Stránka 4 z 5
Napsal: stř 28.08.2002 11:49
od Kriznik
Originál zaslal ondra_m [B]Dyk je to eeasy

Já bych to udělal tím tachotestem

a do vejfuku nalil vodu a pak nastartoval a fotil

pri tachotestu, mas vsechny rucicky vpravo (ale ne pres max), sviti olej, service, inspekce, voda je na cervenym, benzin v max s rozsvicenou rezervou a brzovy oblozeni
[B]Co trefa?
takze netrefa

Napsal: stř 28.08.2002 12:08
od Anonym
Jak to tady čtu tak je to vážně bomba:bomba: Škoda, že nemužu otevřít ty obrázky abych to viděl na vlastní oči.
Napsal: stř 28.08.2002 12:48
od ondra_m
Originál zaslal Kriznik [B]
pri tachotestu, mas vsechny rucicky vpravo (ale ne pres max), sviti olej, service, inspekce, voda je na cervenym, benzin v max s rozsvicenou rezervou a brzovy oblozeni
takze netrefa
Ha aha

Tak nic ale pokus dobrej
Mno už by jste to mohli odhalit :bigok:
Napsal: sob 31.08.2002 21:46
od d.aemon
Co takhle COčko pro prudké ochlazení nasávaného vzduchu?
Napsal: pát 04.10.2002 16:33
od Jakub
To mi hlava nebere, pokud si vejfuk od nikud neprisava,pak nemam ani paru o tom odkud se ty sragory berou....... To samy ty tocky... UFFFFFFFF
Napsal: pát 04.10.2002 18:39
od TURBO_KrteK
:sok:
Napsal: ned 27.10.2002 02:53
od Lion
Hehe tak takovou erekci z vejfuku sem teda ještě nikdy neviděl.. A ty poblzněný ručičky na přístrojích to je opravdu maso ale trochu bych se asi bál to vyzkoušet na mím voze..Co když by nahodou něco při tom dle výkonu něco v motoru povolilo..:bomba: :bomba: :bomba:
Ale jinak fakt dobrý maso.. To sem jak bych řek lidově ještě nežral..

))))
Napsal: ned 27.10.2002 06:34
od JFK
Originál zaslal Lion [B]Hehe tak takovou erekci z vejfuku sem teda ještě nikdy neviděl.. A ty poblzněný ručičky na přístrojích to je opravdu maso ale trochu bych se asi bál to vyzkoušet na mím voze..Co když by nahodou něco při tom dle výkonu něco v motoru povolilo..:bomba: :bomba: :bomba:
Ale jinak fakt dobrý maso.. To sem jak bych řek lidově ještě nežral..

))))
No hlavne, kde by jsi vzal ve ctyrvalci ten vykon, zeeee???:)))))))))))) nic proti ctyrvalci:))) treba m3 e30 nebo subarko je cooooool:)))
Napsal: pon 28.10.2002 17:14
od TT
:lool: ....nic proti čtyřválci:mhihi:
Napsal: úte 29.10.2002 07:09
od JFK
čtyřválec v báwu je suuupeeeer, ale musej se dívat dva proti sobě pod jednou haubnou, jinak je to na p*ču. ale to už raději dvojčata z rodiny šestiválců:ucta: :ucta: :ucta: od pana Hamanna, s tou jeho Lagunou Secou bych klidně mojí M3 zahnul:D

Napsal: úte 29.10.2002 09:30
od slunicko
A kdo by ne?!

Napsal: úte 29.10.2002 11:26
od mcfil
:kladivko: :kladivko: Já ne. Laguna Seca je prdítko pro důchodce. :cigo2: :cigo2: :bigok:
Napsal: úte 29.10.2002 11:32
od slunicko
Originál zaslal mcfil
[B]:kladivko: :kladivko: Já ne. Laguna Seca je prdítko pro důchodce. :cigo2: :cigo2: :bigok:
No když myslíš?!?!?!:P
Napsal: úte 29.10.2002 11:33
od Klakson
:ganstr: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :lol2:
Napsal: úte 29.10.2002 11:35
od mcfil
Originál zaslal slunicko
[B]No když myslíš?!?!?!:P
No jasně, že bych ji bral, to byl sarkasmus. Ale za 8 mega bych šel spíš do Murcielaga. Nebo do Turba a ještě by zbylo na domeček. Ale Seca je bomba, jen ta cena. Jen ta cena.
Napsal: úte 29.10.2002 11:48
od mcfil
A co takhle toto.
Úprava Breyton:
Motor - řadový šestiválcový motor 3.2 litru, posílený o turbodmychadlo s maximálním plnicím tlakem 1bar. Maximální výkon 396kW(528koní)/6500min-1, točivý moment dosahuje maxima 550Nm/5500min-1. Litrový výkon stoupl na 123kW.
Speciál pokoří 100km/h za 4.9sec a ručička tachometru se zastaví
až na hranici 328km/h. Tomu byl přizpůsoben i podvozek a brzdy. Svoje místo nalezly kotouče AP Racing o průměru 356mm společně se šestipístkovými brzdovými třmeny téže značky. Podvozek byl posílen sportovními tlumiči Bilstein a extrémní výkon na vozovku přenáší hliníková kola Breyton LM Magic 9Jx19“ vpředu a 10Jx19“ vzadu obutých do pneumatik Dunlop SP8000 o rozměrech 245/35 ZR19 a 285/30 ZR19.
Na to, že je to přes dva roky starý a každý už to asi viděl tak si myslim, že je to pecka a určitě za úplně jiný peníze než Laguna Seca. A je to udělaný ze sedanu.
Napsal: úte 29.10.2002 11:50
od mcfil
A tady je to zepředu. Ten přední nárazník se mi nelíbí, ale je to prý kvůli funkčnosti atd.
Citace: Během prvních testování na okruhu v Dijonu a Hockenheimu se vyzkoušela funkčnost všech nových komponent a projevila jejich vysoká efektivita, zejména při maximálních rychlostech. Nové jsou přední a zadní spoiler, maska chladiče, boční prahy a zadní křídlo.
Napsal: úte 29.10.2002 11:52
od Klakson
tohodle ne, ale Breyton udělal ještě to samý ale v rozšířený verzi
Napsal: úte 29.10.2002 11:53
od Klakson
nebo že by to bylo ono

:zmateny: :bigok:
Napsal: úte 29.10.2002 12:48
od slunicko
No jo jeden krasavec za druhým :bigok: jen mět ty prachy na to... :bigcry: