jj, to je prostě nahovno, na tom že ti někdo přetěsní osmiválec se nevydělá, jelikož je tam minimum neorigo dílu na kterých se vydělá, mraky origo dilů na kterých se nevydělá nic (marže 7-17 procent, která většinou sotva vystačí na každodenní cestu do BMW a zpět a náklady na zpracování učetnictví), no a mraky práce kterou kdybych dal lidem za koncový ceny, tak mi to nikdo nezaplatí, takže se z toho dělaj slevy atd.
pak přijede k pepovi vedle v dědině borec se sedmou, svítí brzdy, klepou ramena "áááá, pán má sedmičku, na tom se zahojím" a už to jede, nějak se to tam namrdá, pan dostane naučtovano desítky hodin, protože nemohl najít kde se otvírá kapota a kam se leje voda do ostřikovačů. no a když se rozsvítí motor, tak je to "to musííte za Snejkem nebo JaraXem, ti vám budou dva dny hledat kde je závada aby to pak vzali dvojku". ted zrovna řešíme se Snejkem to samy, mame oba na servis 750 co vyhazuje vanos výfukové vačky, že sou špatně nastaveny rozvody, rozvody sou ok. no takže ted se snejkem tajně soutěžíme kdo to vyřeší dřív

a největší průser je že prostě když si nevím rady tak mi poradí Snejk, Snejk když si nevěděl rady s DSC a ACC tak jsem mu poradil já. ale kdo poradí nám? ale dost už toho fnukani

mě moje práce moc baví, líbí se mi řešit zapeklity věci, horší je když vyřešit nejdou.
no a Arniemu to každej říkal, věřím Arniemu že se za svoji blbost nebude stydět a bude vzorně příkladem, vysvětlí tady nováčkům že 7er se kupuje s mechanikem a servisuje u lidí co tomu rozumí. hlavně do toho nevrážej prachy, nastavte VVT na 0,8mm a jezdi.
jinak k tomu režimu, co mám vyčteno, tak to funguje asi tak že z výroby je minimálně zdvih ventilů 0,2mm, potom se postupně zhoršuje až na 0,8 (opotřebené vačky, zanesené ventily), u X5 je zakázáno dávat 0,8 (nevím proč), u 7er diag dovoluje normálně permanentně nastavit 0,8 a jezdit tak, pokud vím žádné warningy tam nejsou.
nevýhody jsou že to má trošku horší reakce, trošku víc to žere, a jednou se to posere uplně až nebude ani těch 0,8 stačit.
ten VVT je extrémně nachylnej mechanismus na servis, někdo mohl jen někde udělat vryp, něco špatně dotáhnout ne na moment atd. prostě do věci s tolerancí 0,001mm bych se nějak uplně amatersky nepouštěl.
v týdnu mi arnie klidně zavolej a proberem to.