darmon píše:Na řadící páce je pojistné tlačítko, které se musí zmáčknout při každém posunutí voliče převodových stupňů. Jedná se o blokaci proti nechtěnému posunuti páky za jízdy.
.......nemusi......
e34 525iX
1) muzu radit jak chci i bez zmacknuti tlacitka. je to ok? pokud se nemusi mackat, jaky ma vyznam?
2) pokud necham zaparkovano na P a vytahnu klice - muzu porad zaradit cokoliv - je to ok? nekdo tu nekde psal, ze P po vytahnuti klicku nejde vyradit.
moc dekuji za info
petr
moc diky za odpoved
1) ten zamek mi neblokuje (pri stani) nic. na miste zaradim cokoliv bez neho.
za jizdy jsem nic neradil ... jenom jsem jel se zarazenym D.
...
pokud ale spravne ctu "Jedná se o blokaci proti nechtěnému posunuti páky za jízdy." ... je to teda asi spravne. doufam.
2) aspon vim, ze to nemusi byt pokazene ...
1) za jizdy muzu bez zmacnuti pojistneho tlacitka preradit z D na N (nakonec jsem to zkusil ... umyslne - zpet jsem to nedelal - po precteni teto diskuze)
a dalsi vec:
3) pri jizde na D mi obcas zmizi symbol D z displeje. kdyz pohnu pakou trochu k sobe, zase se objevi a za chvili zmizi.ma tohle vliv jenom na zobrazeni? nebo pak blbne i zbytek, ze BC nevi, co ma zarazeno??
jaky muze byt duvod ?? nejake cidla na pace? nebo neco vic?
setkali jste se s tim prosim nekdo?
ostatni stupne to nedelaji.
ajfel píše:1) za jizdy muzu bez zmacnuti pojistneho tlacitka preradit z D na N (nakonec jsem to zkusil ... umyslne - zpet jsem to nedelal - po precteni teto diskuze)
a dalsi vec: 3) pri jizde na D mi obcas zmizi symbol D z displeje. kdyz pohnu pakou trochu k sobe, zase se objevi a za chvili zmizi.ma tohle vliv jenom na zobrazeni? nebo pak blbne i zbytek, ze BC nevi, co ma zarazeno?? jaky muze byt duvod ?? nejake cidla na pace? nebo neco vic? setkali jste se s tim prosim nekdo? ostatni stupne to nedelaji.
ajfel píše:1) za jizdy muzu bez zmacnuti pojistneho tlacitka preradit z D na N (nakonec jsem to zkusil ... umyslne - zpet jsem to nedelal - po precteni teto diskuze)
a dalsi vec: 3) pri jizde na D mi obcas zmizi symbol D z displeje. kdyz pohnu pakou trochu k sobe, zase se objevi a za chvili zmizi.ma tohle vliv jenom na zobrazeni? nebo pak blbne i zbytek, ze BC nevi, co ma zarazeno?? jaky muze byt duvod ?? nejake cidla na pace? nebo neco vic? setkali jste se s tim prosim nekdo? ostatni stupne to nedelaji.
diky z aodpoved petr
1) jo na N jsem zapomnel, je to bez zamku na ND a niz
3.) rozebrat a vycistit, celkem obvyklej problem, na zadnou diagnostiku co ti tu skaut rve nejezdi, tohle je znama chyba, az to bude zasrany hodne tak ti bude pocitac rvat "Trans Fail Prog" a pojede prevodovka jen v nouzovym rezimu. Vyhrabu v archivu navod....
darmon píše:1) jo na N jsem zapomnel, je to bez zamku na ND a niz
3.) rozebrat a vycistit, celkem obvyklej problem, na zadnou diagnostiku co ti tu skaut rve nejezdi, tohle je znama chyba, az to bude zasrany hodne tak ti bude pocitac rvat "Trans Fail Prog" a pojede prevodovka jen v nouzovym rezimu. Vyhrabu v archivu navod....
1) diky, takze ok, nestaram se, R zkouset za jizdy nebudu ..
3) prosim prosim o odkaz, ja se ted snazil hledat a nic jsem nenasel MOC DIKY petr
Jak je to s výměnou oleje v automatu /E39 525tds/. Někdo říka měnit, nekdo něměnit /jak se do toho sáhne, potom to stojí za h...../. V AuTecu říkají, že náplň je celoživotní, tak nevím co mám dělat....... Nerad bych kvůli několika tisícovkám dělal repas.
No a výrobce převodovky píše ve svých dokumentech, že LIFETIME znamená max. 160.000 km. Třeba v servisu MB je nepsané pravidlo pro zdraví skříní a spokojenost zákazníků, že ten "celoživotní" olej se má po 80 tisících vyměnit. Pokud nejsou v oleji spáleniny a kousky lamel, pak nevidím problém udělat řádnou výměnu, pokud už je něco špatně, pak asi dojezdit a připravovat pomalu penízky na repas nebo jinou skříň.
Já mám pevně zakořeněné že automat patří do aut jako jsou BMW 7, Audi A8, Medvěd S a tak. Švára má A8 3.3 TDI a otec E 270 CDI - stačí zadupnout plyn a auto jede jako kráva. 6-ti válce a víc rozhodně s automatem (díky krou?áku), u 4 válce asi klasika - manuál.
Kombinace 330D a steptronicu taky nemusí být špatná! Máte někdo s touto kombinací zkušenosti? Jsem celkem nahlodaný tuhle kombinaci vyzkoušet - velký objem, dostatečný krou?ák a možnost podřazení nebo podržení si rychlosti ve sportovním režimu . . .
standart automat..pojistka na voliči:pojistku nemusim mackat kdyz řadím smerem nahoru..tedy 1až D¨rive z Drive jde paka volně taky na N a zpátky,pojistka se stlacuje jen kdyz chci manuálne podřadit bo dát režimy R-P
to je takovej postřeh kterej možná všichni neví a řadí vše se zmácklou pojistkou jako já kdyz sem se toho bál a nic sem o tom nevedel.
jeste pár vecí který me na AP dostali:okamžitá pružnost z nuly,na křižovatce jedete první z semaforu a NIKDO S TIM NIC NEUDĚLÁ jediine jinej automat,a to vše na třetinu plynu bez nějakýho velkýho řevu.
automat nuda?předsudek! je tam spousta varici,můžete řadit plynem,ručně popř to vylepšit voličem režimu E-M-S (ekonomi,manual,sport).
prošlánu plyn na 3/4 okamžitě podkopne o kvalt,přitlačim ho na podlahu podřadí o 2 kvalty ..přijde mi to zábavný dost...držím plyn,chci řadit na hranici kroutáku,pozvolna ubírám ATF pozná že nemám zájem dál motat tento kvalt a přeřadí přesne kdy chci ..je to bomba
parkovat s automaten,to znamená stát pouze na brzde a uvolnovat ji s R-D a obráceně to vše bez plynu.
Pro všecny co to znaji se omluvám..ale třeba to bude inspirace pro ostaní