Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automatická převodovka
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
e34 525iXdarmon píše:Na řadící páce je pojistné tlačítko, které se musí zmáčknout při každém posunutí voliče převodových stupňů. Jedná se o blokaci proti nechtěnému posunuti páky za jízdy.
.......nemusi......
1) muzu radit jak chci i bez zmacknuti tlacitka. je to ok? pokud se nemusi mackat, jaky ma vyznam?
2) pokud necham zaparkovano na P a vytahnu klice - muzu porad zaradit cokoliv - je to ok? nekdo tu nekde psal, ze P po vytahnuti klicku nejde vyradit.
moc dekuji za info
petr
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
moc diky za odpoved
1) ten zamek mi neblokuje (pri stani) nic. na miste zaradim cokoliv bez neho.
za jizdy jsem nic neradil ... jenom jsem jel se zarazenym D.
...
pokud ale spravne ctu "Jedná se o blokaci proti nechtěnému posunuti páky za jízdy." ... je to teda asi spravne. doufam.
2) aspon vim, ze to nemusi byt pokazene ...
petr
1) ten zamek mi neblokuje (pri stani) nic. na miste zaradim cokoliv bez neho.
za jizdy jsem nic neradil ... jenom jsem jel se zarazenym D.
...
pokud ale spravne ctu "Jedná se o blokaci proti nechtěnému posunuti páky za jízdy." ... je to teda asi spravne. doufam.
2) aspon vim, ze to nemusi byt pokazene ...
petr
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
1) za jizdy muzu bez zmacnuti pojistneho tlacitka preradit z D na N (nakonec jsem to zkusil ... umyslne - zpet jsem to nedelal - po precteni teto diskuze)
a dalsi vec:
3) pri jizde na D mi obcas zmizi symbol D z displeje. kdyz pohnu pakou trochu k sobe, zase se objevi a za chvili zmizi.ma tohle vliv jenom na zobrazeni? nebo pak blbne i zbytek, ze BC nevi, co ma zarazeno??
jaky muze byt duvod ?? nejake cidla na pace? nebo neco vic?
setkali jste se s tim prosim nekdo?
ostatni stupne to nedelaji.
diky z aodpoved
petr
a dalsi vec:
3) pri jizde na D mi obcas zmizi symbol D z displeje. kdyz pohnu pakou trochu k sobe, zase se objevi a za chvili zmizi.ma tohle vliv jenom na zobrazeni? nebo pak blbne i zbytek, ze BC nevi, co ma zarazeno??
jaky muze byt duvod ?? nejake cidla na pace? nebo neco vic?
setkali jste se s tim prosim nekdo?
ostatni stupne to nedelaji.
diky z aodpoved
petr
zajed si na diagnostikuajfel píše:1) za jizdy muzu bez zmacnuti pojistneho tlacitka preradit z D na N (nakonec jsem to zkusil ... umyslne - zpet jsem to nedelal - po precteni teto diskuze)
a dalsi vec:
3) pri jizde na D mi obcas zmizi symbol D z displeje. kdyz pohnu pakou trochu k sobe, zase se objevi a za chvili zmizi.ma tohle vliv jenom na zobrazeni? nebo pak blbne i zbytek, ze BC nevi, co ma zarazeno??
jaky muze byt duvod ?? nejake cidla na pace? nebo neco vic?
setkali jste se s tim prosim nekdo?
ostatni stupne to nedelaji.
diky z aodpoved
petr
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
1) jo na N jsem zapomnel, je to bez zamku na ND a nizajfel píše:1) za jizdy muzu bez zmacnuti pojistneho tlacitka preradit z D na N (nakonec jsem to zkusil ... umyslne - zpet jsem to nedelal - po precteni teto diskuze)
a dalsi vec:
3) pri jizde na D mi obcas zmizi symbol D z displeje. kdyz pohnu pakou trochu k sobe, zase se objevi a za chvili zmizi.ma tohle vliv jenom na zobrazeni? nebo pak blbne i zbytek, ze BC nevi, co ma zarazeno??
jaky muze byt duvod ?? nejake cidla na pace? nebo neco vic?
setkali jste se s tim prosim nekdo?
ostatni stupne to nedelaji.
diky z aodpoved
petr
3.) rozebrat a vycistit, celkem obvyklej problem, na zadnou diagnostiku co ti tu skaut rve nejezdi, tohle je znama chyba, az to bude zasrany hodne tak ti bude pocitac rvat "Trans Fail Prog" a pojede prevodovka jen v nouzovym rezimu. Vyhrabu v archivu navod....
