Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

///M760Li

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ///M760Li

#41 Příspěvek od JaraX »

ve 100oktanech tuším biosložky nejsou, neměly by byt.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: ///M760Li

#42 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jednoduše obsahuje něco podobného, protože to není o Vervě, ale o zákonech ČR potažmo těh, které jsme se zavázali držet vůči EU. Nemáš palivo "bez" bisoložky, ač je ta náhrada lihu jiná.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: ///M760Li

#43 Příspěvek od pavproch »

souhlas s Jaraxem (aspoň na základě mých omezených znalostí) - IMHO 100oct benzíny obsahují MÍSTO biosložky ETBE.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: ///M760Li

#44 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Souhlaste si, jak chcete, to je jak s LPG, chce se to probrat do reality. To že Vám to na stránkách výrobce podá, jak to není bio, že to je obdoba bio, to je jak chlazený prsní řízky. Prostě je to příměs, která za ideálních podmínek tam nemá být. Přece i Verva musí plnit zákon tedy složku, i když obdobného složení.
Dle toho co píšu bude hůř, těch přímesí přibude.

ETBE

(angl. ethyl-tert. butyl ether)

Ethyl-terc. butyl éter. Potenciální náhrada MTBE v automobilových benzínech za účelem zvýšení podílu „biosložek“ využívaných jako motorová nebo jiná paliva. Jeho výroba je obdobná jako u MTBE a vychází z etanolu a izobutenu.
Vzhledem k tomu, že jako zdroj použitého etanolu se uvažuje výhradně líh vznikající kvašením zemědělských produktů, je výroba ETBE z podstatné části kryta surovinou z obnovitelných zdrojů.
Přídavek ETBE do motorových benzínů nepředstavuje technický problém, protože ETBE (stejně jako MTBE) má vysoké oktanové číslo, je s benzínem neomezeně mísitelný a má poměrně nízkou tenzi par. Tím se výroba ETBE stává z hlediska kvality konečného produktu - automobilového benzinu - méně problematickou než mísení etanolu přímo do benzinu.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: ///M760Li

#45 Příspěvek od vlastnemec »

Tak euroil = čepro jako jediný může prodávat naftu bez biosračky jelikož má v nabídce stoprocentní bionaftu a bioethanol.

Prémiové benzíny taky ne, jelikož jsou nadstandardně aditivované a mají lepší parametry než požadují platné normy.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: ///M760Li

#46 Příspěvek od Jaris330D »

To, že to má v nabídce neznamená, že to tak je :). Ptal jsem se jednoho magnáta, co vlastní několik desítek benzínek a říkal, že se to líší jen aditivama. Prý to jsou všechno stejný sračky. Normy to splňovat musí a to je základ. Pak má taky naftu bez biosložky. Bratr to tankuje do služební Octavie a prý je to znát.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: ///M760Li

#47 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

U nás v ČR to prostě je tak, kdo chce čemu věřit tomu uvěří. Potom ty lidi co odsuzují LPG se nestačí divit, že oni jsou na tom "hůř" ale to něchtějí slyšet.
Stejně jsou na tom potraviny a další věci. Norma je norma a musí se plnit a v náseldujících leteh skrz ekologii se bude plnit přísněji a přísněji a my jakožto malá zěmě se tomu z područí EU nevyhneme.
S potravinama taky nikdo nehnul a ten hnus z Polska zde máme každej den. V palivu se DE taky nechytáme, LPG maj kvalitnější a u nich 100 není, jako u nás 100, taky to přeci víte, bo ?
Jaris to vystihlnul v realitě, jaké to je.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: ///M760Li

#48 Příspěvek od pavproch »

na auto.cz vyšel třístránkový test ///M760Li s cenoffkou bratru skoro šestka.... a že prý 750iL je o dva míče lacnější a umí prakticky totéž..... :idea:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ///M760Li

#49 Příspěvek od JaraX »

rozdíl ve stejné konfiguraci je cca 0,5M, a není to 750iL ale 750Li
ettore
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 27.12.2006 01:00

Re: ///M760Li

#50 Příspěvek od ettore »

tak pitomou recenzi jsem už dlouho nečetl...
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: ///M760Li

#51 Příspěvek od tommee »

Co bys vlastne chtel od cloveka, co si doma mazli svou ochcavku tdi :D Ty novinarsk recenze jsou casto k zbliti :D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: ///M760Li

#52 Příspěvek od Jaris330D »

Dneska se ke mne dostala informace, ze si bratruv sef bude kupovat M760Li. Tak jsem zvedav.
Uživatelský avatar
JakoobCZ
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: úte 30.12.2014 01:00

Re: ///M760Li

#53 Příspěvek od JakoobCZ »

Ta recenze, co dodat. Novinář jezdí evidentně půjčenou oktávkou a má komplex z drahých aut a holek. Říct, že by místo Merina stačila Nappa :lol:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: ///M760Li

#54 Příspěvek od pavproch »

Neska sem byl stavený pro díly v CarTecu a mají ji tam vystavenou - je to vzhledově (i motoricky) moc pěkné, škoda toho automatu....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ///M760Li

#55 Příspěvek od JaraX »

jasně, 760 v manualu, to by byla pecka :D
manulu odvzonilo, ted jsem byl na okruhu s Carrerou 991 4S PDK a prostě s tou převodovkou nemužeš žádnej manual ani trochu srovnávat, bylo to vidět i na tom okruhu kde manuly při řazení lehce ztrácely, ale todle jede furt.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: ///M760Li

#56 Příspěvek od pavproch »

Já sem v tomhle (a taky ohledně foukátek) prostě staromilský úchyl, no.... :oops:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ///M760Li

#57 Příspěvek od JaraX »

ale posranej přímovstřik ti nevadí :D
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: ///M760Li

#58 Příspěvek od pavproch »

nevadí, no.... :twisted:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: ///M760Li

#59 Příspěvek od Filozof »

Vy jste tady ale banda ... :lol:

M760Li - jarax řekl poprvé v životě že se tomu bál šlapat jak moc rychle to jede ... :lol:

Někdo jinej si tady stěžuje jak je možné že to má jen 800nm když nějakej super MB má přeci 1000nm krouták.

Já si myslím že je tam rezerva at to neroztrhá vnitřnosti převodovky.

Ikdyž druhá věc je ta že prostor pro tuningové firmy na úpravy jednotek a pak pro ALPINU a HAMANN a ACSCHNITZER atd... tady je.

Pak se budou teprve předhánět kolik kdo vydoloval z M760Li výkonu. Počítám brzo to bude o 200-350hp více ... jen jde o to nechat jim prostor pak to bude auto zase z jiné planety ...
PS: Ty dvě turba si o to uplně říkají samy a převodovka uvidíme co snese...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: ///M760Li

#60 Příspěvek od JaraX »

jenže na výkon si strašně rychle zvykneš, po týdnu by mi to přišlo zaručene slabý :)
rezervu bude mít i mercedes, jen je prostě mercedes ve V12 dál, a M760Li končí, jsem zvědav jeslti u mercedesu končí V12
a turba sou zvenku, ty vydrží.
Odpovědět