Stránka 4 z 5

Napsal: stř 18.03.2009 19:57
od assassin_tl
ze bych mel taky KO lambdu? kdyz tak ctu jak vsichni jezdite za malo... tak duchodec styl jedu za cca 9(okreska 100-120), kdyz jedu svizneji (par cest do cca 10km, tzn studenej motor a sem tam trochu mesto) tak 11 .... 328 E36 coupe... (pri stejnym stylu jedu s 81kW tdi v oktavce cca za 7)

nebo je to normos spotreba? a historky ala do 160km do 8litru jsou nesmysl?

zjistim vadnou lambdu na diag carsoft?

Napsal: stř 18.03.2009 21:07
od nicoczech
castro a těch 170 000 je jak moc do plus mínus? mě skončila na 200 000 cca

Napsal: stř 18.03.2009 21:08
od nicoczech
assasin prosim tě přečti si co jsem psal... a co jsem se několikrát dočetl... nechci to psát znova :D

Napsal: čtv 19.03.2009 10:22
od assassin_tl
nicoczech píše:assasin prosim tě přečti si co jsem psal... a co jsem se několikrát dočetl... nechci to psát znova :D


ted trosku nechapu... samo jsem to precetl cele... ale pises ze se to projevuje tim ze to prichciple jede - mam auto kratce, jede furt stejne, ale pokud sem to s vadnou lambdou uz koupil jak muzu vedet jak to ma jet kdyz je to "neprichciple" ? zere jako tank.. taky nepises co to znamena 50-150litru na sto mi to nezere, ale klidnou jizdou se pod 9 nedostanu a tady jsem cetl ze s 2,8 se da za 7apod... a to teda nedam ani nahodou.. takze me se to muze zdat jako ze to "zere jako tank"

jo a este k te dalkove spotrebe vs ze to leje moc pri akceleraci - z meho pohledu by to pri akcni jizde melo zrat stejne i s vadnou lambdou a prave na dalku by to melo zrat vic - jelikoz aspon co vim tak pri dalce to jede v closed loop rezimu kde to "micha" smes i podle lambdy, kdezto pri akceleraci to jede v open loop podle palivovejch map - lambdu to ignoruje - ale je fakt ze moje zkusenosti s motorama a jejich ECU jsou z motorek a tam jsou systemy vstrikovani vyrazne jednodussi...

Napsal: čtv 19.03.2009 16:21
od nicoczech
No tak že mě to jede přichcíple je kuli váze s největší pravděpodobností, ale lambda je jediný problém ještě s čidlem teploty chladící kapaliny, žere mě to tak 18 - 20 litrů na sto po městě a už mě na X Y fórech řekli že je to lambda váha čidlo laďák ale že laďák minimálně.... tak fakt už nevim jak to lépe napsat a koho se zeptat protože každej mě řekne to samé

Napsal: pát 20.03.2009 14:34
od Killca
assassin_tl píše:ted trosku nechapu... samo jsem to precetl cele... ale pises ze se to projevuje tim ze to prichciple je

jestli ti 2,8 zere kolem 9-11 tak to je norma, lambda a dalsi by prisli na scenu kdyby to zralo 14-20 pri normalni noze

jinak pri jizde na hrane me osobne to nekdy zere i min, nez ve 160 na dalnici

jinak nejnizsi spotrebu dosahnes na dlouhe trase (okreska dalnice) pri rychlosti 80kmh u me e46, u e36 to bylo u isa zase az nekde ve 120kmh, to s 323 e46 davam 6,5litru, ale je to fakt na hlavu

Napsal: úte 24.03.2009 20:31
od Kami1
zkus lambdu odpojit, kdyz to pojede lip bez ni tak je asi ko
pak se da zmerit jestli neni prerusenej vyhrivaci obvod(piny 3 a 4) a jestli tam de stava(z relatka)
signal na pinech 1 a 2 by mel pri volnobehu stridave litat mezi 0,2-0,8V (lepsi rucickovej merak)
mel by se zmenit kdyz otevres viko od oleje (chuda smes)
nebo treba caknout trochu benalu na filtr (bohata)
urcite neni od veci diagnostika a emise
nebo dve krasny novy lambdy :--)

Napsal: úte 24.03.2009 20:36
od nicoczech
Již sem to psal do téma spotřeba mnou založeného... Lambda před výměnou ručička aktuálí spotřeby lítala z leva doprava jak praštěná hovnem do hlavy. žralo mě to snad 30 na sto po městě možná i klidně víc... Lambdu jsem odpojil jízdní vlastnosti se rapidně zlepšili a řj naběhla pravděpodobně do nějakého nouzového režimu a nežralo to vůbec hodně najel jsem 70 km v kopcích převážně po vesnicích a v zatáčkách za 5 litrů což je teda rapidní skok ručička i při rozjíždění mě se držela do 20 litrů po rovině cca na 7 a při neutrálu při špatné spotřebě 8 litrů po výměně 1-2 litry... auto mě přestalo tak moc hulit začalo po výměně daleko lépe do otáček a tudíž jsem se i lépe rozjížděl do kopce tak todle je snad co možná nejvíce a nejlépe alespoň z mého pohledu popsání vadné lambda sondy... jeslti ti to žere 12 tak to lambda fakt není a přijde mě to absolutně normální

Napsal: úte 24.03.2009 21:29
od radekc
Kami1 píše:pak se da zmerit jestli neni prerusenej vyhrivaci obvod(piny 3 a 4) a jestli tam de stava(z relatka)
signal na pinech 1 a 2 by mel pri volnobehu stridave litat mezi 0,2-0,8V (lepsi rucickovej merak)
mel by se zmenit kdyz otevres viko od oleje (chuda smes)
nebo treba caknout trochu benalu na filtr (bohata)
urcite neni od veci diagnostika a emise
nebo dve krasny novy lambdy :--)

Kdyz je prerušenej vyhrivací obvod na lambdě, tak je stejně potřeba nová ne?

Napsal: úte 24.03.2009 21:42
od Kami1
jo

Napsal: pát 27.03.2009 22:34
od myrryn88
to nicoczech: Prosim te,kdyz si menil tu lambdu,byl si po tom na diagnostice smaznout chybu?? Ja prave vubec nevim jestli se to musi delat,nebo ne...

Napsal: pát 27.03.2009 22:46
od nicoczech
myrryn88 píše:to nicoczech: Prosim te,kdyz si menil tu lambdu,byl si po tom na diagnostice smaznout chybu?? Ja prave vubec nevim jestli se to musi delat,nebo ne...


nebyl...nechápu naco...řj podle mě nedokáže rozeznat rozbitou lambdu od dobré protože stříká palivo podle toho co na ní řve lambda takže teoreticky nemůže poznat jeslti je dobrá nebo špatná

Napsal: sob 28.03.2009 18:46
od assassin_tl
Killca píše:
assassin_tl píše:ted trosku nechapu... samo jsem to precetl cele... ale pises ze se to projevuje tim ze to prichciple je

jestli ti 2,8 zere kolem 9-11 tak to je norma, lambda a dalsi by prisli na scenu kdyby to zralo 14-20 pri normalni noze

jinak pri jizde na hrane me osobne to nekdy zere i min, nez ve 160 na dalnici

jinak nejnizsi spotrebu dosahnes na dlouhe trase (okreska dalnice) pri rychlosti 80kmh u me e46, u e36 to bylo u isa zase az nekde ve 120kmh, to s 323 e46 davam 6,5litru, ale je to fakt na hlavu


jasny,taky sem si to myslel.. na pohodu u me znamena dalnice okolo 130, okresky kolem kila... tzn pak je myslim tech 9litru OK ... abych s bmw jezdil 80 to se fakt neda... zase dalnice a okreska ve stylu na jakej sem zvyklej z motorky za cca 11neni zly... i TDI oktavka mi pak zere kolem 7mi:)

Napsal: ned 26.07.2009 23:57
od Brátn
tak asi taky budu řešit lambdy, mazlík žere po městě 18,9l plynu a 18,7l benálu (měřeno na posledních cca 2000km) a mimo město je to okolo 15,6l další problém je, že to neakceleruje tak jak bych si to představoval, ale ručička ekonoměru a spotřeba na BC je ideální okolo 10l, tak tipuju to správně na lambdu? nebo to bude ještě něco jinýho?

Napsal: pon 27.07.2009 00:01
od radekc
Nejjedoduší bude udělat diagnostiku, měnit něco bez diagnostiky jen podle odhadu není dobrej nápad

Napsal: pon 27.07.2009 00:36
od Brátn
jo to je mi jasný jenže když to dovezu k Vránkům do Renocaru, tak mi řeknou, že jim lambdy vykazují nějaký chyby, ale že to bude tím plynem co tam mám a koukaj na mě přes prsty, tak leda kdyby někdo věděl kde to změřit a budou v tom servise chápat, že alternativní pohon není konec světa

Napsal: pon 27.07.2009 16:15
od Kami1
lambda muze byt nepouzitelna a diagnostika neukaze nic,
zkus lambdu odpojit a pokud to bez ni pojede lip, tak je na 90% spatna

Napsal: pon 27.07.2009 21:40
od Francis
Zkus projezdit půl nádrže benzínu, bez LPG. Dělám to jednou za měsíc-dva a spotřeba pokaždé klesne a pak se plíživě zvyšuje.

Napsal: úte 28.07.2009 01:50
od paveld
Bratn: lambda na M52 se dá proměřit docela jednoduše i doma, aspoň teda její výhřev. je to mám pocit bílá a červená a mezi nimi bys měl naměřit kolem 6ohmů. Zkoušel jsem to, u lambd který byly KO - tam jsem nenaměřil nic, resp. nekonečně velký odpor (ani mezi žádným jiným párem drátů), u těch který se zdají být OK mi to u obou hodilo kolem těch 6 ohmů. Z toho usuzuji, že pokud lambda odejde, tak co na ni tak asi může odejít, je to odporový vynutí pro výhřev...pokud na něm ty hodnoty naměříš, tak bych chybu hledal jinde.

Napsal: úte 28.07.2009 01:51
od paveld
Jinak mi na spotřebě dost pomohlo taky projezdit jednu plnou nádrž s aditivem na čistění vstřiků. Na jízdě to ani nebylo znát, jako že na spotřebě docela dost. Předtím jsem se ani na dálnici pod 10-11l nedostal, teď není problém jet kolem 8.