Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#581 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:mam 15psi při 2000ot což si myslím že je super, žádnej lag. Target při 2000 je 14psi.

Btw dalsi technická otázka:

Dle mé samostudie je BMW 335i Biturbo. Bmw335 napsal twin turbo tak jsem zmaten.

Biturbo= dve turba kazde ovladane samostatne, stejne velke coz je 335i¨

Twin Turbo= male turbo a velke Turbo. malé riztáčí velké v nízkých otáčkách. Velké turbo fouká ve vysokých otáčkách. Např. : 335D 535D



Paráda, já jam mám snížený psi tak ve 2tis mám 9 :D je to twin turbo a správně jedno je malé druhé velké a jsou japonská mitsubishi. Alpina to nazývá biturbo, přitom je to stejný motor....
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#582 Příspěvek od Marty_ »

bmw335 píše:
IlikeU píše:mam 15psi při 2000ot což si myslím že je super, žádnej lag. Target při 2000 je 14psi.

Btw dalsi technická otázka:

Dle mé samostudie je BMW 335i Biturbo. Bmw335 napsal twin turbo tak jsem zmaten.

Biturbo= dve turba kazde ovladane samostatne, stejne velke coz je 335i¨

Twin Turbo= male turbo a velke Turbo. malé riztáčí velké v nízkých otáčkách. Velké turbo fouká ve vysokých otáčkách. Např. : 335D 535D



Paráda, já jam mám snížený psi tak ve 2tis mám 9 :D je to twin turbo a správně jedno je malé druhé velké a jsou japonská mitsubishi. Alpina to nazývá biturbo, přitom je to stejný motor....

N54 ma obe turba stejne:) nafta ma kazde jine..
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#583 Příspěvek od IlikeU »

takze to rikam sprane ze je to biturbo. :lol:
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#584 Příspěvek od IlikeU »

Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log :(

Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.

Stalo se to nekdy nekomu?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#585 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log :(

Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.

Stalo se to nekdy nekomu?


NO, my máme všichni nejmín úprav takže nestalo
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#586 Příspěvek od IlikeU »

To martyn: lidi mi začínaj psat že mam kopii tvého auta. rychle ho už prodej :lol:
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#587 Příspěvek od riki18 »

IlikeU píše:Jinak mapa 3 je jen kdyz mas mas methanolovy set od JBM. Kdezto ja jsem si obednal od aem coz mi vyhovouje vic. Vstrikovani methanolu bude závisle na talku turba. Chci jezdit na Mapu 6 + methanol.

tudíš nemůžu mapu 3. Jinak je divný mít AFR 0 je to vesměs nesmysl, leda že by JB4 to neumela ovlivnit a je jedno co tam nastavis. Zkusim az od tud budu vyjizdet dat vsude 0 a uvidime udelam dalsi log.

Prikladam log 2. pokus. Stabilní boost od zacatku skoro az do 6000ot :D


Ako vidim nedal si etablovat uz odspodu, skus to este raz spravit lebo boost mas az od cca 4000 a ja ho mam ovela skor.
Terry povedal aby som si nastavil vsetko na 0 tak s tym jazdim a ziadne problemy nemam a vies ze moje AFR je jedna rovna ciara :)

Navrhujem stretnutie v Brne na zraze klubu sportovnich aut v kvetnu. Co vy nato? To uz budes mat Quaife a mozeme robit kolecka.
Skoda ze ja nespravim burnout na mieste, prevodovka mi to nedovoli, zase mas vyhodu :)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#588 Příspěvek od riki18 »

IlikeU píše:Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log :(

Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.

Stalo se to nekdy nekomu?


