




PS : moc pěkný autíčko - nechal bych se přemluvit.
Nechceš ho viměnit za moje ???
clovek co by lestil evo patri vykastrovat at to nesiri dal, nebo rovnou utratitkenedy píše:Koukám na tu poslední fotku - vyfocená záď s nápisem - a nějak s nemůžu zbavit dojmu, že tam vidím ještě tu římskou osmičku načmáranou prstem na benzince, když to auto bylo ještě v off road kabátu.Takže leš?enku do ruky a jedem JFK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS : moc pěkný autíčko - nechal bych se přemluvit.
Nechceš ho viměnit za moje ???
Každý auto má být pěkné.To neznamená, že když Evo jezdí rally, že i civilní verze musí být zasr..á jak jetel.darmon píše:clovek co by lestil evo patri vykastrovat at to nesiri dal, nebo rovnou utratitkenedy píše:Koukám na tu poslední fotku - vyfocená záď s nápisem - a nějak s nemůžu zbavit dojmu, že tam vidím ještě tu římskou osmičku načmáranou prstem na benzince, když to auto bylo ještě v off road kabátu.Takže leš?enku do ruky a jedem JFK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS : moc pěkný autíčko - nechal bych se přemluvit.
Nechceš ho viměnit za moje ???
jde o to že za tyhle peníze nekoupíš žádný BMW s takovejma jízdníma vlastnostma a výkonem... a to že si teď v zimě dávám jistý zatáčky jednou tolik rychlejc než na suchu s M5 a s M3 taky o něčem svědčí... Lukáš H. by mohl vyprávět (jistá křižovatka na Čerňáku, levotočivá 90%, drsně hrbolatá s vytočenou trojkou a pod plným plynem...) na to nemá žádný BMW, čímž nechci nic namítat proti BMW ale naopak povýšit EVO... za ty prachy!bpytlik píše:a tak sem se docet 265ps a 0-100 za 6,1...tak ta verze co se prodava v CR je bez dalsich uprav fuckt nemastna neslana...
Jj az do te zatacky se nas ta 740i docela drzela...JFK píše:[Lukáš H. by mohl vyprávět (jistá křižovatka na Čerňáku, levotočivá 90%, drsně hrbolatá s vytočenou trojkou a pod plným plynem...) na to nemá žádný BMW, čímž nechci nic namítat proti BMW ale naopak povýšit EVO... za ty prachy!
a neni to snad turbo lancer ? je, je to rodinej sedan kterej je zaroven seriovy nejrychlejsi silnicni auto na sveteJFK píše:To Darmon: stejně je to prdeltlemíš se tu několik let lidem se zadokolou že by jim STI nebo EVO kdykoli nakopala prdel a když si někdo tu "mrdku" koupí tak z ní děláš pouze turbo Lancer.
Schízo...
![]()
![]()
![]()
ted si na to kapnul. kdyby sis koupil prezemne mr tak bych ted fetoval z provize v indonesii a posilal ti pochvalne smskyJFK píše:Darmone, že je M3 E46 o dost víc civilnější než E30 M3 taky dneska málokoho zajímá, jen pár fandů furt brečí, že už to dnes není ta pravá M3. Podobně to vnímám i s tím Evem. Tak je kvůli prodeji evo VIII civilnější než ty předchozí... Toho to uajímá? Pár skalních má téma k pivu a tím to končí. Mě je to fuck, protože se budu znovu opakovat, já to koupil s tím, že se to auto bude "lehce" překopávat a to ty víš, tak nechápu proč se mi tu furt snažíš něco vnucovat, když sám víš, že jsem měl v plánu rovnou přes tebe koupit i to MR-ko, ale bylo by to zbytečné kvůli té překopávce (z toho MR-ka by šlo 90% dílů v motoru stejně taky ven). Takže o co go?![]()
No ono to stoji ofiko lehce pres 1,4mega ne? Za to nove bmw s lepsima parametrama na papire sezenes, druha vec je ta, ze az prijdou zatacky, tak tomu bawu ujedesJFK píše:jde o to že za tyhle peníze nekoupíš žádný BMW s takovejma jízdníma vlastnostma a výkonem... a to že si teď v zimě dávám jistý zatáčky jednou tolik rychlejc než na suchu s M5 a s M3 taky o něčem svědčí... Lukáš H. by mohl vyprávět (jistá křižovatka na Čerňáku, levotočivá 90%, drsně hrbolatá s vytočenou trojkou a pod plným plynem...) na to nemá žádný BMW, čímž nechci nic namítat proti BMW ale naopak povýšit EVO... za ty prachy!bpytlik píše:a tak sem se docet 265ps a 0-100 za 6,1...tak ta verze co se prodava v CR je bez dalsich uprav fuckt nemastna neslana...
