Stránka 4 z 5

Napsal: úte 25.01.2005 21:51
od Misa
M3maniac píše:
Misa píše:
M3maniac píše: vypadni :mrgreen: to není nic pro dámy :mrgreen:
Se zajímám o motory, né :lol:
tady je teď ale debata o výfucích :mrgreen:
OK vracím se na Barbie chat 8)

Napsal: úte 25.01.2005 22:27
od svob
Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...

A co tu byly řeči o povinném ručení, to mě dojímá... Kua, platí se to jednou za rok, a když má člověk na takový auto, na jeho živení a opravy, tak snad už má i na to povinný ručení, ne??? Navíc tam není takový velký rozdíl - cca 2-3 plné nádrže? a to za celý rok? to je tolik? A pro ty, co je to hodně, taxi nechte rozložit platby třeba na 2x či 4x ročně...

Napsal: stř 26.01.2005 13:47
od LOPOLO
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?

Napsal: stř 26.01.2005 15:52
od psena
LOPOLO píše:
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?
No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp... :D :D
On ale ten tocak zauraduje dost, takze 328 325ce ujede vźdy.

Napsal: stř 26.01.2005 16:10
od LOPOLO
psena píše:
LOPOLO píše:
svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty :( ), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
vazne .. kde si to vycet?
No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp... :D :D
On ale ten tocak zauraduje dost, takze 328 325ce ujede vźdy.
ja bych rekl ze je ta informace dost nepresna .. tusim ze 328 ma pri 3950ot/min 280Nm

výkon (W) = točivý moment * otáčky * PI/30

me to vychazi na 117kW a kousek ....

Napsal: stř 26.01.2005 17:13
od Hanz
kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...

Napsal: stř 26.01.2005 17:17
od LOPOLO
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecere :D ) ale to ci rikam smysl dava, ne? Vykon se z kroutaku a otacek urcit da ..

Napsal: stř 26.01.2005 17:40
od JFK
LOPOLO píše:
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecere :D ) ale to ci rikam smysl dava, ne? Vykon se z kroutaku a otacek urcit da ..
na brzdě se výkon počítá z krou?áku, takže teoreticky jo... :D

Napsal: stř 26.01.2005 17:43
od RuDoSh
no z5 k tematu.... solvinu uz jsem sehnal, tak je to snad vse....

Napsal: stř 26.01.2005 17:43
od LOPOLO
JFK píše: na brzdě se výkon počítá z krou?áku, takže teoreticky jo... :D
jiste ze jo, ale Hanzovi to nerikej :wink:

Napsal: stř 26.01.2005 17:44
od LOPOLO
RuDoSh píše:no z5 k tematu.... solvinu uz jsem sehnal, tak je to snad vse....
LOOOL :D :D

Napsal: stř 26.01.2005 17:50
od LOPOLO
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tady mas kristalovou kouli ty realito .. 8)
http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=2825

Napsal: stř 26.01.2005 20:35
od Murfas
Jo Lopolo , natoho si nepridete........ :D :D :D

Napsal: čtv 27.01.2005 07:05
od George_D
V tom článku na konci jsem se zasmál. Proč maj ty blbci z ameriky silnější koně?? Ty musí bejt furt vyjímečný :lol: :lol:

Napsal: čtv 27.01.2005 09:17
od Hanz
LOPOLO píše:
Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackach :-) Nic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
tady mas kristalovou kouli ty realito .. 8)
http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=2825
nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma :-) to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? :-) resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu? :oops: :o

Napsal: čtv 27.01.2005 10:35
od LOPOLO
Hanz píše: nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma :-) to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? :-) resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu? :oops: :o
taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...

Napsal: pát 28.01.2005 13:21
od JFK
odpověď ani jeden neznáte jenom proto, že přesně nevíte jak se přesně počítá ten výkon na brzdě. Hooodně jednoduše řečeno se počítá z krou?áku, ale zas tak technicky jednoduchý to asi nebude... Chtělo by to sehnat nějaké konkrétní podrobné info...

Napsal: pát 28.01.2005 13:23
od JFK
LOPOLO píše:
Hanz píše: nemyslim si, ze by ten clanek byl dogma :-) to co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne? :-) resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu? :oops: :o
taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...
s tou dynamikou to taky není tak jednoznačný: viz pokec s Darmonem na kulábru... :D

Napsal: pát 28.01.2005 15:41
od Peet
patras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto :) ... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme :) .. navic se samosvorem .
fakt dobrej nápad :lol: , určitě do toho jdi!!!!!!

Napsal: pát 28.01.2005 15:57
od patras
Peet píše:
patras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto :) ... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme :) .. navic se samosvorem .
fakt dobrej nápad :lol: , určitě do toho jdi!!!!!!
klidne bych do toho sel ..