Mne to robilo niekedy ale to bolo na zaciatku ked este bola mozno 14 update asi :) potom zmenil par veci a bolo po probleme a s G4. Staci ina zmes E85 a vyhodi ti chybu. Ak sa to stalo raz tak v pohode :) Ked tak nacitaj chybu a postni sem ak by sa ti to znova stalo.
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#589 Příspěvek od riki18 »

Trochu z ineho sudka :)

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=828368

Mat manual idem do stg.3. ( zatial sa uspokojim so stg.2 ) Za tie peniaze...smiesne. 2 nasobny narast vykonu, plus upgrade HPFP, LPFP, spojka a za 7000e mame 700-800k auto :) WHP je cca ekvivalen 1.2 k HP, zase ich brzdy ukazuju viacej ako napr Maha a pod. Aj tak ich casy hovoria za vsetko. 60-130 mph za 6,5 sek alebo cokolvek do 8 sek je dovi.. :)

Btw potrebujem vyvalcovat podblatniky, staci len velmi malo, nepoznate niekoho kto ma valcovacku? Dik
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#590 Příspěvek od Marty_ »

IlikeU píše:Tak jsem dojel domu AFR a to CSC nebo CSP jsem dal vsude 0 ale kokot jsem si smazal log :(

Jinak jsem potkal 335i combi na dalnici a zniceho nic my spadl tlak na 10PSI a vic ani hovno. Az kdyz jsem zajelů na benzinku chcipnul motor a zas nastartoval tak zase vse ok.

Stalo se to nekdy nekomu?

Presne to se mi stavalo kdyz jsem mel g4 a vic % etanolu, ale jen na vysoke rychlosti. Normalne to davalo 3-4 rychlost 17-18psi a pak na 5 a 6ku 10psi a vic ani prd.. Ted s g5 mi to jeste neudelalo a doufam ze ani neudela:) nejake kody? Me to obcas k tomu hodilo i cel a palivove kody (uz si nevzpomenu jake), ted s g5 je to zatim ok..
Rikal jsem ti ze jsem myslel ze jede moje auto kdyz jsem videl tveho mazla poprve:)) skoda ze jsem nejel s nim taky, to by byl hezky pohled:)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#591 Příspěvek od IlikeU »

riki18 píše:Trochu z ineho sudka :)

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=828368

Mat manual idem do stg.3. ( zatial sa uspokojim so stg.2 ) Za tie peniaze...smiesne. 2 nasobny narast vykonu, plus upgrade HPFP, LPFP, spojka a za 7000e mame 700-800k auto :) WHP je cca ekvivalen 1.2 k HP, zase ich brzdy ukazuju viacej ako napr Maha a pod. Aj tak ich casy hovoria za vsetko. 60-130 mph za 6,5 sek alebo cokolvek do 8 sek je dovi.. :)

Btw potrebujem vyvalcovat podblatniky, staci len velmi malo, nepoznate niekoho kto ma valcovacku? Dik


ted ji nekdo prodaval na netu za par korun. cca 20Euro nebo tak nak, neni to draha zalezitost.

Jinak to uz je fakt brutalni 700-800 WHP, to jsi mi zas neco ukazal a ja mam nad cim premyslet :D

Budu muset vzit sichet v KFC abych nasetril na lepsi upgady :D

Keveten je idealni ale 11.5 je sraz 335i v Karlových Varech
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#592 Příspěvek od bmw335 »

Tak jsem vznesl u terryho dotaz na to vrzání v motoru po vypnutí a neví a že mám vyzkoušet ISO 19. Letmo jsem se ho zeptal, jestli by mi poslal ISO 16, ikdyž ho už mám, ale prý si nedělá zálohy starých :lol: Ok, věřme no:) Myslel jsem ale, že má N54 tak zmáknutou, že jakýkoliv pazvuk ihned identifikuje a ono kulový :lol:
romano007
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 02.10.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice

#593 Příspěvek od romano007 »

Zkusíš tam dát tu 19??
Tady se to taky řeší
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17799
Výchozí hodnota wastegate co používá bmw by měla teda být 40...??
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#594 Příspěvek od bmw335 »

romano007 píše:Zkusíš tam dát tu 19??
Tady se to taky řeší
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17799
Výchozí hodnota wastegate co používá bmw by měla teda být 40...??


