Napsal: úte 25.01.2005 21:51
OK vracím se na Barbie chatM3maniac píše:tady je teď ale debata o výfucíchMisa píše:Se zajímám o motory, néM3maniac píše: vypadnito není nic pro dámy

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
OK vracím se na Barbie chatM3maniac píše:tady je teď ale debata o výfucíchMisa píše:Se zajímám o motory, néM3maniac píše: vypadnito není nic pro dámy
vazne .. kde si to vycet?svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp...LOPOLO píše:vazne .. kde si to vycet?svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
ja bych rekl ze je ta informace dost nepresna .. tusim ze 328 ma pri 3950ot/min 280Nmpsena píše:No takze ted je z 30 hp najednou 10 hp...LOPOLO píše:vazne .. kde si to vycet?svob píše:Nechci vám kazit váš povedený rozhovor, ale co jsem se díval na graf v katalogu (zvolený typ grafu brání přečtení přesné hodnoty), tak 328 má při 4k otáček cca 107kW...
![]()
![]()
On ale ten tocak zauraduje dost, takze 328 325ce ujede vźdy.
tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecereHanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackachNic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
na brzdě se výkon počítá z krou?áku, takže teoreticky jo...LOPOLO píše:tak sem ten graf posli!!! ... hele, budu fakt rad kdyz me vyvedes z omylu a o zadnou kristalovou kouli nejde .. nejsem zadnej fyzik a dost mozna ze mi neco uniklo ( se mi stava .. naposled darmonova vecereHanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackachNic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
) ale to ci rikam smysl dava, ne? Vykon se z kroutaku a otacek urcit da ..
jiste ze jo, ale Hanzovi to nerikejJFK píše: na brzdě se výkon počítá z krou?áku, takže teoreticky jo...
LOOOLRuDoSh píše:no z5 k tematu.... solvinu uz jsem sehnal, tak je to snad vse....
tady mas kristalovou kouli ty realito ..Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackachNic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
nemyslim si, ze by ten clanek byl dogmaLOPOLO píše:tady mas kristalovou kouli ty realito ..Hanz píše:kua, chtel bych mit tu kristalovou kouli co ma Lopolo, ze muze vzdy z nejaky Max hodnoty kroutaku rict vykon motoru v otackachNic proti, ale realita je graf, ne kalkulacka...
![]()
http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=2825
taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...Hanz píše: nemyslim si, ze by ten clanek byl dogmato co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne?
resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu?
![]()
s tou dynamikou to taky není tak jednoznačný: viz pokec s Darmonem na kulábru...LOPOLO píše:taky si nemyslim ze by to bylo nejaky dogma .. kazdej prece vi ze mozny je uplne vsechno i kdyz to neni treba skoro nekonecne pravdepodobny ... je jasny, ze dynamiku urcuje krivka kroutaku a ta je ruzna u ruznejch motoru .. kdyby sis to precet cely, tak by jsi zjistil ze jsem jen rekl, ze rozdil v tech motorech neni jen 1kw maximalniho vykonu a aby to bylo jasnejsi vypocital sem jejich vykony ve 4k ot. protoze tam pobliz je znama hodnota jejich krouticiho momentu ( jasne ze to neni stopro presny protoze tu krivku nemam ale je taky jasny ze 328 nebude mit v 3950ot 280Nm a ve 4000ot 20Nm, ze jo? .. to je cely ...Hanz píše: nemyslim si, ze by ten clanek byl dogmato co tam popisuje jsou jeho domnenky, protoze se staci podivat na graf motoru 1,8T a 1,9TDi a podivat se na prubehy vykonu a kroutaku (vykon jde u 1.8T podobne jako u 1.9TDi vicemene linearne nahoru- grafy jsou si vicemene podobne), a grafy kroutaku jsou zcela odlisne (1,8T ma nabeh, stolovou horu, pokles...TDi ma nic, brutalni vrcholek a nic)... podle toho vzorce by ty prubehy mely byt stejne, ne?
resp. vsechny motory by mely mit stejne prubehy kroutaku, kdyz maji vicemene stejne prubehy krivek vykonu?
![]()
fakt dobrej nápadpatras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme
.. navic se samosvorem .
klidne bych do toho sel ..Peet píše:fakt dobrej nápadpatras píše:takze z toho vypliva .. sehnat dobrou 323 s defektnim motorem .. sehnat dorej 328 motor s defektni karoserii a zpachtit z toho defektni a dobry auto... benka poznaj hovno a za povinny na dvapul si jezdit v dvaosme
.. navic se samosvorem .
, určitě do toho jdi!!!!!!