Stránka 3 z 3
Napsal: úte 29.12.2015 11:33
od JaraX
e60 tuším neumi odpojit baterie, ale jistej si tím nejsu.
jinak otevřením dveří připadně odemčením se tydle auta probouzí, některá auta např žhaví po otevření dveří apod, nabehnou sběrnice, takže changer co třeba neměl stále napájení si ted spočítá CDčka.
Napsal: úte 29.12.2015 12:46
od orrllando
jo u mě to je spííš tim poklesem napětí protože každej den musim nastavovat hodiny takže si auto nic nepamatuje baterka proste nemá štávu dnes mi volal že na 95 procent je to regulator že na stolici ten alternátor dává třeba 14v ale nekomunikuje to s ŘJ v autě a nedáva to tak jak by mělo a řikal že kdyby nekde byl špatná kostra tak to auto ani nenastartuju
Napsal: úte 29.12.2015 16:05
od orrllando
auto mam doma mechanik odpojil na alternátoru kabel k regulátoru a a auto normálně dobíjí dal mi na výběr bud nový regulátor ale ten zrovna stojí na tento alternátor 4000 a nebo sehnat alternátor z vrakáče takže budu shánět alternátor jinak diagnostika nám ukázala špatný bod zážehu na prvním válci to asi způsobuje to kolísání motoru a důvod toho proc svítí kontrolka motoru takže doufám jen že to bude svíčka
naskytla se ale další závada která sem doufal že se vyřeší s opravou elektriky ale jaksi to asi tak neni když normálně jedu plynule automat řadí celkem plynule zařadí třeba 3 jedu do 2000 otáček a začnou se propadat otáčky třeba o 500 o 200 jakoby to škubalo když na to šlápnu jede to plynule neškube toto houpání se projevuje od 1000 do 2500 otáček nevim jestli mam kuli tomu založit zvlášt téma nebo to nevadí že to píšu sem
Napsal: úte 29.12.2015 18:07
od matiz
To je prekvapeni...
Edit: a na to houpani pomalu zacni setrit, prasatko pujde rozbit a převodovka na repasi. A s tim nezapalem - svicka, civka, tlaky ve valci. Vse je mozne. Svicky pokud používáš original mají zivotnost 90k km a realne vydrzi 130k km, pak jsou ale uplne na sracku a projevuje se to cukanim při zrychlovani, nezapalama a celkove to dela dost bordel.
Napsal: úte 29.12.2015 19:39
od orrllando
ale ta převodovka řadí dobře když dam sekvenci tak to nehoupe myslíš že to bude hydromenič ? na kolik ta sranda výjde ? a s tim cukánim při zrychlování to někdy dělá takže asi svička nejaka
Napsal: stř 30.12.2015 12:16
od orrllando
Co s týče elektriky tam sem bezradnej elektrikář co mi menil regulátor mi řek at to neřešim a jezdim což me příjde jako volovina když to dává 12.5 druhej mechanik mi odpojil regulaci a dává 14 a řek že tam na 95 procent je na hovno regulátor takže envim co ted ani jeden mi moc neporadil zkusim vymenit alternátor za to nic nedám a pak se uvidí
Napsal: stř 30.12.2015 20:48
od orrllando
tak po výměně alternátoru dobíjí jak má takže jedna závada vyřešena ted začnu řešit problem stim zápalem směsy v prvním válci
Napsal: stř 30.12.2015 22:31
od Jaris330D
Ahoj, mně automat dělá to to. Když je auto studené a jedu konstantní rychlostí, tak mě malinko houpaj otáčky. +- 500 ot/min, při změně řazení z P na D nebo D na R občas kopne. Jinak řadí plynule. Kluk, co se v tom vyzná, říkal, že to dělá mechatronika. Buď špatné tlaky z důvodu prosakujícího těsnění mezi mechatronikem a hydroměničem nebo je potřeba vyvložkovat kanálky. Prý to nemusí být komplet repas. Vše se dá změřit. Mně to zas tak nekurví, takže to budu řešit časem. Hodně lidem se to vyřeší při výměně oleje, protože se při tom vymění i to těsnění atd.. Aspoň tohle tvrdil. Protože já mám benzín a tam se prý ty hydráky nemají proč kurvit.
Napsal: čtv 31.12.2015 08:47
od orrllando
Jaris330D píše:Ahoj, mně automat dělá to to. Když je auto studené a jedu konstantní rychlostí, tak mě malinko houpaj otáčky. +- 500 ot/min, při změně řazení z P na D nebo D na R občas kopne. Jinak řadí plynule. Kluk, co se v tom vyzná, říkal, že to dělá mechatronika. Buď špatné tlaky z důvodu prosakujícího těsnění mezi mechatronikem a hydroměničem nebo je potřeba vyvložkovat kanálky. Prý to nemusí být komplet repas. Vše se dá změřit. Mně to zas tak nekurví, takže to budu řešit časem. Hodně lidem se to vyřeší při výměně oleje, protože se při tom vymění i to těsnění atd.. Aspoň tohle tvrdil. Protože já mám benzín a tam se prý ty hydráky nemají proč kurvit.
Mam taky benzín a děla to jak pises houpou otačky jinak pri prerazeni ani nekope odkud jsi a ten tvuj známy děla tyto prevodovky chtel bych to pořešit me príjde ze to houpe v moment kdy ma treba preradit a zajimave je ze prvni 3 rychlosti to nedela ,nebo v kopci jedu dejme tomu na 4 2000 otacek houpe vyjedu na rovinu jede normalne je to takovi divny hlavne to nedělá furt chtel byvh to zdiagnostikovat u nekoho kdo me nebude chtit ojebat kdyz to odvezu nekam kde delaj vylozene prevodovky tak se se mnou srat nebudou a napalej mi to komplet
Napsal: pát 01.01.2016 12:00
od Jaris330D
Byl to jeden člen zde na bmwklubu, ale už si nepamatuji který. Až bude čas, tak se pokusím najít.
Napsal: sob 02.01.2016 16:45
od orrllando
ok je to podivný houpe to jak kdyby se převodovka odpojovala od motoru
Napsal: ned 03.01.2016 13:25
od orrllando
dnes bylo -3 a převodovka řadila naprosto normálně po ujetí cca 20 km když se auto ohřálo začlo to houpat
Napsal: ned 03.01.2016 13:51
od matiz
Tobe to nestaci napsat jednou

Bez auta ti to stejne nikdo nerekne protože nechce byt za debila když to nevyjde a za druhé to velmi silne ukazuje na menic. pokud to při ustalene rychlosti okolo 90km/h houpe, je cas zacit setrit. Tak jako tak.

Napsal: ned 03.01.2016 16:17
od orrllando
jak se pohybuje cenově repas převodovky ? a neznáte někoho z ústeckého kraje nebo okolí kdo se tím zabývá ?
Napsal: ned 03.01.2016 16:20
od Teddy
Spíš se primárně ptej po někom dobrym, než po někom z ústeckého kraje.

Napsal: ned 03.01.2016 16:27
od orrllando
tak to je jasný tak nejaké zkušenosti s firmama
a co se tím zabívají
Napsal: stř 06.01.2016 12:58
od Hanz
vlevo nahore: Hledat
Napsal: stř 06.01.2016 16:35
od SpookyKT
"Všichni" víme, jak to tu s tím kouzelným tlačítkem vypadá.
Tak třeba takhle:
http://lmgtfy.com/?q=automatick%C3%A1+p ... bmwklub.cz