Napsal: stř 10.10.2007 15:21
Váhy vzduchu ? To nevim že tam mám. K čemu to je ? Jinak kde se daj ty vsřiky i s motáží pořídit za těch 30.000 ? Je tam dám a BMWák pujde do světa. Pak už jen benzin.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
k tomu offtopic: jj, tak je, tolko si v pohode ta masinka cucne. Ma dva turbohriadelove motory 2x1650kW, a vydrz letu okolo 2 hodky... 12 ton a max v= 335kmh, to neni len tak.... Ale ak tomu moc netlacis, tak spravis aj 900l/hod v cestovnom rezime.Bruno75 píše:Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
To by mi malo ako pomoct ochranit vstreky?!![]()
Moje Bawko ma zatial iba 4 roky a je malo jazdene (poctivych 65.000 km), ale kedze by som si ho chcel este nejaky ten patek nechat, rad by som sa potencionalnym problemom so vstrekmi vyhol. Co vy na to?
2Airbone: je to sice off-topic, ale to so spotrebou Mi-24 myslis vazne![]()
Ja sa tiez motam trochu okolo lietadiel (rekreacne a zatial bezmotorovo), urcite do toho nevidim tolko ako ty, ale spotreba 1200 l/hod mi pripada trooosku prehnana. Viem, ze sa to neda porovnat, Mi-24 je bojovy stroj, ale tolko snad nezerie ani pri maximalnom nasadeni...
2all others: sorry za off-topic odbocku
jj, s tým sa dá len súhlasiťbmwfil píše: Tak to prodej, kup si za těch 300tis 100 Škod 120 a jezdi každej den jinou. Prostě když na provoz BMW nemáš, tak ho předej někomu, kdo ano... Ono jaksi v té relativně pěkné ceně (300tis) předchozí majitel zohlednil ty vstřiky, váhy vzduchu apod., chápeš? Nebo myslíš, že by se někdo zbavoval takovýho auta, kdyby nečul výdaje klepající na dveře?
Jenom se ti sanzim vysvetlit o cem to dneska je, ale tak promin ze MELU KYDY , vrat se do komunismu a vstriky si kup u BMW , clovek nekomu nabidne, ze mu usetri nejaky penize a nakonec je spatnej.... Kup si nekde na hnojisti W124 nebo Tatru ,kterou jsi mel za bolsevika, kdyz nemas na servis normalniho auta a neotravuj tady svyma problemama, tady chodi lidi co chtej poradit nebo pomoct, ty zatim jen brecis a cloveka co ti nabizi reseni za relativne nizkou sumu posles do pr**le, to nema uroven...nebo zavolej do BMW a porad jim, ze maj davat lepsi filtry...preci si neco o common-railu, jakou ma konstrukci a pak pochopis.... Srovnavas tady technologie stary 30 let s dnesnima...To je jak srovnavat automatku s valchou...ta se taky neporouchala a jeji vymena stala prababicku 1 Kčs . OMFGDani34el píše:Co mi to tu meleš za konforntační kydy ??Butch5 píše:Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranecproste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic....
Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty
akorat jich tam maj jen 4
![]()
Já tu jen poreferoval, co se mi stalo, že mi u servisovanýho BMW s 200.000 km odešly vstřiky a podává ruku převodovka a je to vše ta desítky tisíc i víc korun. A že sem tohle nečekal u auta s obsahem 3000 ccm s tak málo kilometry a s dieselem, kterej má vydržet. A je to značka ! A že 3 litry nedržej ? Po*raná TATRA 613 3500ccm nám v podniku nalítala za bolševika 500.000 km než šla na GO. A měli sme jich tam několik. Jen se vymlacovaly klapky u těch 2 karbeců, tak se po 100.000 km nebo nevim kdy oba měnili...jeden stál 1.200.-- Kčs. - Já si nestěžuju
![]()
![]()
Prostě se divim..... do MB 124 sme míchali rostlinej olej, topnej olej....válce byly jako nový...... když sou ty common-raily tak citlivý proč tam nedaj lepší filtry ? No jo.......
