Kupoval sem auto co mělo najeto cca 230 a váhal sem, že už je to docela velkej nájezd
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 330d E9x
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Ano, chudáci kupující.. Akorát zapomínáte, že si za to můžou ti "kupující" sami. Já zrovna prodávám auto po doložitelném servisu všech nejdražších věcí (vstřiky, dvouhmota, spojka, řemenice atd atd) a první co po mě lidi chtějí je serviska a kolik má najeto. Reálný stav auta nikoho nezajímá. Všichni chtějí auto se serviskou (kde stejně není nic jiného než výměny oleje) a že je to pelech před servisem nevadí..
Druhá věc je, že tady si snad všichni myslí, že u 10let starého auta je reálný nájezd do 200tis km. Vše co má víc je automaticky ztrápenina před smrtí.
Prostě chudáci kupující.
Druhá věc je, že tady si snad všichni myslí, že u 10let starého auta je reálný nájezd do 200tis km. Vše co má víc je automaticky ztrápenina před smrtí.
Prostě chudáci kupující.
To jsou zmrdi, ale udělal jsi to dobře, když je člověk opatrný a udělá maximum pro ověření, tak většinou nenaletí
Ale takové případy by se měly zveřejnit aby těm zmrdům ta auta nikdo nekoupil, ale bohužel on se někdo najde...
Jinak s těma áčkama jsem čekal tachometr magije a nic. Když jsem se vloni potřeboval rychle zbavit mého Megana coupe 2.0 Tce, tak jsem zkusil áčka s vědomím, že jsem ochoten jít pod tržní cenu o nějakých 20 tis. Kč, tedy místo 200 tis. Kč jsem počítal se 180 tis. Kč.
Auto byla naprostá voňavka s poctivými km (80 tis. km) vnitřek a exteriér téměř bez opotřebení, to auto byl můj mazel a dostával maximální péči. Díky tomu mi dali co jsem chtěl a auto prodávali a asi i prodali za 205 tis. Kč. Ale to hlavní bylo, že vozidlo nestočili, km nechali poctivé, přitom kdyby to stočili na nějakých 40 tkm, nikdo by nic nepoznal... Samozřejmě Megane a BMW je s cenami jinde, ale udělat to mohli. Tím se áček nezastávám, vozidlo bych si u nich nikdy nekoupil, stejně tak ani v jiném bazaru, ale překvapili mě - možná světlá výjimka
Ale takové případy by se měly zveřejnit aby těm zmrdům ta auta nikdo nekoupil, ale bohužel on se někdo najde...
Jinak s těma áčkama jsem čekal tachometr magije a nic. Když jsem se vloni potřeboval rychle zbavit mého Megana coupe 2.0 Tce, tak jsem zkusil áčka s vědomím, že jsem ochoten jít pod tržní cenu o nějakých 20 tis. Kč, tedy místo 200 tis. Kč jsem počítal se 180 tis. Kč.
Auto byla naprostá voňavka s poctivými km (80 tis. km) vnitřek a exteriér téměř bez opotřebení, to auto byl můj mazel a dostával maximální péči. Díky tomu mi dali co jsem chtěl a auto prodávali a asi i prodali za 205 tis. Kč. Ale to hlavní bylo, že vozidlo nestočili, km nechali poctivé, přitom kdyby to stočili na nějakých 40 tkm, nikdo by nic nepoznal... Samozřejmě Megane a BMW je s cenami jinde, ale udělat to mohli. Tím se áček nezastávám, vozidlo bych si u nich nikdy nekoupil, stejně tak ani v jiném bazaru, ale překvapili mě - možná světlá výjimka
No já už jsem nešťastnej s výběrem.. I v tom Německu už to kolikrát stojí za vyliž... A kdyz tam neco je tak 500km+ vzdálenost, protože všechno blíž je probraný a stočený u nás
Kdybyste měl někdo nějakej tip, určitě mi to sem vyšlete..!
V ČR momentálně snad není na prodej 330d v M paketu a automatu.. Je to ale u všeho, když si člověk prohlédne ty nájezdy, je to kolikrát k smíchu.. Už na první pohled prostě.. 
Kdybyste měl někdo nějakej tip, určitě mi to sem vyšlete..!
- tommee
- Registrovaný
- Příspěvky: 660
- Registrován: pát 27.06.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3625
Ono to tak proste je. 330d v Nemecku si vetsinou jako novy nekoupi nekdo, kdo najezdi 5tis km rocne. Tyhle auta litaj dalnice a spis nez cislo na tacho je potreba zohlednit celkovej stav. Coz je vazne tezky u 10let staryho naftovyho auta, kde uz je nerealny odhadnout ocekavany naklady. Rad porovnavam 320d 110kW E46 co jsem mel a 330i 190kW E90 co prislo pote. Obe auta koupeny rekneme mezi 50-70tis najetymi km a na nasledujicich 50tis km vysel jejich provoz takrka nastejno:) Za me never ever ojetej diesel, cimz to nikomu nevymlouvam. 330d je super auto, jen sehnat dobrej kus s omezenym rozpoctem bude slozity.
Zakaznici u nas maj radi cisla do 160tis km evidentne. Nikdo nechce mit 300na tachu, ale realne takovejch aut bude dost:)
Zakaznici u nas maj radi cisla do 160tis km evidentne. Nikdo nechce mit 300na tachu, ale realne takovejch aut bude dost:)
Ja uz taky zacinam pokoukavat jako po 330i, slysim na to jen chvalu a dat do treba do LPG.. 
Naftovy resim proto, protoze otec dělá mistra u autodoprava, vozej jim tam 20tisic litru nafty obtyden, a protoze tam maji v dopravě jen novy Mercedesy, do kterych nesmi prijit nafta s bioslozkou vetsi nez 5%, tak jim vozej fakt kvalitni naftu, uz i aditivovanou podle rocniho obdobi (stejne pridavam VIF), no a já ji mám za 23kč/l ... Navic se mi libi, jak naftovy auto jede a stejne tolik nezere
Tak proto koukam po nafte.. Uz zacinam pokukovat i po 325d, i kdyz mi nikdo poradne nebyl schopnej rict rozdil a spis tvrdej, ze je jen v SW.. Tak koupit 325d a nechat to udelat na vic treba
No varianty jsou, auta nejsou 
Naftovy resim proto, protoze otec dělá mistra u autodoprava, vozej jim tam 20tisic litru nafty obtyden, a protoze tam maji v dopravě jen novy Mercedesy, do kterych nesmi prijit nafta s bioslozkou vetsi nez 5%, tak jim vozej fakt kvalitni naftu, uz i aditivovanou podle rocniho obdobi (stejne pridavam VIF), no a já ji mám za 23kč/l ... Navic se mi libi, jak naftovy auto jede a stejne tolik nezere
S tím výběrem 30d v ČR a i okrajově v DE budeš mít asi problém no. Pokud to nechceš řešit ty, tak máš možnost to dát firmě, která se na to přímo specializuje a dá Ti záruky a není to nějaký garážník...
Třeba www.autohasek.cz se specializuje na prodej vozů BMW (není to oficiální dealer), ale mají veškerou potřebnou techniku a auta jsou schopni pro zákazníka dovést z DE. Samozřejmě za to chtějí nějaký poplatek, ale máš jistotu, že km a stav vozidla odpovídá... Mám tam kamaráda, takže vím, jak to funguje. Ale tím neprosazuji tuto firmu, jistě jich bude v ČR kvanta, spíš Ti říkám, že máš ještě tuhle možnost. Nebo pak čekat, zda se v ČR něco neobjeví, ale jak jsi sám zjistil, je to prakticky nereálné...
A co se týče té volby 330d/330i, ač sám mám 30d (ale to z důvodu dobré a kvalitní koupě), kdybych si mohl vybrat, šel bych jednoznačně do 330i 200 kW. To je dle mého názoru nejlepší motor v poměru: výkon/spolehlivost/náklady/zábava - čistě můj subjektivní názor
Třeba www.autohasek.cz se specializuje na prodej vozů BMW (není to oficiální dealer), ale mají veškerou potřebnou techniku a auta jsou schopni pro zákazníka dovést z DE. Samozřejmě za to chtějí nějaký poplatek, ale máš jistotu, že km a stav vozidla odpovídá... Mám tam kamaráda, takže vím, jak to funguje. Ale tím neprosazuji tuto firmu, jistě jich bude v ČR kvanta, spíš Ti říkám, že máš ještě tuhle možnost. Nebo pak čekat, zda se v ČR něco neobjeví, ale jak jsi sám zjistil, je to prakticky nereálné...
A co se týče té volby 330d/330i, ač sám mám 30d (ale to z důvodu dobré a kvalitní koupě), kdybych si mohl vybrat, šel bych jednoznačně do 330i 200 kW. To je dle mého názoru nejlepší motor v poměru: výkon/spolehlivost/náklady/zábava - čistě můj subjektivní názor
Byl jsem na tom stejně, zoufale objel hodně aut a to co je u nás k prodeji, je strašný. Ono je to dáno i kupní sílou a asi i mentalitou. Auta se u nás z 99% prodávají, až když se začne něco srát. Tak to stočí, koupí na Ebay servisku, obouchají razítkem, který si nechali udělat v kdejaký trafice na počkání a tradá... je na Bazoši. A většině kupců tohle stačí.
A to jedno procento slušných aut se prodá v rámci rodiny nebo známým.
Já to vyřešil tak, že jsem poslal popis toho co chci kámošce, co žije v Německu. Zaplatím inzerát v novinách, prohlídku v servisu, ona mi vyřeší převod a značky.
Zkus to taky přes někoho známýho v Německu, prodávající vždycky jedná líp s někým místním.
A to jedno procento slušných aut se prodá v rámci rodiny nebo známým.
Já to vyřešil tak, že jsem poslal popis toho co chci kámošce, co žije v Německu. Zaplatím inzerát v novinách, prohlídku v servisu, ona mi vyřeší převod a značky.
Zkus to taky přes někoho známýho v Německu, prodávající vždycky jedná líp s někým místním.
Realny pohled nyni z druhe strany - je to o te mentalite. Prave prodavam svoji 330. http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/16575611
Zatim se ozvali tri "zajemci"
Prvni model - poslete vice foto. Posles, rekne ze ma max nejake penize ktere znamenaji 30% slevu jinak ze vic nemuze. Ani se nepodival
Druhej model - poslete vic foto, info o stavu v jakem stavu je turbo, vstriky,a co se menilo. Posles, popises a uz se dotycny neozve.
Model tri - prijede se podivat, projet se atp. Zacnou problemy a smlouvani - auto ma odreniny laku na narazniku a lehce na zadnim blatniku. Ma prodreny volant, nema servisni knizku a ma najeto 270k. Pan by to chtel s cca 170k max a v perfektnim stavu.
Jake je pouceni? Jak uz jsem psal vyse, vsichni chceme auta, co maji tak 150k najeto, v perfektnim stavu, vse povymenovane a za cenu rovnajici se oktavce.
Pouceni cislo dva - opravdu mam nechat lakovat naraznik, rozlestit blatnik, ocalounit volant - naklad tak 10k celkove, sehnat servisku a vyrobit razitko - naklad tak 2k, nechat stocit o 100k, tvrdit ze bylo vymeneno preventivne vsechno vcetne motoru a prevodovky a prodavat za 350k?
Zatim asi ne, ale ti lide to proste chteji...
Zatim se ozvali tri "zajemci"
Prvni model - poslete vice foto. Posles, rekne ze ma max nejake penize ktere znamenaji 30% slevu jinak ze vic nemuze. Ani se nepodival
Druhej model - poslete vic foto, info o stavu v jakem stavu je turbo, vstriky,a co se menilo. Posles, popises a uz se dotycny neozve.
Model tri - prijede se podivat, projet se atp. Zacnou problemy a smlouvani - auto ma odreniny laku na narazniku a lehce na zadnim blatniku. Ma prodreny volant, nema servisni knizku a ma najeto 270k. Pan by to chtel s cca 170k max a v perfektnim stavu.
Jake je pouceni? Jak uz jsem psal vyse, vsichni chceme auta, co maji tak 150k najeto, v perfektnim stavu, vse povymenovane a za cenu rovnajici se oktavce.
Pouceni cislo dva - opravdu mam nechat lakovat naraznik, rozlestit blatnik, ocalounit volant - naklad tak 10k celkove, sehnat servisku a vyrobit razitko - naklad tak 2k, nechat stocit o 100k, tvrdit ze bylo vymeneno preventivne vsechno vcetne motoru a prevodovky a prodavat za 350k?
Zatim asi ne, ale ti lide to proste chteji...
Jo, tak to je pravda, já už tolik nekoukám na KM, koukám na reálný stav, ale třeba na servisu mi záleží k ověření km.. Škoda, že nemáš tu svojí v automatu, líbí se mi.. Ale chci automat určitě.. 
Jinak zajímavá rada, zkusit přes někoho známého v Německu.. Možná by to i šlo, ale není nad osobní podívání a kontrolu.. Ale je to hrozný objíždět a takhle z fotek na mobile.de poznat auto, to je těžký prostě.. Leda všechno na něm ověřit předem a pak doufat, že na fotkách nevypadá o dost líp než v reálu
Jinak zajímavá rada, zkusit přes někoho známého v Německu.. Možná by to i šlo, ale není nad osobní podívání a kontrolu.. Ale je to hrozný objíždět a takhle z fotek na mobile.de poznat auto, to je těžký prostě.. Leda všechno na něm ověřit předem a pak doufat, že na fotkách nevypadá o dost líp než v reálu
to máš pravdu.pokud se objeví něco zajímavého v dosahu 500km,je to většinou velmi rychle pryč.člověk totiž není povoláním dovozce a nesedí u pc celý den.mě utekli minimálně tři auta.nakonec jsem pro auto jel až do frankfurtu tzn. v mém případě 1720km tam a zpět.Lukyn89 píše:No já už jsem nešťastnej s výběrem.. I v tom Německu už to kolikrát stojí za vyliž... A kdyz tam neco je tak 500km+ vzdálenost, protože všechno blíž je probraný a stočený u nás
hlavně nezapomeň,že kdo si počká ten se dočká
hodně štěstí...
Jojo, skoda toho automatu
Ja chtel tenkrat manual a dalo mi to taky dost behani a cekani. Servisku sic nemam, respektive mam, ale je vedena do cca 100K kdyz jsem ho kupoval v Inveltu. Pak muzu zase dolozit kilometry z GPSky, takze to prokazatelny mam.
Jinak ja jsem ted vymenil za novou 330D - dovezena z nemecka od kluku z rychlydovozaut.cz
Osobne muzu doporucit, dobra domluva, ale jak jsem se s nima bavil, tak se vic specializujou na novejsi auta, to moje bylo skoro nove - 4500km najeto
Jinak ja jsem ted vymenil za novou 330D - dovezena z nemecka od kluku z rychlydovozaut.cz
Osobne muzu doporucit, dobra domluva, ale jak jsem se s nima bavil, tak se vic specializujou na novejsi auta, to moje bylo skoro nove - 4500km najeto
-
LancerEVO10
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 25.11.2006 01:00
Chce to trpělivost a bohužel u ojetiny i do určité míry nutnost kompromisu. Já jsem si před 2 lety dovezl z DE E90 330D s 117 tis. km doloženými a za dobrou cenu. Bohužel jsem však musel slevit dost z požadované výbavy. Nyní mám najeto 180 tis. km, olej si měním po 15 tis. km, používám VIF, vyměnil jsem i olej v převodovce a v zadním diferenciálu a s vyjímkou vadného IBS senzoru jsem neměl jediný problém. Výkon mám lehce upravený chipem na cca. 190 kW a při zejména dalničním provozu mám spotřebu dle dotankování kolem 7l. Najel bych i víc km, ale mám ještě druhé auto, které používám na kratší trasy a v zimě, když náhodou něco napadne 