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
1) diky, takze ok, nestaram se, R zkouset za jizdy nebudu ..darmon píše: 1) jo na N jsem zapomnel, je to bez zamku na ND a niz
3.) rozebrat a vycistit, celkem obvyklej problem, na zadnou diagnostiku co ti tu skaut rve nejezdi, tohle je znama chyba, az to bude zasrany hodne tak ti bude pocitac rvat "Trans Fail Prog" a pojede prevodovka jen v nouzovym rezimu. Vyhrabu v archivu navod....
3) prosim prosim o odkaz, ja se ted snazil hledat a nic jsem nenasel
MOC DIKY
petr
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
No a výrobce převodovky píše ve svých dokumentech, že LIFETIME znamená max. 160.000 km. Třeba v servisu MB je nepsané pravidlo pro zdraví skříní a spokojenost zákazníků, že ten "celoživotní" olej se má po 80 tisících vyměnit. Pokud nejsou v oleji spáleniny a kousky lamel, pak nevidím problém udělat řádnou výměnu, pokud už je něco špatně, pak asi dojezdit a připravovat pomalu penízky na repas nebo jinou skříň.
-
Dave
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
- Kontaktovat uživatele:
Já mám pevně zakořeněné že automat patří do aut jako jsou BMW 7, Audi A8, Medvěd S a tak. Švára má A8 3.3 TDI a otec E 270 CDI - stačí zadupnout plyn a auto jede jako kráva. 6-ti válce a víc rozhodně s automatem (díky krou?áku), u 4 válce asi klasika - manuál.
Kombinace 330D a steptronicu taky nemusí být špatná! Máte někdo s touto kombinací zkušenosti? Jsem celkem nahlodaný tuhle kombinaci vyzkoušet - velký objem, dostatečný krou?ák a možnost podřazení nebo podržení si rychlosti ve sportovním režimu . . .
Kombinace 330D a steptronicu taky nemusí být špatná! Máte někdo s touto kombinací zkušenosti? Jsem celkem nahlodaný tuhle kombinaci vyzkoušet - velký objem, dostatečný krou?ák a možnost podřazení nebo podržení si rychlosti ve sportovním režimu . . .
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
- Kontaktovat uživatele:
standart automat..pojistka na voliči:pojistku nemusim mackat kdyz řadím smerem nahoru..tedy 1až D¨rive z Drive jde paka volně taky na N a zpátky,pojistka se stlacuje jen kdyz chci manuálne podřadit bo dát režimy R-P
to je takovej postřeh kterej možná všichni neví a řadí vše se zmácklou pojistkou jako já kdyz sem se toho bál a nic sem o tom nevedel.
to je takovej postřeh kterej možná všichni neví a řadí vše se zmácklou pojistkou jako já kdyz sem se toho bál a nic sem o tom nevedel.
-
rob2fab
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
- Kontaktovat uživatele:
jeste pár vecí který me na AP dostali:okamžitá pružnost z nuly,na křižovatce jedete první z semaforu a NIKDO S TIM NIC NEUDĚLÁ jediine jinej automat,a to vše na třetinu plynu bez nějakýho velkýho řevu.
automat nuda?předsudek! je tam spousta varici,můžete řadit plynem,ručně popř to vylepšit voličem režimu E-M-S (ekonomi,manual,sport).
prošlánu plyn na 3/4 okamžitě podkopne o kvalt,přitlačim ho na podlahu podřadí o 2 kvalty ..přijde mi to zábavný dost...držím plyn,chci řadit na hranici kroutáku,pozvolna ubírám ATF pozná že nemám zájem dál motat tento kvalt a přeřadí přesne kdy chci ..je to bomba
parkovat s automaten,to znamená stát pouze na brzde a uvolnovat ji s R-D a obráceně to vše bez plynu.
Pro všecny co to znaji se omluvám..ale třeba to bude inspirace pro ostaní
automat nuda?předsudek! je tam spousta varici,můžete řadit plynem,ručně popř to vylepšit voličem režimu E-M-S (ekonomi,manual,sport).
prošlánu plyn na 3/4 okamžitě podkopne o kvalt,přitlačim ho na podlahu podřadí o 2 kvalty ..přijde mi to zábavný dost...držím plyn,chci řadit na hranici kroutáku,pozvolna ubírám ATF pozná že nemám zájem dál motat tento kvalt a přeřadí přesne kdy chci ..je to bomba
parkovat s automaten,to znamená stát pouze na brzde a uvolnovat ji s R-D a obráceně to vše bez plynu.
Pro všecny co to znaji se omluvám..ale třeba to bude inspirace pro ostaní