zkoušel sem jí, dělá to stejnej zvuk jak na 18tce. Na 16tce je to stejný jak na 17tce, kde je to o poznání tišší, takže zůstávám na 17. Dneska sem si všimnul jak se zavírá wastegate při usnutí jednotky, je to teda něco :lol:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#595 Příspěvek od bmw335 »

asi 40 no, ikdyž on to taky moc neví :D A ten default wastegate position nechat na 80?
romano007
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 02.10.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice

#596 Příspěvek od romano007 »

to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#597 Příspěvek od bmw335 »

romano007 píše:to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...


já právě myslím že ten FF, protože když snížím defaukt a mrknu se pak na nastavení na budíkách, je tam hodnota furt 80 jako je v FF. Tak snížím FF a sníží se i na budíkách a funguje to tak i na tom zvuku.
romano007
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 02.10.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice

#598 Příspěvek od romano007 »

bmw335 píše:
romano007 píše:to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...


já právě myslím že ten FF, protože když snížím defaukt a mrknu se pak na nastavení na budíkách, je tam hodnota furt 80 jako je v FF. Tak snížím FF a sníží se i na budíkách a funguje to tak i na tom zvuku.

Aha tak je to možný..A když to snižuješ z 80 dolu je auto hlučnější,nebo tišší??Myslim výfuk..??
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#599 Příspěvek od bmw335 »

romano007 píše:
bmw335 píše:
romano007 píše:to právě nevim co se nastavuje jestli default wastegate position a nebo to FF/wastegate position.On tam píše že ten default asi...


já právě myslím že ten FF, protože když snížím defaukt a mrknu se pak na nastavení na budíkách, je tam hodnota furt 80 jako je v FF. Tak snížím FF a sníží se i na budíkách a funguje to tak i na tom zvuku.

Aha tak je to možný..A když to snižuješ z 80 dolu je auto hlučnější,nebo tišší??Myslim výfuk..??


když dolů tak hlučnější a pro mě celkem výrazná prodleva plynu a navíc se mi to zvuk hlukokej nelíbí, ale zkusím tát tu 40, ikdyž na 80 se mi zdá zvuk stejnej jak v sérii
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#600 Příspěvek od IlikeU »

tuto chybu mi to hazi:
3100 low boost mode engaged -- CEL displayed

od te doby co jsem nahral iso 18.

kdyz jedu na bomby tak zadna chyba, jakmile jedu jak clovek vyskoci chyba.

Jinak ted koukam na logy a i kdyz jsem mel mapu 5 v logu mam mapu 4.

AFR mam na 0 a je stejně kostrbatý jako před tím.

Když mám AFR 0 nedostanu se na mapu 5 s tlakem nad 15psi. jakmile dam AFR na defaoult dostanu se na 17-18psi.

Dnes jsem si při blbnutí na parkovišti posral nápravu, buď poloosa nebo vnější kloub. :/ Takže auto je na marodce.

Jinak Poldo udělal si dobře že jsi nejel na sprintovaní s Eliškou, horší sraz jsem nezažil. Organizace uplně v hajzlu. na dráze až dvojce sprintéru. Čekal jsem už že to do sebe naperou. Štěstí stálo při všech.

Vstupný bylo symbolický 50kč a normálka plno lidí nezaplatilo :D borec co pronajal letoště ještě doplácel ze svého.

Byla tam 760i asi jediné auto nejblíž ke mě ale odjel hned na začátku.
Přílohy
64155_599482210062064_1725067258_n.jpg
64155_599482210062064_1725067258_n.jpg (23.79 KiB) Zobrazeno 1266 x
376024_599397293403889_472589715_n.jpg
376024_599397293403889_472589715_n.jpg (43.48 KiB) Zobrazeno 1266 x
Odpovědět