Stránka 4 z 6

Napsal: úte 28.04.2009 09:14
od DFender
zapo píše:A co kdyz se da carbon sani a za vyvod se pred sportovni kuzel necha koleno s tou vahou? To by mohle fungovat ne?


Tys to nečetl od začátku, že? :lol:

Napsal: stř 29.04.2009 18:27
od zapo
Kde je smajlik kterej si sype popel na hlavu??? :oops:

Napsal: čtv 30.04.2009 10:37
od DFender
:lol: :lol: :lol:


Btw po zimě jsme o5 vyrazili a funguje to skutečně skvěle!! Došel sem do stadia kdy jsem zrušil poslech rádia v autě bo tato kombinace je skutečně nádhernej zvukovej zážitek!

Napsal: úte 05.05.2009 11:54
od Nevra
DFender píše::lol: :lol: :lol:


Btw po zimě jsme o5 vyrazili a funguje to skutečně skvěle!! Došel sem do stadia kdy jsem zrušil poslech rádia v autě bo tato kombinace je skutečně nádhernej zvukovej zážitek!




můžu souhlasit :wink:

Napsal: čtv 03.09.2009 00:05
od Hyena
Nevra píše:
DFender píše::lol: :lol: :lol:

Btw po zimě jsme o5 vyrazili a funguje to skutečně skvěle!! Došel sem do stadia kdy jsem zrušil poslech rádia v autě bo tato kombinace je skutečně nádhernej zvukovej zážitek!


můžu souhlasit :wink:


Tak konečně se taky přidám...teda ještě ne, až zítra 8) a bohužel zatím s váhou vzduchu...i když "chip(s váhou vzduchu)" tam už je.

Tady už v autě
Obrázek

A tady už v podstatě komplet.Zítra už jenom pozapojovat hadice a pár drobností a řeznickej pes může zavrčet :twisted:
Obrázek

Napsal: čtv 03.09.2009 16:25
od Speedy
jaky tesneni mas mez sanim a klapkama?

Napsal: pát 04.09.2009 01:33
od Hyena
Speedy píše:jaky tesneni mas mez sanim a klapkama?

Je tam takovej měkčí klasickej papír na těsnění....mělo by to být v pohodě.Ale mám problém.Všechno je teda zapojený jak má.Nejspíš to souvisí s tím, že motor uz má chip od petersport.sk , ale nevím jakej.Každopádně doteď jezdil s váhou vzduchu normálně.Teď s carbonovým airboxem se děje to, že s váhou vzduchu po nastartování motoru kolísá volnoběh a na prudší šešlápnutí plynu, se jakoby dusí.Když ji odpojím, volnoběh drží krásně i jde krásně do otáček.Zvuk to má teda famózní,ale první dojem byl hlavně ta ztráta krouťáku v nižších otáčkách...a celkově mi to auto přijde takový línější...jakoby víc řvalo a míň jelo(jak s váhou tak bez - nebo jen minimální rozdíl).Neví někdo jak je to možný? :roll: Jak se chová sériová ŘJ když při ne/nastartovaným motoru, když odpojíte váhu vzduchu?Je normální že při odpojení se nestane vůbec nic a při zapojení motor chcípne :?: :)

Filtr se nám nakonec podařilo umístit, aniž bychom museli rušit náfuk k brzdám, což jsem už předem absolutně zavrhl a přívod vzduchu za mřížku nárazníku...samozřejmě tak, aby nebránil proudu vzduchu směřujícího na chladič.

Přichycení váhy vzduchu k airboxu je zatím provizorní
Obrázek

Tak takhle nějak
Obrázek

Finito
Obrázek

A ještě fotka seshora komplet
Obrázek

Napsal: pát 04.09.2009 06:18
od Hanz
no to mi prijde jako ten falesnej vzduch, protoze vaha zmeri mnozstvi a RJ mu prideli mnozstvi benalu, ale pri pridani ho je tam malo (protoze si prisaje kolem tech klapek?)... zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)

Napsal: pát 04.09.2009 18:00
od Nevra
Hanz píše:no to mi prijde jako ten falesnej vzduch, protoze vaha zmeri mnozstvi a RJ mu prideli mnozstvi benalu, ale pri pridani ho je tam malo (protoze si prisaje kolem tech klapek?)... zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)


já se setkal i s M3, která prostě tenhle airbox nepobrala dokud tam nebyla i řídící jednotka se softem bez váhy vzduchu.
Jinak s tím si měl počítat, že ti spadne spodek ...s tímhle sáním to nejede tak pěkně od spodu jako u serie. Vršek je ale o něco lepší.......

