Stránka 3 z 3
Napsal: stř 10.06.2015 14:22
od tee-jay
V pohodě, úplně stejným způsobem to datum zmátlo mě, viz můj předchozí komentář.
Asi bych stejně chtěl moc, aby mi zadarmo nebo se slevou měnili díl po víc jak 200 kKm.
Napsal: čtv 25.06.2015 02:33
od vladimir528i
AHoj tee-jay,
jak jsi pochodil? Byl jsi na vymene toho cerpadla?
U me problem stale pretrvava, bohuzel jsem nemel cas ho resit doted, ale priznaky jsou stejne:nastartuju, po 30 sekundach se snizi otazky a zacnou kolisat jako by to motor chtel vzdat. Nekdy se to prepne do nouzaku, ale vetsinou to ridici jednotka ustoji. Po ujeti par kilometru je vse v poradku (ackoliv nekdy mam pocit, ze ten motor by i po tom zahrati mohl bezet klidneji na volnobeh)
Diky moc za info.
Napsal: čtv 25.06.2015 10:11
od tee-jay
Ahoj,
čerpadlo už mám, teď jenom čekám, až si mechoš udělá čas na výměnu. Někdy na začátku července tam půjde, budu pak hlásit, jak se situace změnila.
Ano, chová se mi to dost podobně, i když do nouzáku mi to nepadá. Kultivovanost volnoběhu N53 je obecně mizerná, to už asi nebude vada konkrétního kusu, ale společná vlastnost, bohužel.
Napsal: stř 18.11.2015 14:55
od Hanz
N53B30 525i - občasné lehké zaškubání (tak 5-10% jízdy), podle diag pouze chyba NOX a 2 vstřiky by mohly mít lepší hodnoty (ale jsou v tolerancích), auto jinak jede naprosto fajn, má výkon a nízkou spotřebu (dálka 6,5 - město 8,2). Tak vyměním NOX a uvidím.
Je možné použít jiné číslo (např. z N43 - koncové 130) nebo musím dát striktně 128 či 129? Kde koupit za míň?
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: čtv 27.10.2016 20:43
od mcfil
Nejste nekdo schopny sehnat tohle vysokotlake cerpadlona motor N53?
Cislo dilu by melo byt 13517616170.
Diky
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: čtv 27.10.2016 21:46
od starML
Pokud najdeš firmu, která to moje staré čerpadlo za rozumnou repasuje, já Ti to staré čerpadlo za rozumnou cenu prodám. Píšu o tom tady
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=10
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: pát 28.10.2016 09:18
od Hanz
Přidám ti i moje

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: pát 28.10.2016 21:49
od JaraX
těm N53 je lepší se vyhnout, s tím přímovstřikem je nějak moc problémů.
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: sob 29.10.2016 00:30
od starML
Bu-bu-bu !! Jakmile to má kola nebo kozy, tak s tím budou problémy vždycky.
A protože to je v podstatě diesel, který jezdí na benzín a Ty diesely prostě rád nemáš. Když jsem se před lety rozhodoval, tak jsem chtěl poslední, ještě nepřeplňovanou benzínovou R6. A když jsem vyřešil HPFP, vstřikovače, potom vyhořelé katy a NOx, tak už jsem zase spokojený, jak s výkonem, tak se spotřebou. Jo - ty díly stály pěkné peníze, ale větší polovinu z toho zaplatila pojišťovna
http://www.davoplus.cz/kryte-soucastky- ... ntage.html , která mne v Davocaru k uzavření pojištění přesvědčila.
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: sob 29.10.2016 07:39
od JaraX
diesel to furt není, to by se sypalo víc, ale prostě těch problémů s NOX, katama, vstřikama a HPFP už je tam moc. jasně, vyváží to spotřeba, proti N52 se to dlouhodobě asi vyplatí(nechce se mi to počítat) ale V8 s LPG je furt jinde. a když už bych chtěl přímovstřik tak asi rovnou N55, at to aspon trochu jede. ten chod N53 je stejně divný, takový chrotavý na benzína
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 11:12
od Pajk85
Je to tak. Já když dovezl svou N53, tak tchán s N52 se mě ptal, jestli to je diesel.
Nicméně klep klep, já zatím bez problémů.
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 11:14
od pavproch
jj, už sem to tu psal - mám v garáži jak N52 tak i N53 ... rozdíl v kultuře chodu na volnoběh je opravdu veliký.... ale jako daily bych znovu zvolil N53
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 11:25
od Pajk85
Jo jo, mám to jako daily a jsme velice spoko s mojou. Auto máme necelýho půl roku. Teď jsem to osadil performance výfukem a to je lahoda. No však Ty to znáš. Nicméně já mám málo km, 125t, takže mě nějaký výměny teprve čekají. Aktuálně jsem začal do benzínu lít od STP čistič vstřiků, přecejenom je benzín v ČR s velkým obsahem síry. A tankuju jen Vervu 100. Doufám, že to má aspoň význam.

Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 12:15
od Hanz
Je to jen na volnoběh, za jízdy Ba pohoda... Navíc nad 3tis to začne mít cool zvuk, kolem 4 už i řev

Já bych do něj šel znova (zatím jsem měnil tu Hppf pumpu, čistil sání od karbonu a chystám se na vstřiky-preventivně), šel tam sport koncáku, upgrejdnul sw na 3,0i a hodím 2-stage sání... a pak to zas prodám

)
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 13:00
od JaraX
otázka zní proč si nevzít rovnou V8
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 13:30
od pavproch
protože třeba v mým případě (NEsnesu cokoli většího než +/- octávka) se do 3er e9x V8 prostě nedávaly (pokud vynechám ///M)
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 13:37
od JaraX
tak já se bavím o 5er,
u 3er bych ale volil N52 s LPG když bych chtěl šetřit a N54(N55) když bych se chtěl svíst
Re: E61 530i N53 - špatný studený start a rozsvícená kontrol
Napsal: ned 30.10.2016 15:38
od Hanz
No a ze tech N54/55 na prodej je, stejně tak 550i (e60 před FL vůbec neuvažuju)...