jel jsi sprint nekdy s 325i? jak jsem ve zline na srazu, byl tam marty s 328 a na ceste to jelo uplne stejne..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)
neni to o tom ze je to diesel .. ale je primarne tezsi. S 325i E36 sem v podstate nesprintoval ( jednou s Bedou a to sem projel ... to bylo ale o vaze, ne o motoru). Jo, na silnici to jede hodne podobne kdyz to drzis v otackach a v normalnich situacich rozdil nepoznas. Dynamicky zrychleni z nizsich otacek a v rychlostech nad 200 to jede ale lip. Tady hraje svoji roli onen kroutak kdy mam na ctyrku a petku ( kdy uz neni zrychleni tak rychly a tudis je vic viditelny) dispozici vetsi vykon. Ale to ti asi vysvetlovat nemusim, ne? Dalsi, ne nepodstatnu veci je stav a dispozice konkretniho motoru. Je jasny, ze "stejnej" motor muze mit vykon rozdilnej.
aby to bylo jasnejsi, myslim ze je to zhruba takhle 
328i
4000ot/min cca ( 275 Nm ) = 115,2 Hp
325i
4000ot/min cca ( 225 Nm ) = 94,3 Hp
Takhle to zhruba vypada kdyz normalne radis a pada ti to ke 4000ot/min.
Ne, dojel sem 325i a predjel ( nekolikrat ) coz by mohlo stacit. ( ze jede naplno poznas snadno, ne kazdej jezdi 230+)
Ne nutne musis prece "najednou" seslapnout plyn. Vic mu to proste nejelo. Nakonec, i udaje od vyrobce to potvrzujou kdyz uz neveris me
328i
4000ot/min cca ( 275 Nm ) = 115,2 Hp
325i
4000ot/min cca ( 225 Nm ) = 94,3 Hp
Takhle to zhruba vypada kdyz normalne radis a pada ti to ke 4000ot/min.
Ne, dojel sem 325i a predjel ( nekolikrat ) coz by mohlo stacit. ( ze jede naplno poznas snadno, ne kazdej jezdi 230+)
Ne nutne musis prece "najednou" seslapnout plyn. Vic mu to proste nejelo. Nakonec, i udaje od vyrobce to potvrzujou kdyz uz neveris me
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Bombarder: JJ, jak píše Lopolo. Záleží jak se povede start, jinak bych řekl že boj je vyrovnanej. Tak už nechci slyšet hlášky, že diesel nejede. :lool: A pokud se dostaneme na dálnici, tak při 200+ mu ujedu kvůli krou?áku. Ale na sprintech to bylo asi fakt 4:2 pro lopolíka.
No a sprint s 325i, tomu jsem ujel většinou vždy. Další porovnání je 330d versus AR GTV (3.0 - 220hp) kde dopad boj tušim 4:2 pro mě. čest
Ty wole sem tuto debatu o krou?áku nějak vynechával,ale je to tu hustý ..... jinak ja normálně šetřím v ropáku a co našetřím spálím v emku .....
No a můj názor na krou?ák 300 a víš,je to prostě pohodlnější na normální jízdu-nemusíš řadit jak kokot a tolik to točit....šlápneš a jedeš ....když jsem měl seat leon cupra 180ps v TDI s kroutákem kolem 400,tak nebylo problém jet na 6ku 60 i 220.....
No a můj názor na krou?ák 300 a víš,je to prostě pohodlnější na normální jízdu-nemusíš řadit jak kokot a tolik to točit....šlápneš a jedeš ....když jsem měl seat leon cupra 180ps v TDI s kroutákem kolem 400,tak nebylo problém jet na 6ku 60 i 220.....
