jel jsi sprint nekdy s 325i? jak jsem ve zline na srazu, byl tam marty s 328 a na ceste to jelo uplne stejne..
Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
neni to o tom ze je to diesel .. ale je primarne tezsi. S 325i E36 sem v podstate nesprintoval ( jednou s Bedou a to sem projel ... to bylo ale o vaze, ne o motoru). Jo, na silnici to jede hodne podobne kdyz to drzis v otackach a v normalnich situacich rozdil nepoznas. Dynamicky zrychleni z nizsich otacek a v rychlostech nad 200 to jede ale lip. Tady hraje svoji roli onen kroutak kdy mam na ctyrku a petku ( kdy uz neni zrychleni tak rychly a tudis je vic viditelny) dispozici vetsi vykon. Ale to ti asi vysvetlovat nemusim, ne? Dalsi, ne nepodstatnu veci je stav a dispozice konkretniho motoru. Je jasny, ze "stejnej" motor muze mit vykon rozdilnej.
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
aby to bylo jasnejsi, myslim ze je to zhruba takhle 
328i
4000ot/min cca ( 275 Nm ) = 115,2 Hp
325i
4000ot/min cca ( 225 Nm ) = 94,3 Hp
Takhle to zhruba vypada kdyz normalne radis a pada ti to ke 4000ot/min.
Ne, dojel sem 325i a predjel ( nekolikrat ) coz by mohlo stacit. ( ze jede naplno poznas snadno, ne kazdej jezdi 230+)
Ne nutne musis prece "najednou" seslapnout plyn. Vic mu to proste nejelo. Nakonec, i udaje od vyrobce to potvrzujou kdyz uz neveris me
328i
4000ot/min cca ( 275 Nm ) = 115,2 Hp
325i
4000ot/min cca ( 225 Nm ) = 94,3 Hp
Takhle to zhruba vypada kdyz normalne radis a pada ti to ke 4000ot/min.
Ne, dojel sem 325i a predjel ( nekolikrat ) coz by mohlo stacit. ( ze jede naplno poznas snadno, ne kazdej jezdi 230+)
Ne nutne musis prece "najednou" seslapnout plyn. Vic mu to proste nejelo. Nakonec, i udaje od vyrobce to potvrzujou kdyz uz neveris me
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Bombarder: JJ, jak píše Lopolo. Záleží jak se povede start, jinak bych řekl že boj je vyrovnanej. Tak už nechci slyšet hlášky, že diesel nejede. :lool: A pokud se dostaneme na dálnici, tak při 200+ mu ujedu kvůli krou?áku. Ale na sprintech to bylo asi fakt 4:2 pro lopolíka.
No a sprint s 325i, tomu jsem ujel většinou vždy. Další porovnání je 330d versus AR GTV (3.0 - 220hp) kde dopad boj tušim 4:2 pro mě. čest
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
Ty wole sem tuto debatu o krou?áku nějak vynechával,ale je to tu hustý ..... jinak ja normálně šetřím v ropáku a co našetřím spálím v emku .....
No a můj názor na krou?ák 300 a víš,je to prostě pohodlnější na normální jízdu-nemusíš řadit jak kokot a tolik to točit....šlápneš a jedeš ....když jsem měl seat leon cupra 180ps v TDI s kroutákem kolem 400,tak nebylo problém jet na 6ku 60 i 220.....
No a můj názor na krou?ák 300 a víš,je to prostě pohodlnější na normální jízdu-nemusíš řadit jak kokot a tolik to točit....šlápneš a jedeš ....když jsem měl seat leon cupra 180ps v TDI s kroutákem kolem 400,tak nebylo problém jet na 6ku 60 i 220.....
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
