřeplňovaných motoru jsou to vyhozené peníze...tam se to vyplatí jedině v případě, že měníš objem motoru, dáš jiné vačky, komplet výfuk, to potom stojí za to udělat k tomu i jednotku motoru, ale spíše přímo na míru a profesionálně. Investice je potom ale pekelná a vyplatí se tak maximálně u závodních aut postavených např. na kopce.
To už jsme zpátky u toho, že v takovém případě je M3 ještě laciná...
U BMW asi nemá cenu cokoliv upravovat jen proto, abys potom jenom říkal: Mám to vytuněný...
Já totiž smysl tuningu spatřuju v tom, udělat věc lepší, než je originál a u BMW je originál většinou na takové úrovni, že je těžké jej ještě nějak vylepšit... :nono:


a kam si dal ten filtr? misto airboxu, do nej asi ne co?
kdyz lepsi zvuk tak dobry :wink:

nemam ani potrebu nikomu tlacit do hlavy ze to mam votuneny, ale spis pro ten pocit, ze jsem tomu autu Ja pridal co mu nedali v tovarne a mit "jiny auto" nez co si muze koupit tamhle narohu kdejakej hejsek co se me ted smeje

cip by byl jedine na miru, stejne jako vejfuk, ne zadny bastliri


jinak obcas mi saze vylitnout, nedaval jsem jednotku, takze to muzu nakrmit hned, jenze kdyz jeste netlaci turbo, tak to neshori
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#68 Příspěvek od AlesShi »

radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#69 Příspěvek od radekc »

Nevím proč chceš obyčejnou atmosféru benzín, když tady ukazuješ co se dá dostat z turbo diesela a sám maš v autě vyladěnej diesel, tak nechápu proč clověk kterýmu nevadí traktorovej zvuk motoru a omezovač někde kolem 5 tis ot. chce obyčejnej benzín - tam neucejtíš pořádnej zátah od 1700 ot. a proto to budeš muset točít a tím pádem bude vysoká spotřeba. Z toho všeho vyplívá jediný - kup si WV s nějakým hustým TDi a netuň BMW :wink:
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#70 Příspěvek od AlesShi »

kdyz kluci, chci zmenu, chci tocit

snad ten 2,5l neni zas uplne obycejnej, zatlaci doufam do sedacky
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#71 Příspěvek od Fugo »

jen by bylo ještě dobrý napsat že ten tacho na tom foto není z normálního provozu ale tak max když to auto bylo přikurtovaný na brzdě, mimochodem jsem tam byl také a "jel" jsem 305km/h
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#72 Příspěvek od AlesShi »

Fugo píše:jen by bylo ještě dobrý napsat že ten tacho na tom foto není z normálního provozu ale tak max když to auto bylo přikurtovaný na brzdě, mimochodem jsem tam byl také a "jel" jsem 305km/h


nn, A14 Dresden Leipzig
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#73 Příspěvek od Fugo »

z kopce
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#74 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Heh, 1,9tdi jede jako M3 :-) To mi ho vyndej :lol:
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#75 Příspěvek od AlesShi »

to nevim jestli to bylo z kopce, ale na dvojku golfa je to neskutecej masakr :D

podle sprintu na 400m ma Ten golf lepsi zrychleni nez M3 :lol: neuveritelny

http://sweb.cz/AlesShi/mimon07b.pdf


jinak koukam z 325 maj cas kolem 15s, to uz je hezky, urcit dobry svezeni
Lukys318is
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: čtv 14.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od Lukys318is »

Kdyz se tu tak bavite u upravovaní výkonu aut... podle mě je snad největší masáž 2000 Volkswagen Golf by Dahlback Racing .....

http://www.rsportscars.com/eng/cars/golf_dahlback.asp

az budu zitra doma u kompu tak hodim odkaz na video :wink:
Lukys318is
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: čtv 14.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

#77 Příspěvek od Lukys318is »

ale kupte to od nich nekdo za tech 280tis EUR :D
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#78 Příspěvek od AlesShi »

masakr
musi to bejt dobrej boj o prilnavost


myslite ze ten motor da aspon 1000km ostrejsiho letu :D
Odpovědět