Stránka 21 z 29

Napsal: sob 26.01.2013 22:05
od 100RM
Nj, lenze v aute kde uz 50 je velka rychlost nevychutnavam, ale sa skor bojim :-)

Napsal: pon 01.04.2013 16:31
od PRAHAV8
Zdar, potreboval bych poradit jak dodelat vyhrivanej volant a aby me to ukazovalo tlak v pneu.

Napsal: ned 14.04.2013 22:06
od PRAHAV8
Nikdo to nedodelaval?
1, ohledne toho tlaku v gumach jsem zjistil ze potrebuji nejakou desticku za disk kola ktera to bude hlídat ale nevim.

2, chci si koupit dreveny volant a nevim jestli bude fungovat vyhrivani kdyz muj stavajici vyhrev nema. Ve volantech se moc nevyznam.

Napsal: pon 15.04.2013 07:18
od Filozof
no ono 740i s LPG je asi nejlepší volba ale zase pokud by si koupil 728i s LPG bude ještě o 2litry a 4litry ve městě úspornější ...takže záleží kolik člověk najede km a zda opravdu chce V8.

Aby ta 7er byla v perfektním stavu připočítej si k autu dalších 30-40tis at máš vše prostě pořešené a jenom jezdíš ... každé auto chce investice a záleží kdy je majitel dělal.

Zajimavej je manuál ve spojení s 728i.
Ale hodně lidí ti řekne že 7er jedině v automatu - ten pokud je v perfektním stavu jede nádherně.

740i strašně maskuje rychlost ...zakecáš se a 180km/h jak nic ...

na okresce 140km/h a můžeš pozorovat svět kolem sebe jak se všichni plouží ... ono tě to možná i začne pěkně štvát že všichni na silnici zdržují ...

silné motory umí jezdit dle předpisů ale chce to silnou vůli ... a umí i dálky v pohodě za luxusní spotřebu kolem 9-10L

Napsal: pon 15.04.2013 10:14
od PRAHAV8
Filozof píše:Aby ta 7er byla v perfektním stavu připočítej si k autu dalších 30-40tis at máš vše prostě pořešené a jenom jezdíš ... každé auto chce investice a záleží kdy je majitel dělal.


To ale nesmiš servisovat v BMW ale někde u někoho. Jen nápravy,brzdy,tlumiče,pružiny a vše okolo techto věcí tě výjde na 30tis ani nevíš jak. Já jsem si ted nechal měnit ventil kterej ti drží auto ve stejné výšce i když jsi naložen a stálo mě to v BMW 38tis :wink:

Napsal: pon 15.04.2013 11:38
od Filozof
PRAHAV8 píše:
Filozof píše:Aby ta 7er byla v perfektním stavu připočítej si k autu dalších 30-40tis at máš vše prostě pořešené a jenom jezdíš ... každé auto chce investice a záleží kdy je majitel dělal.


To ale nesmiš servisovat v BMW ale někde u někoho. Jen nápravy,brzdy,tlumiče,pružiny a vše okolo techto věcí tě výjde na 30tis ani nevíš jak. Já jsem si ted nechal měnit ventil kterej ti drží auto ve stejné výšce i když jsi naložen a stálo mě to v BMW 38tis :wink:


to je jasné ...ale pokud je někdo bohatej a jezdí do RENOCARU tak to pak je jiné ...

kluk co má par tisic navíc na auto měsíčně do renocáru pujde maximálně pro drobnosti na auto co stojí normálně ale jistě ne servisovat BMW.... víme všichni jaké tam mají ceny práce atd.

Napsal: pon 15.04.2013 16:42
od PRAHAV8
Já jezdím do bychla nebo inveltu, renocar je uplne naprd. Neochota atd. neco jako bychl ale horsi.

Ale posledni dobou si delam vse sam. E38 je uplne v poho na rozebirani vse je logicke :wink:

Napsal: ned 24.11.2013 20:48
od Lipovjan
Kluci, je mozne aby Alternator stal takove penize ?
http://www.autokelly.sk/Catalog.aspx#PA ... 41;6732242

Rozhoduji se mezi predface nebo poface, ale kdyz se podivam na ty ceny dilu po face (mým laickým pohledem :-D) , tak predstava ze dam nejakou E38 do topu tak to je tak castka okolo 100K ? :-D

Napsal: ned 24.11.2013 21:17
od JaraX
alternator na po face stojí cca 15 výměným způsobem.
co se týče předFace vs poFace tak poFace je výrazně dražší na provoz
viz
před face 2x Lambda 2x 2500kč, po face 4x 2500kč
před face kryt světla 1000kč po face 3000kč kus
před face 2x kat po face 4x kat
před face obyč altík, poFC vodní altík
před face neseroucí se ASC/DSC jednotka, u poFace se sere
před face se nesere webasto, poface se sere.
oprava vanosu u poFC který předFC nemá stojí cca 40 000kč když se to dělá se vším
poface mají už dražší svíčky (100kč vs 300kč), dražší chladič, dražší radiomodul apod,
a takovych věcí je víc
vyhodou poFaceliftu je většinou větší vybava a lepší stav, obecně to chce vybírat spíš dle konkrétního auta, stavu, výbavy.