Napsal: pát 04.09.2009 18:03
od Nevra
a ještě jedna věc..nevím proč tam cpeš nějaké papírové těsnění
stačilo po obvodu každého vývodu na sání udělat malou vrstvičku silikonem--nechat uvadnout aby moc nelepil a šup s tím na klapky. Máš 100% zaručené, že ti to falešnej vzduch brát nebude

Napsal: pát 04.09.2009 18:05
od Nevra
jinak místo sání sis měl raději pořídit nové kotouče, když vidím ty praskliny 8)

Napsal: pát 04.09.2009 18:20
od Hyena
Nevra píše:...


Máš krámy nebo co? :)

Že spadne spodek sem věděl, ale čekal sem, že o to lepší bude vršek :)
Já myslím že přes ten "papír" to těsní úplně v pohodě.A ten silikon mi zrovna Hanz nedoporučoval :wink:

O prasklinkách vím...brzdy budou...lepší....všechno bude 8)...zatím mám jenom brzdový hadičky :oops:

Kde sis to nechával čipovat?Zatím to vypadá na BMW Power, a taky že Alpha-N bude nutností...po víkendu tam budu volat

Napsal: sob 05.09.2009 00:18
od Hyena
Hanz píše:zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)


Mohl bys to prosím zkusit nějak rozvést?Nejsem si jistej jestli tomu rozumím správně.

Napsal: sob 05.09.2009 01:19
od Fatal Design
Hyena píše:
Hanz píše:zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)


Mohl bys to prosím zkusit nějak rozvést?Nejsem si jistej jestli tomu rozumím správně.


No nevím jak to myslel Hanz, ale u jiných aut se to dělá třeba vonnou tyčinkou. Zapálíš, nakopneš motor (trochu do otáček) a čmoudíš kolem sání ... kde to bere kouř, tam je problém.

Napsal: sob 05.09.2009 11:36
od DFender
Vypadá to hezky! Jinak s ŘJ sem měl taky krapítek prekérku :D
Papírový těsnění bych ale asi neviděl jako ideál, já tam mám dělaný gumový a vše šlape jak má, s nynější ŘJ a DBilas-em v naprostý spokojnosti ...

Napsal: sob 05.09.2009 13:26
od Nevra
DFender píše:Vypadá to hezky! Jinak s ŘJ sem měl taky krapítek prekérku :D
Papírový těsnění bych ale asi neviděl jako ideál, já tam mám dělaný gumový a vše šlape jak má, s nynější ŘJ a DBilas-em v naprostý spokojnosti ...


:wink:

Napsal: úte 15.09.2009 11:18
od Speedy
Tak ja tam nemam ani tesneni, ale ani vahu. Mam to od BMWpoweru vcetne programu v rj. Ale bohuzel nemuzu rict, jeslti to jede v nizsich ot hur, ale uz jsem to nekolikrat slysel od ruznych lidi.
Obrázek

Napsal: úte 20.10.2009 23:03
od tukan
hele měřil jste to někdo na brzdě kolik to přidalo na 3,2 s váhou vzduchu? přes zimu to budu dávat ale do alpha N se mi moc nechce pujde k tomu i racing vejfuk od supersprintu tak by mě docela zajímalo jestli si pomužu nebo jestli utratím 60k za zvuk :D

Napsal: stř 21.10.2009 16:15
od tukan
nikdo jste neměřil? to se spokojite jen s tim že to pěkně zpívá? :D

Napsal: pát 23.10.2009 16:06
od Lion
Takhle, všude co sem tak pročítal fora, tak lidi úvadějí nárust výkonu s orig. váhou vzduchu kolem 15-18 HP. A to jen, že vyhodíš origo airbox s klasickým filtrem a dáš carbon + kužel filtr, který musí být dobře odstíněn. Sranda za cca 15-16 000,-Kč.

A nebo pokud by si chtěl rize závodní naladění pak už jedině Alpha-N a tam je realná šance dosáhnout výkonu až k 50-60 HP. Tohle pak stojí cca kolem 30 000,-Kč jako celek. :wink: