Stránka 3 z 4
Re: ///M760Li
Napsal: úte 30.01.2018 12:31
od JaraX
ve 100oktanech tuším biosložky nejsou, neměly by byt.
Re: ///M760Li
Napsal: úte 30.01.2018 12:33
od Arnie_one
Jednoduše obsahuje něco podobného, protože to není o Vervě, ale o zákonech ČR potažmo těh, které jsme se zavázali držet vůči EU. Nemáš palivo "bez" bisoložky, ač je ta náhrada lihu jiná.
Re: ///M760Li
Napsal: úte 30.01.2018 12:51
od pavproch
souhlas s Jaraxem (aspoň na základě mých omezených znalostí) - IMHO 100oct benzíny obsahují MÍSTO biosložky ETBE.
Re: ///M760Li
Napsal: úte 30.01.2018 13:08
od Arnie_one
Souhlaste si, jak chcete, to je jak s LPG, chce se to probrat do reality. To že Vám to na stránkách výrobce podá, jak to není bio, že to je obdoba bio, to je jak chlazený prsní řízky. Prostě je to příměs, která za ideálních podmínek tam nemá být. Přece i Verva musí plnit zákon tedy složku, i když obdobného složení.
Dle toho co píšu bude hůř, těch přímesí přibude.
ETBE
(angl. ethyl-tert. butyl ether)
Ethyl-terc. butyl éter. Potenciální náhrada MTBE v automobilových benzínech za účelem zvýšení podílu „biosložek“ využívaných jako motorová nebo jiná paliva. Jeho výroba je obdobná jako u MTBE a vychází z etanolu a izobutenu.
Vzhledem k tomu, že jako zdroj použitého etanolu se uvažuje výhradně líh vznikající kvašením zemědělských produktů, je výroba ETBE z podstatné části kryta surovinou z obnovitelných zdrojů.
Přídavek ETBE do motorových benzínů nepředstavuje technický problém, protože ETBE (stejně jako MTBE) má vysoké oktanové číslo, je s benzínem neomezeně mísitelný a má poměrně nízkou tenzi par. Tím se výroba ETBE stává z hlediska kvality konečného produktu - automobilového benzinu - méně problematickou než mísení etanolu přímo do benzinu.
Re: ///M760Li
Napsal: úte 30.01.2018 23:58
od vlastnemec
Tak euroil = čepro jako jediný může prodávat naftu bez biosračky jelikož má v nabídce stoprocentní bionaftu a bioethanol.
Prémiové benzíny taky ne, jelikož jsou nadstandardně aditivované a mají lepší parametry než požadují platné normy.
Re: ///M760Li
Napsal: stř 31.01.2018 00:17
od Jaris330D
To, že to má v nabídce neznamená, že to tak je

. Ptal jsem se jednoho magnáta, co vlastní několik desítek benzínek a říkal, že se to líší jen aditivama. Prý to jsou všechno stejný sračky. Normy to splňovat musí a to je základ. Pak má taky naftu bez biosložky. Bratr to tankuje do služební Octavie a prý je to znát.
Re: ///M760Li
Napsal: stř 31.01.2018 09:21
od Arnie_one
U nás v ČR to prostě je tak, kdo chce čemu věřit tomu uvěří. Potom ty lidi co odsuzují LPG se nestačí divit, že oni jsou na tom "hůř" ale to něchtějí slyšet.
Stejně jsou na tom potraviny a další věci. Norma je norma a musí se plnit a v náseldujících leteh skrz ekologii se bude plnit přísněji a přísněji a my jakožto malá zěmě se tomu z područí EU nevyhneme.
S potravinama taky nikdo nehnul a ten hnus z Polska zde máme každej den. V palivu se DE taky nechytáme, LPG maj kvalitnější a u nich 100 není, jako u nás 100, taky to přeci víte, bo ?
Jaris to vystihlnul v realitě, jaké to je.
Re: ///M760Li
Napsal: stř 31.01.2018 19:59
od pavproch
na
auto.cz vyšel třístránkový test ///M760Li s cenoffkou bratru skoro šestka.... a že prý 750iL je o dva míče lacnější a umí prakticky totéž.....

Re: ///M760Li
Napsal: stř 31.01.2018 20:13
od JaraX
rozdíl ve stejné konfiguraci je cca 0,5M, a není to 750iL ale 750Li
Re: ///M760Li
Napsal: stř 31.01.2018 21:49
od ettore
tak pitomou recenzi jsem už dlouho nečetl...
Re: ///M760Li
Napsal: čtv 01.02.2018 09:19
od tommee
Co bys vlastne chtel od cloveka, co si doma mazli svou ochcavku tdi

Ty novinarsk recenze jsou casto k zbliti

Re: ///M760Li
Napsal: sob 03.02.2018 17:03
od Jaris330D
Dneska se ke mne dostala informace, ze si bratruv sef bude kupovat M760Li. Tak jsem zvedav.
Re: ///M760Li
Napsal: ned 04.02.2018 12:58
od JakoobCZ
Ta recenze, co dodat. Novinář jezdí evidentně půjčenou oktávkou a má komplex z drahých aut a holek. Říct, že by místo Merina stačila Nappa

Re: ///M760Li
Napsal: stř 28.03.2018 14:31
od pavproch
Neska sem byl stavený pro díly v CarTecu a mají ji tam vystavenou - je to vzhledově (i motoricky) moc pěkné, škoda toho automatu....
Re: ///M760Li
Napsal: stř 28.03.2018 14:44
od JaraX
jasně, 760 v manualu, to by byla pecka

manulu odvzonilo, ted jsem byl na okruhu s Carrerou 991 4S PDK a prostě s tou převodovkou nemužeš žádnej manual ani trochu srovnávat, bylo to vidět i na tom okruhu kde manuly při řazení lehce ztrácely, ale todle jede furt.
Re: ///M760Li
Napsal: stř 28.03.2018 14:48
od pavproch
Já sem v tomhle (a taky ohledně foukátek) prostě staromilský úchyl, no....

Re: ///M760Li
Napsal: stř 28.03.2018 14:56
od JaraX
ale posranej přímovstřik ti nevadí

Re: ///M760Li
Napsal: stř 28.03.2018 14:58
od pavproch
nevadí, no....

Re: ///M760Li
Napsal: čtv 29.03.2018 11:39
od Filozof
Vy jste tady ale banda ...
M760Li - jarax řekl poprvé v životě že se tomu bál šlapat jak moc rychle to jede ...
Někdo jinej si tady stěžuje jak je možné že to má jen 800nm když nějakej super MB má přeci 1000nm krouták.
Já si myslím že je tam rezerva at to neroztrhá vnitřnosti převodovky.
Ikdyž druhá věc je ta že prostor pro tuningové firmy na úpravy jednotek a pak pro ALPINU a HAMANN a ACSCHNITZER atd... tady je.
Pak se budou teprve předhánět kolik kdo vydoloval z M760Li výkonu. Počítám brzo to bude o 200-350hp více ... jen jde o to nechat jim prostor pak to bude auto zase z jiné planety ...
PS: Ty dvě turba si o to uplně říkají samy a převodovka uvidíme co snese...
Re: ///M760Li
Napsal: čtv 29.03.2018 12:41
od JaraX
jenže na výkon si strašně rychle zvykneš, po týdnu by mi to přišlo zaručene slabý

rezervu bude mít i mercedes, jen je prostě mercedes ve V12 dál, a M760Li končí, jsem zvědav jeslti u mercedesu končí V12
a turba sou zvenku, ty vydrží.