Stránka 3 z 3

Napsal: ned 02.03.2014 10:39
od Ondra23
Nepřídeš o nic a dost pochybuju i o tech 3 koních. Podle mě to nepřídá nic maximálně to pude líp do otáček.

Napsal: ned 02.03.2014 12:58
od MattyX
přesně tak, lehčený řemenice napatrně pomůžou motoru do otáček, určitě je to pozitivum, ale asi podobný jako když pojedeš po větru a nebo proti ;)

Napsal: ned 02.03.2014 13:21
od SvitaE36
To už se ten motor bude lépe točit když se odstraní visco,než nějaké řemenice :)

Napsal: ned 02.03.2014 20:13
od Filozof
no tak logicky se auto zrychlí to je stejné jako bych běžel s 10kg batohem nebo bez něj. Logicky budu rychlejší ikdyž podávám stejný výkon. :D

Napsal: ned 02.03.2014 21:36
od BMWIIIPower
Jsou tam ještě Dbilas vačky a svody plus mrak věcí kvůli sání ...ale 212koní na kolech z M50 není špatný :) ovšem , za tu cenu by už v touru mohla být klidně S50 nebo něco takovýho....ale to by nebyla výzva :lol:

do otáček se tomu ale chce celkem pěkně :

Ten výkon je ale měřenej na klice ne na kolech..O téhle m50ce jsme se ve falconu bavili,když jsem tam byl na měření já..

Napsal: ned 02.03.2014 21:39
od BMWIIIPower
atimen píše:Tatíkovi to funguje ...M50B25+ 6tiklapka

Obrázek

Ale ten ojeb než se Jíra z Vrchlabí (za což respekt) vymyslel a odladil jednotku na brzdě... ...nicméně důkaz místo slibů....

Obrázek

Jsou tam ještě Dbilas vačky a svody plus mrak věcí kvůli sání ...ale 212koní na kolech z M50 není špatný :) ovšem , za tu cenu by už v touru mohla být klidně S50 nebo něco takovýho....ale to by nebyla výzva :lol:

do otáček se tomu ale chce celkem pěkně :

https://www.facebook.com/photo.php?v=16 ... =2&theater
Ten výkon je ale měřenej na klice ne na kolech..O téhle m50ce jsme se ve falconu bavili,když jsem tam byl na měření já..