No jo, tak tobě jde o slovíčka: evolutione. M5 taky není taky žádnej motorsport, ale jelikož ho vymejšlí divize Motorsport BMW tak se jmenuje M5darmon píše:a neni to snad turbo lancer ? je, je to rodinej sedan kterej je zaroven seriovy nejrychlejsi silnicni auto na sveteJFK píše:To Darmon: stejně je to prdeltlemíš se tu několik let lidem se zadokolou že by jim STI nebo EVO kdykoli nakopala prdel a když si někdo tu "mrdku" koupí tak z ní děláš pouze turbo Lancer.
Schízo...
![]()
![]()
![]()
akorat jeho predchozi verze byla rychlejsi, takze slovo evolution ztraci svuj vyznam a je to jen marketing, opravdovej evolution je v mr a fq verzich... neni to homologacni auto , je to konzumni auto... uz jsem to rikal, nic na tom ze je dobry jsem nikde nepopiral....
no, na maximálce bude bych řekl rychlejší M3, ale šotolina to jistíJFK píše:No jo, tak tobě jde o slovíčka: evolutione. M5 taky není taky žádnej motorsport, ale jelikož ho vymejšlí divize Motorsport BMW tak se jmenuje M5darmon píše:a neni to snad turbo lancer ? je, je to rodinej sedan kterej je zaroven seriovy nejrychlejsi silnicni auto na sveteJFK píše:To Darmon: stejně je to prdeltlemíš se tu několik let lidem se zadokolou že by jim STI nebo EVO kdykoli nakopala prdel a když si někdo tu "mrdku" koupí tak z ní děláš pouze turbo Lancer.
Schízo...
![]()
![]()
![]()
akorat jeho predchozi verze byla rychlejsi, takze slovo evolution ztraci svuj vyznam a je to jen marketing, opravdovej evolution je v mr a fq verzich... neni to homologacni auto , je to konzumni auto... uz jsem to rikal, nic na tom ze je dobry jsem nikde nepopiral....
![]()
A o tom nejrychlejším sedanu na světě bych pochyboval, protože kde je nejrychlejší? v zatáčkách, nebo na rovince, nebo na okruhu, nebo na šotolině?ale to je opět na dloooouuuhoooouuu debatu (s tebou)
![]()
![]()
pisu silnicni auto, silnice je silnice, rychlejsi auto na dopravu z bodu a do budu b proste nesezenes, a je jedno jestli to je tvoje evo, nebo evo fq400. zavod na rovine se zove drag, na okruhu jinak a sotolina to je uplne neco jineho. Proste na bezny cesky silnice. Myslim ze nekolik svetovych prvnich mist v rade za sebou v tride N od verze V az do dneska to vysvetluje docela jasne.JFK píše:No jo, tak tobě jde o slovíčka: evolutione. M5 taky není taky žádnej motorsport, ale jelikož ho vymejšlí divize Motorsport BMW tak se jmenuje M5darmon píše:a neni to snad turbo lancer ? je, je to rodinej sedan kterej je zaroven seriovy nejrychlejsi silnicni auto na sveteJFK píše:To Darmon: stejně je to prdeltlemíš se tu několik let lidem se zadokolou že by jim STI nebo EVO kdykoli nakopala prdel a když si někdo tu "mrdku" koupí tak z ní děláš pouze turbo Lancer.
Schízo...
![]()
![]()
![]()
akorat jeho predchozi verze byla rychlejsi, takze slovo evolution ztraci svuj vyznam a je to jen marketing, opravdovej evolution je v mr a fq verzich... neni to homologacni auto , je to konzumni auto... uz jsem to rikal, nic na tom ze je dobry jsem nikde nepopiral....
![]()
A o tom nejrychlejším sedanu na světě bych pochyboval, protože kde je nejrychlejší? v zatáčkách, nebo na rovince, nebo na okruhu, nebo na šotolině?ale to je opět na dloooouuuhoooouuu debatu (s tebou)
![]()
![]()
ne o moc, a hlavne maximalka ti je k dobru na par dalnicnich usecich, kde se jinde dostanes pres 260... sotolina, proc resit sotolinu ? ty na ni jezdis ?Speedy píše:no, na maximálce bude bych řekl rychlejší M3, ale šotolina to jistíJFK píše:No jo, tak tobě jde o slovíčka: evolutione. M5 taky není taky žádnej motorsport, ale jelikož ho vymejšlí divize Motorsport BMW tak se jmenuje M5darmon píše:a neni to snad turbo lancer ? je, je to rodinej sedan kterej je zaroven seriovy nejrychlejsi silnicni auto na sveteakorat jeho predchozi verze byla rychlejsi, takze slovo evolution ztraci svuj vyznam a je to jen marketing, opravdovej evolution je v mr a fq verzich... neni to homologacni auto , je to konzumni auto... uz jsem to rikal, nic na tom ze je dobry jsem nikde nepopiral....
![]()
A o tom nejrychlejším sedanu na světě bych pochyboval, protože kde je nejrychlejší? v zatáčkách, nebo na rovince, nebo na okruhu, nebo na šotolině?ale to je opět na dloooouuuhoooouuu debatu (s tebou)
![]()
![]()
Pěkná kára