Precitaj si diskusiu na http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=184Bruno75 píše:bmwfil píše: Ešte späť k mojej predošlej poznámke: Aké používate aditíva do nafty?
se nediv 124 jí nemá a na 120 jí taky nenajdeš. prodej to a kup si embéčko a budeš spokojenej věř tomu.... natankuj naftu v Německu a pak můžeš porovnat kvalitu ale to u Tebe člověk neví ale když to pozná ženská tak věřím že Ty taky.Dani34el píše:Váhy vzduchu ? To nevim že tam mám. K čemu to je ? Jinak kde se daj ty vsřiky i s motáží pořídit za těch 30.000 ? Je tam dám a BMWák pujde do světa. Pak už jen benzin.
Ano, znacky benzinek jsou uplne nepodstatne...ale bohuzel i porovnani jednotlivych benzinek neni na miste...jak uz kdosi tady na foru psal,nekdo znaly, benzin na kazdpu benzinku jde kazdou chvili z jineho zdroje.Jde o to, kdo na mistnim skladu zrovna vyklopi naklad.Maxiczech píše:To bohužel není jen OMW. Shit natankuješ i u Shellky a urřitě i jinde.
Mě jezdí pravidleně autí lépe na 95 V-Power , než na 100 V-Power. Není to divné? Přitom mám tankovat natural 98.
Natankuju v Prostějově 100 oktan a auto je evidentně línější.
Za Olomoucí naberu 95 V-Power a jde za plynem jako prd a je nižší i spotřeba.
Stálo by za to, aby tady admini vymysleli i fóra na zkušenosti s benzínkama, jako je to se servisema BMW...
Není benál jako benál. A už vůbec nerozhoduje firma, u které tankuješ..
cirka pred pul rokemprobehla v TV zprava, ze v Ceske rafinerske doslo k nejakemu technickemu problemu a do benzinu se dostala nejaka skodliva latka...rikali, ale ze se to dotklo jen dvou pump Benzina a jedne pumpy Shell ve strednich cechach.Takze asi tak...nedovazi si asi nikdo...taky jsem tomu veril a bral roky u OMV.Maxiczech píše:Mno, to by právě nemělo být pravda. Zvlášte u Shell vím, že se ohánějí mávátkama, že si dováží svůj benzín ze zahraničí..![]()
Nevim, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem od kluků, co jezdí s cisternama a vozí chemii, že když jeli pro OMW, tak tam ty skvostná aditiva leje nějakej "Pepa" vrchem do cisterny. A poměr se nějak výrazně neřeší.. Pak má ten benzin nějak vypadat a chtěji za to takovej majlant..
Vždyť máš zaplacenou garanci mobility, tak ji uplatni.Dani34el píše:Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!!![]()
![]()
![]()
Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...Bruno75 píše:milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
Chces povedat ze liter benzinu OMV je iny ako liter u Shellu ? Mne sa uz parkrat stalo ze som do nadrze natankoval 61-63 litrov a BC potom ukazalo povedzme 64 litrov ...castro píše:mno, přečetl jsem si jen 1.stranu, nemam čas to celé pročítat, ale o kvalitě pohoných hmot v čr vubec by se dalo dlouze povídat...
a to i s benzinem, nedávno jsem natankoval u jedné OMV, nechci tyhle stanice hanit, je to vždy jiné ale natankoval jsem N95 a auto najednou o 20koní méňě (odhad) a ani po nalití Vpower 95 žádné zlepšení, snad trošku až teď po vyjetí půl nádrže. Ale kámoš na té samé benzině tankoval 100oktan a když měl půl rezervy tak do E36 natočil 62litrů... takže v čr se šmělí, šmelí a šmelí... kur.vy zasraný jsou to...