Stránka 4 z 5
Napsal: ned 29.12.2013 16:06
od Zemi
Dneska jsme se byli s kamosem projet a rozdil vykonu oproti benzinu zatim citim - prikladam to tomu ze jeste nemam doladeno...
Napsal: pon 30.12.2013 16:05
od Killingman
Syrup píše:K tomu lpg- je to uz par let zpatky, co me v tom vezl kamos, ktery prodaval auta. Super motor ktery s tou x5 neuveritelne cvici. Jenze ten kamos mi taky rikal, ze to brutalne zere a zplynovat to udajne sice jde, ale posle ti to do kopru motor. Ted si nechci vymejslet, ale ze snad steny valcu jsou z nejakyho materialu (nazev nevim

), ktery to lpg po nejakym case jezdeni uppne rozezere....
Stejnej motor je v E65 750i a těhlectěch aut je na plyn každý druhý

Viděl jsem jednu s 800.000km a z toho 650 na plyn...
Napsal: pon 30.12.2013 16:06
od Zemi
Killingman píše:Viděl jsem jednu s 800.000km a z toho 650 na plyn...

Napsal: pon 30.12.2013 17:32
od vlastnemec
Co se týče plynu do těchhle motorů se není čeho bát, jsou to ještě poctivé silné kované motory, tím silné nemyslím výkon.
Základ je aby jelo auto dobře na benzín a potom jede dobře i na plyn.
Jo jenom co znamená Snejk pije potkany?
Napsal: pon 30.12.2013 17:36
od Syrup
Killingman píše:Syrup píše:K tomu lpg- je to uz par let zpatky, co me v tom vezl kamos, ktery prodaval auta. Super motor ktery s tou x5 neuveritelne cvici. Jenze ten kamos mi taky rikal, ze to brutalne zere a zplynovat to udajne sice jde, ale posle ti to do kopru motor. Ted si nechci vymejslet, ale ze snad steny valcu jsou z nejakyho materialu (nazev nevim

), ktery to lpg po nejakym case jezdeni uppne rozezere....
Stejnej motor je v E65 750i a těhlectěch aut je na plyn každý druhý

Viděl jsem jednu s 800.000km a z toho 650 na plyn...
Tak jsem zas o neco chytrejsi

Napsal: úte 31.12.2013 16:34
od Killingman
vlastnemec píše:Jo jenom co znamená Snejk pije potkany?
To je taková jeho nová libůstka

Když ho chceš potěšit, tak mu dovez mrtvýho potkana a on to ocení

Napsal: úte 07.01.2014 22:30
od parizek
Ahoj,
jak jsi dopadl s predelavkou na denni sviceni ? Ja jsem koupil pry 10W markery z Ciny, ale jeste jsem je tam nedal, tak jsem zvedavej. Samotny krouzky v zakladu jsou sice hezky, ale na denni to nestaci, auta na me blikaly. Pripadne jine napady na denni automaticke sviceni ?
Resil jste nekdo vymenu zarovek vnitrniho osvetleni na LED ? Nekde jsem videl takhle do kufru, ale chteli za ni asi 800,- ... z ebaye to bude asi jina pisnicka

Napsal: úte 07.01.2014 23:43
od Daudgen
Na Louisově E53 jsem to vyřešil takhle

Napsal: stř 08.01.2014 07:16
od -miki-
Ahoj kluci, chtěl jsem se zeptat po jaké době se vám přepíná na LPG? Co máte instalovaný za systém LPG? Mám možnnost koupit E53 4,4 za super peníz, ale ta spotřeba na benzím mě fakt děsí.
Napsal: stř 08.01.2014 09:21
od loyd-krismas
přepíná se když je 35°C zahřáto na reduktoru... mě to většinou přepíná, když se ručička dostane z modrého pole. V létě je to klidně po 1km v zimě tak po cca 3km (myslím

)
Napsal: stř 08.01.2014 10:08
od alan
Hodně záleží jak se komu povede montáž reduktoru. V mém případě se to moc nepovedlo, takž musím na jaře a na podzim v nastavení LPG posunout teplotu. Správně přepnutí vychází tak na cca 2 - 3km. (v horku i méně)
Napsal: stř 08.01.2014 13:36
od Killingman
Daudgen píše:Na Louisově E53 jsem to vyřešil takhle

Jak se ti podařilo rozdělat světla? Přesně tohle chci udělat, ale zkončili jsme na tom, že oddělat plexi prý nejde

Na kolik to vyjde a kdy můžu přijet? .-D
Napsal: stř 08.01.2014 13:39
od Killingman
-miki- píše:Ahoj kluci, chtěl jsem se zeptat po jaké době se vám přepíná na LPG? Co máte instalovaný za systém LPG? Mám možnnost koupit E53 4,4 za super peníz, ale ta spotřeba na benzím mě fakt děsí.
Není proč by tě to mělo děsit - jezdím teď kolem 16l/100 v plynu, přepočti si to sám při ceně 17Kč/litr oproti naftě, který 3.0D v X5 žere cca 10/100
Systém tam asi všichni máme stejný, MAGIC 2. Přepíná se na LPG po cca 2km, pak každý další start na benzín a přepnutí na LPG po pár vteřinách.
Napsal: stř 08.01.2014 21:27
od -miki-
Tak to je super, v rodině máme opela na LPG a ten přepíná zhruba po 5 km.

Spotřeba na benzín byla teď o víkendu 21,2 l

Ale zase jsem se svezl. Tak aspoň vím, že mě to nesežere. Díky
Napsal: pon 13.01.2014 13:30
od parizek
Daudgen píše:Na Louisově E53 jsem to vyřešil takhle

to je sice pekny, ale jak to sviti pres den ? Ono v noci sviti vsechno pekne. Dal jsem ted markery 10W, ani nebylo slunicko a stejne to neni moc videt.
Napsal: pon 13.01.2014 18:18
od RSak
přátelé vyhazujete peníze do kanálu, denní svícení je u novějších modelů řešeno jinak, vaším řešení dříve upečete plasty ve světle, než to bude ve dne vidět, ale komu není rady, tomu není pomoci ...
Napsal: pon 13.01.2014 18:22
od vlastnemec
Jojo máš recht, nehledě na to, že tam bude větší odběr - dá se vyřešit nakódováním, ale prostě to tam nepatří, znám případ kdy to odpálilo palubní řj, byl to sice chrysler, ale prostě to tam nepatří. Jediná možnost jsou kroužky, ale jelikož se ty světla nedají rozdělat (halla jsou pýče) tak tohle taky padá.
Napsal: pon 13.01.2014 22:06
od Killingman
Tak to teda nesouhlasím! Viděl jsem ty V3 LED kroužky na E39 a svítí to ve dne úplně normálně, je to vidět a používat jako denní svícení naprosto v klidu... Nejhorší je asi ty světla na E53 rozdělat, ale to zase zvládne Caknakis naprosto s přehledem včetně repase světel. Osobně se na to chystám až trošku našetřím

)
Napsal: pon 13.01.2014 22:59
od RSak
OK, věřím Ti, jen až zase potkáš tu E39 nebo si světla předěláš u sebe, vyfoť to za plného slunce a ne ve stínu nebo dokonce za tmy.
Napsal: pon 13.01.2014 23:03
od vlastnemec
Tak jestli se do toho dostane a dá tam kroužky tak to půjde, to jsem psal, u e39 se dali světla rozdělat. Jinak já na to jebu začínám koukat manželce po e70.