Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E65 - citelné podřazení
Re: E65 - citelné podřazení
Hned na 1.stránce v tomto topicu - ani jsem nemusel dlouho hledat - hned třetí příspěvek píše JaraX o těsnění pod mechatronikem. To jsou asi ty brýle. To máš udělaný? o kroužky vyměnit asi nestačí. Mnoha lidem to pomohlo.
Re: E65 - citelné podřazení
JJ mně taky pomohly ty brýle. Jarax mně ukazoval to těsnění a bylo jako kámen.
Re: E65 - citelné podřazení
Jinak mně automat řadí, tak 90 procent. Když jezdím normálně, tak oni ani nevím. Jediná věc, co mně vrtá hlavou je, že při studeném startu pociťuji jemné vibrace. Hlavně kolem 1500 ot/min. Jakmile se auto zahřeje a otáčky klesnou na 750 ot/min, tak je klid. I když je auto zahřáté a pomalu zvyšuji otáčky, tak se dostanu na 1500 ot/min a zase pociťuji jemné chvění, dostanu se za 1500 ot/min a vše mizí. Říkám si, jestli to nemůže dělat měnič, to samé i s tím dojezdem do křižovatky a náhlím zrychlením, že to cukne. Abych to popsal přesně, dojíždím ke kruháku a vidím, že můžu jet a nemusí zastavovat, tak šlápnu na plyn a kopne to. Jakoby se měnič náhle zamknul. Jelikož o tom už vím, tak přidávám plyn s lehkou nohou a neudělá to.
Re: E65 - citelné podřazení
Tak koukam, ze se to vsem chova stejne na picu, jen to nikdo neresi. 

Re: E65 - citelné podřazení
Tak mně to řadilo na prd, při podřazování z 2 na 1 před uplným zastavením mně to koplo pokaždém zastavení. Postupně to řadilo pominutě a někdy i nesmyslně. Při změně z D na R nebo P mně to bouchlo.
Po výměně oleje a těch brýlí, to vše zmizelo a teď to řadí nádherně, ani nevím, že tam lítaj kvalty, vše je pěkně plynulé, při změně z P na R nebo D jen slyším, jak venku cvakaj selenoidy. Při 10 zastavení to tak jednou jemně kopne, ale oproti tomu je to zlatý.
K dokonalosti by bylo potřeba přetěsnit sadou od Sonaxu, což já neudělám a zatím to není nutný. Jediný, co může být chycený, je ten měnič, ale to je jen domněnka a řešit se to bude muset, protože to kopnutí při náhlém zrychlení u dojezdech je nepříjemné, pokud si na to nedám pozor, ale občas musím víc šlápnout na plyn a tomu kopnutí se nevyhnu. Je to jako když při manuální převodovce špatně pustíš spojku.
Po výměně oleje a těch brýlí, to vše zmizelo a teď to řadí nádherně, ani nevím, že tam lítaj kvalty, vše je pěkně plynulé, při změně z P na R nebo D jen slyším, jak venku cvakaj selenoidy. Při 10 zastavení to tak jednou jemně kopne, ale oproti tomu je to zlatý.
K dokonalosti by bylo potřeba přetěsnit sadou od Sonaxu, což já neudělám a zatím to není nutný. Jediný, co může být chycený, je ten měnič, ale to je jen domněnka a řešit se to bude muset, protože to kopnutí při náhlém zrychlení u dojezdech je nepříjemné, pokud si na to nedám pozor, ale občas musím víc šlápnout na plyn a tomu kopnutí se nevyhnu. Je to jako když při manuální převodovce špatně pustíš spojku.
Re: E65 - citelné podřazení


Doteď jsem si myslel, že je to závada, ale asi se to tak chová normálně.
Mám 5q v X5 a přesně, jak popisujete. Dojíždím na kruháč a když chci rychle projet, tak jako by do mne zezadu narazil kamion.
Ale. Udělá to jen při malé rychlosti, šlápnu na plyn trochu víc, asi tak půl vteřiny nic a pak to kopne, ale nic nebouchne. Jako při rozjezdu z nuly, když mu dám čočku. Vysvětluji si to tím, že převodovka jakoby napřed přeřadí z 2. na 1.převod a pak zabere motor. Třeba je to dané SW? Když to samé udělám s míň plynem, tak prostě naběhnou otáčky a zabere a to kopnutí tam není.
To je tedy můj subjektivní pocit.