Napsal: ned 24.11.2013 23:05
od Lipovjan
Dekuju za pouceni Jarax ;-)
Co se tyka vzhledu a vybavy je poFace jasna volba , ale pravdepodobne nejsem typ cloveka, ktery bere auto ze jezdi a to je nejdulezitejsi.....
Je to BMW :-D a E38 je sperk. Rad bych se autu venoval, ale vzhledem k tomu, ze poFace mi spis vysaje penezenku tak je asi predface jasna volba :-)
Ono stejne kdyz to auto vidim v nejakych filmech , tak tj proste korab a vevnitr Obyvak :-D
Bohuzel silnice v CR ......... skoda mluvit

Napsal: úte 26.11.2013 12:35
od butthead740
tak zrovna silnice E38mam nevadi, mel sem tri kousky a nikdy sem neresil nic co se podvozku tyce, naprostej drzak klobouk dolu, kdyz vidim auta ted tak bych se nedivil ze zase sklouznu do kralovny, bo e65 je hnusna, e60 taky tak to vidim na e34 pro zabavu a e38 na bezny jezdeni.. asi je na case zalozit nakej veteran klub slouzicich starych baw ne jak ty kramy ted..

Napsal: úte 26.11.2013 13:42
od Lipovjan
Plne souhlasim, co se tyka tech BMW "veteranu". Nechapu nynejsi kroky BMW a hlavne krok zasadni- predni nahon. Nepochopim proc se tak nucene vnucuje na trh s novyma tridama (2,4.....) . Obavam se ze doba tzv. drzaku (napr. E30,E36 ,E34,E32 atd.) je uz stara zalezitost a nepredpokladam, ze se k tehle dobe nekdy alespon priblizime. Doba jde kupredu, technicky pokrok taky, nicmene politika BMW jde taky NEJAKYM smerem a nech si kazdy uvazi jakym. Pro me BMW, v plnem slova smyslu, konci modelem E38 (nechtejte po mne rozhodnout, jestli predFace nebo poFace). Modely co nasleduji, at uz rady 3,5,7 X a dalsi nove rady, tak jsou jenom obraz moderniho pokroku techniky , ale asi nic jineho nez tu moderni techniku a pokrok ja osobne v tom nevidim a nehledam.
Doufam, ze pri koupi E38 natrefim na nejaky perfektni kousek, at uz co se tyka stavu nebo vybavy a tim si splnim sen a muzu si zit svuj zivot v poklidu, ze jsem si koupil "snad" posledni poradne BMW.
Ted se obavam komentu lidi , kteri k BMW zas tak blizko nemaji nebo podporuji jinou znacku :-\

Napsal: úte 26.11.2013 14:23
od 100RM
No, o tom ze silnice sedmam nevadi by som s uspechom pochyboval :-D

Napsal: úte 26.11.2013 14:30
od jarda
každému autu najvíc vadí silnice :)

Ale jinak mám u e36 i e38 stejnou zkušenost - když si člověk dá pozor aby nejezdil s žádným poškozeným podvozkovým dílem, celek pak vydrží hodně dlouho. A to jezdím dvakrát měsíčně tam a zpátky D1 a denně po Praze.

Napsal: úte 26.11.2013 16:09
od Filozof
Jo mohu souhlasit s posty nademnou. Prostě zlatá 90tá léta :D

Jinak když narazíš na krásnou E38 klidně se neboj připlatit a jdi do ní.

Nevýhoda V8 a V12 je ta že české silnice a jízda po ČR je utrpení.... ty auta jsou dělané na 160-200km-h cestovní rychlost a po čr prostě je to samé brždění protože vesničtí prdolové a blondýny furt jezdí svejch 110km-h.


Měl jsem párkrát pujčené silné auto a strašně mě nutí jet svižněji v pokutovém pásmu... a furt mě někdo zdržoval a brzdil.

Takže jsem zvolil 728i E38 a i stou jezdím mírně nad limity a i ta by ráda těch 140-150-160km-h cestovní rychlosti.

Mě prostě 120-130km-h dlouho nebaví jezdit na tempomat...je to uspávající.

Držím palce při výběru. A nezabij se pak s V8 je to návyková droga :D

Napsal: úte 26.11.2013 16:53
od butthead740
Mel jsem 740i 4.0 manual, 740iA 4,4 a 750i a narovinu nejlepsi volba je ten 4.0 manual i mi pride ze spotreba byla min o 2litry mensi nez u toho linyho automatu.. V12 byl pazravec obecnej a neni nad zvuk V8!

jinak s tim podvozkem na vsech trech sem najel cca 100tkm a jediny co sem menil byly stabiky a sem tam nakej cep, ale ramena nikdy na zadny a to sem jezdil 17" 18" a 20"

Napsal: úte 26.11.2013 19:31
od 100RM
Manual ? Do sedmy ? Prase ! :-D

Napsal: úte 26.11.2013 22:32
od lilsam
Zdravím, začalo mi blbnout dovírání kufru na E38 a teď už přestalo jít úplně...mám takové podežření, že s tím kufrem někdo moc praštil a něco se v tom mechanismu nejspíš pokazilo, protože mi to začalo dělat po té co jsem to nechal přezout na zimu a chvíli měl to auto v rukách cizí člověk..
nevíte co by s tím mohlo být? Děkuji za rady

Napsal: stř 27.11.2013 20:02
od Lipovjan
Prosim o radu...
Je dobre brat za ideal ci zlaty stred :
E38 4,4i + lpg , rok 1998, ?long? , automat,individual, kuze,sportovni sedacky(max mozne ? ) , 16:9 navi,EDC, no-tuning components,
? 1.majitel?, bez koroze, po repasi prevodovky, najeto cca 250k , cidla plne funkcni( napr. PDC,..) , sondy v poradku, vymeneny olej v aut. prevodovce, altik v poradku, vodni pumpa v poradku....

Prosim o doplneni ci vase nazory.
Prosim o kritiku ci koment ze strany JaraXe , Filozofa i Snejka ;-)

Dekuju :-)

Napsal: stř 27.11.2013 20:33
od 100RM
Prave si opisal idealne auto, len podla mna take neexistuje :-)