Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530i e60 vadná elektrika
jo u mě to je spííš tim poklesem napětí protože každej den musim nastavovat hodiny takže si auto nic nepamatuje baterka proste nemá štávu dnes mi volal že na 95 procent je to regulator že na stolici ten alternátor dává třeba 14v ale nekomunikuje to s ŘJ v autě a nedáva to tak jak by mělo a řikal že kdyby nekde byl špatná kostra tak to auto ani nenastartuju
auto mam doma mechanik odpojil na alternátoru kabel k regulátoru a a auto normálně dobíjí dal mi na výběr bud nový regulátor ale ten zrovna stojí na tento alternátor 4000 a nebo sehnat alternátor z vrakáče takže budu shánět alternátor jinak diagnostika nám ukázala špatný bod zážehu na prvním válci to asi způsobuje to kolísání motoru a důvod toho proc svítí kontrolka motoru takže doufám jen že to bude svíčka
naskytla se ale další závada která sem doufal že se vyřeší s opravou elektriky ale jaksi to asi tak neni když normálně jedu plynule automat řadí celkem plynule zařadí třeba 3 jedu do 2000 otáček a začnou se propadat otáčky třeba o 500 o 200 jakoby to škubalo když na to šlápnu jede to plynule neškube toto houpání se projevuje od 1000 do 2500 otáček nevim jestli mam kuli tomu založit zvlášt téma nebo to nevadí že to píšu sem
naskytla se ale další závada která sem doufal že se vyřeší s opravou elektriky ale jaksi to asi tak neni když normálně jedu plynule automat řadí celkem plynule zařadí třeba 3 jedu do 2000 otáček a začnou se propadat otáčky třeba o 500 o 200 jakoby to škubalo když na to šlápnu jede to plynule neškube toto houpání se projevuje od 1000 do 2500 otáček nevim jestli mam kuli tomu založit zvlášt téma nebo to nevadí že to píšu sem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
To je prekvapeni...
Edit: a na to houpani pomalu zacni setrit, prasatko pujde rozbit a převodovka na repasi. A s tim nezapalem - svicka, civka, tlaky ve valci. Vse je mozne. Svicky pokud používáš original mají zivotnost 90k km a realne vydrzi 130k km, pak jsou ale uplne na sracku a projevuje se to cukanim při zrychlovani, nezapalama a celkove to dela dost bordel.
Edit: a na to houpani pomalu zacni setrit, prasatko pujde rozbit a převodovka na repasi. A s tim nezapalem - svicka, civka, tlaky ve valci. Vse je mozne. Svicky pokud používáš original mají zivotnost 90k km a realne vydrzi 130k km, pak jsou ale uplne na sracku a projevuje se to cukanim při zrychlovani, nezapalama a celkove to dela dost bordel.
Co s týče elektriky tam sem bezradnej elektrikář co mi menil regulátor mi řek at to neřešim a jezdim což me příjde jako volovina když to dává 12.5 druhej mechanik mi odpojil regulaci a dává 14 a řek že tam na 95 procent je na hovno regulátor takže envim co ted ani jeden mi moc neporadil zkusim vymenit alternátor za to nic nedám a pak se uvidí
Ahoj, mně automat dělá to to. Když je auto studené a jedu konstantní rychlostí, tak mě malinko houpaj otáčky. +- 500 ot/min, při změně řazení z P na D nebo D na R občas kopne. Jinak řadí plynule. Kluk, co se v tom vyzná, říkal, že to dělá mechatronika. Buď špatné tlaky z důvodu prosakujícího těsnění mezi mechatronikem a hydroměničem nebo je potřeba vyvložkovat kanálky. Prý to nemusí být komplet repas. Vše se dá změřit. Mně to zas tak nekurví, takže to budu řešit časem. Hodně lidem se to vyřeší při výměně oleje, protože se při tom vymění i to těsnění atd.. Aspoň tohle tvrdil. Protože já mám benzín a tam se prý ty hydráky nemají proč kurvit.
Mam taky benzín a děla to jak pises houpou otačky jinak pri prerazeni ani nekope odkud jsi a ten tvuj známy děla tyto prevodovky chtel bych to pořešit me príjde ze to houpe v moment kdy ma treba preradit a zajimave je ze prvni 3 rychlosti to nedela ,nebo v kopci jedu dejme tomu na 4 2000 otacek houpe vyjedu na rovinu jede normalne je to takovi divny hlavne to nedělá furt chtel byvh to zdiagnostikovat u nekoho kdo me nebude chtit ojebat kdyz to odvezu nekam kde delaj vylozene prevodovky tak se se mnou srat nebudou a napalej mi to kompletJaris330D píše:Ahoj, mně automat dělá to to. Když je auto studené a jedu konstantní rychlostí, tak mě malinko houpaj otáčky. +- 500 ot/min, při změně řazení z P na D nebo D na R občas kopne. Jinak řadí plynule. Kluk, co se v tom vyzná, říkal, že to dělá mechatronika. Buď špatné tlaky z důvodu prosakujícího těsnění mezi mechatronikem a hydroměničem nebo je potřeba vyvložkovat kanálky. Prý to nemusí být komplet repas. Vše se dá změřit. Mně to zas tak nekurví, takže to budu řešit časem. Hodně lidem se to vyřeší při výměně oleje, protože se při tom vymění i to těsnění atd.. Aspoň tohle tvrdil. Protože já mám benzín a tam se prý ty hydráky nemají proč kurvit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: ned 26.03.2006 01:00
- Bydliště: Klatovy (navždy) :)
- Kontaktovat uživatele:
"Všichni" víme, jak to tu s tím kouzelným tlačítkem vypadá. 
Tak třeba takhle: http://lmgtfy.com/?q=automatick%C3%A1+p ... bmwklub.cz

Tak třeba takhle: http://lmgtfy.com/?q=automatick%C3%A1+p ... bmwklub.cz