Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nová E61 530XD - co odservisovat/zkotrolovat?
Vymenil jsem separator (zatim jsem v tom nejel, ale vyndal sem skutecne puvodni z roku 2008, cilize mel 371.000km) a koukl se pri tom na turbo ... Hridelka ma malou vuli a lopatky viz foto.
Nejakej nazor k tomu ?
http://jirke.rajce.idnes.cz/BMW/#IMAG1868.jpg
Nejakej nazor k tomu ?
http://jirke.rajce.idnes.cz/BMW/#IMAG1868.jpg
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
No pokud je vidět..tak jsou náběžné hrany turbíny už poškozené..už musí být slyšet minimálně za studena houkání..a navíc si myslím že vůle v pouzdrech jsou už na limitní hranici...lopatky kopresorového kola mají již kontakt s se statorem ..Otázka v jakém stavu je celá hřídel..respektive axialní vůle..Bacha na to..zkontroluj si zda nemaš více oleje v saní..interculer.. jinak hrozí destrukce motoru...díky.. nasátí oleje do spalovácího prostoru přes tesnění hřídele..u automatu té destrukci zabrání jen náležitě poučená osoba.. jinak smrt motoru..
https://www.youtube.com/watch?v=nhtQ_Si_tn8
https://www.youtube.com/watch?v=nhtQ_Si_tn8
U novějších motorů se o to postará škrtící klapkaJirke píše:Rad se necham poucit jak chcipnout roztocenej motor v automatu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ale už několik lidi mí říkalo že ta klapka to stejně nechcípla, že to nestačilo, tuším to říkal aji Snejk, ověřený to není, ale třeba to Snejk sám napíše,Vlasta píše:U novějších motorů se o to postará škrtící klapkaJirke píše:Rad se necham poucit jak chcipnout roztocenej motor v automatu
každopádně pomůže třeba přeřezat hadici z intercooleru do sání nožem.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
a co by udělalo odpojení autobaterie ? nebo vyhození pojistky aby nemělo štávu ? pak by nebyla jiskra a motor by zdechl ...nebo se pletu ? 
Případně zahradit přísun vzduchu deskou ...vím že to je na dlouhé lokty a nikdo nemá desku po ruce ale prostě aby nemohl nasát vzduch...
nebo je to beznadějné a je to otázka pár minut a konec ?

Případně zahradit přísun vzduchu deskou ...vím že to je na dlouhé lokty a nikdo nemá desku po ruce ale prostě aby nemohl nasát vzduch...
nebo je to beznadějné a je to otázka pár minut a konec ?
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Chápeš to ti nepomuže..to je vznětový motor...u vznětového motoru dochází k zapálení směsi při vytvoření asi 700 stupnů ve válci...při kompresi....Tedy olej z turba pálí automaticky...při sání... Je nutno zamezit přístupu vzduchu..Filozof píše:a co by udělalo odpojení autobaterie ? nebo vyhození pojistky aby nemělo štávu ? pak by nebyla jiskra a motor by zdechl ...nebo se pletu ?
Případně zahradit přísun vzduchu deskou ...vím že to je na dlouhé lokty a nikdo nemá desku po ruce ale prostě aby nemohl nasát vzduch...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
benzín s turbem... problémy nemá ?
Jinak chápu že jedině vzduch zamezit no u nafty....ale u benzínu ?
https://www.youtube.com/watch?v=s92oZHgdWQk
Jinak chápu že jedině vzduch zamezit no u nafty....ale u benzínu ?
https://www.youtube.com/watch?v=s92oZHgdWQk
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
nevím co s tím má společný Mko kterýmu proletěla blokem ojnice,
prostě u benzínu se musí hodit jiskra, tzn je zaplý zapalování, motor hází jiskru, auto jede, motor jiskru nehází, auto nejede.
i kdyby si to hltlo olej z turba tak to nemá komprese ani k hoření benzínu, natož hoření oleje
u nafty stačí když se motor točí, nasaje olej a ten tomu stačí na to aby to furt jelo i kdyby ten motor byl na stole bez čehokoliv, pak je těžky to zastavit, u manualu přes kvalt a u automatu leda uřezat hadici a zacpat a nebo jen oddělat hadici od IC at si to nebere další olej.
https://www.youtube.com/watch?v=Ry-fxZgdwsY
prostě u benzínu se musí hodit jiskra, tzn je zaplý zapalování, motor hází jiskru, auto jede, motor jiskru nehází, auto nejede.
i kdyby si to hltlo olej z turba tak to nemá komprese ani k hoření benzínu, natož hoření oleje
u nafty stačí když se motor točí, nasaje olej a ten tomu stačí na to aby to furt jelo i kdyby ten motor byl na stole bez čehokoliv, pak je těžky to zastavit, u manualu přes kvalt a u automatu leda uřezat hadici a zacpat a nebo jen oddělat hadici od IC at si to nebere další olej.
https://www.youtube.com/watch?v=Ry-fxZgdwsY