Stránka 3 z 9

Napsal: pát 09.10.2015 13:26
od Don
Nevim ceho se furt bojis. Chovani automatu bylo stejne za me i za klimsona a jeste dlouho klidne bude. Olej to nezere a gufera drzi. To by sis nemohl koupit nikdy nic ani noveho ;)

Napsal: pát 09.10.2015 14:56
od zzeli
Anebo udelej gufera, prevodovku a pak to prodej :D

Napsal: pát 09.10.2015 17:30
od Jaris330D
Ja jsem byl vzdycky ze vseho vykuleny. Pred tydnem jsem mel zvedle auto a soused se divil, proc se v tom vrtam. Tak jsem mu rikal, ze potrebuju vymenit brzdove desticky, on na ne mrkl a rika. Ty vole, na to najedes jeste 2000 km a s tvim najezdem to budes menit na jare :-) . Ale stejne je vymenim, az bude vic casu, nerad bych zkurvil kotouce.

Napsal: čtv 16.06.2016 14:41
od Mafa
Zdravim.
Chtěl bych se zeptat pro kolegu co má 745i, 210tis. km, má v háji gufera jinak na motoru nikde nic neteče a není problém, při delších cestách nic nekouří ani olej nebere, při popojížďkách něco oleje vezme a zakouří a předchozí majitel tam lil dle jeho slov 10w-40 a nyní ho čeká výměna, je lepší pokračovat v té 10w nebo tam dát raději 5W-40 který je všemi doporučený? jen se bojí toho aby někde po tom přechodu na 5W nezačlo někde něco téct. A co 5W-50 pro tento motor, je to vhodný? - jezdí s tím cca 80% delší trasy a dálnice. Díky za názory

Napsal: čtv 16.06.2016 22:02
od JaraX
a proč ty gufera neudělá?

určitě at zustane na 10W40, pokud to jezdí na 10W40 a kouří tak na 5W40 to bude ještě mnohem horší.

Napsal: ned 19.06.2016 12:14
od Mafa
Díky za odpověď
Gufera nechce dělat samostatně, chce to časem přetěsnit celé komplet, až třeba začne téct trubka. Tohle je zatím jediný problém a tolik ho neomezuje, protože většina jeho jízd jsou dálky, takže to kouří málokdy a za půl roku dolil asi 1l oleje.

Napsal: stř 31.08.2016 21:08
od jozin7
Taky mi to tad zaclo hulit,najeto dve kila,a taky jsem znechucen......Jak pise kolega 745i-najeto par km a furt neco....Mrdat asi uz cele bmw a slavne V8 vnem. 8O

Napsal: stř 31.08.2016 21:54
od pGb
najeto par km, ale stáří těch platových těsnění je kolik let za krutých teplot ...

Napsal: stř 31.08.2016 22:00
od JaraX
spíš problém je s 5W30 která niči gufera, mě teda u top class nepřijde žadná hruza dát jednou za 10 let 50k za přetěsněnní

Napsal: čtv 01.09.2016 17:40
od jozin7
pro tebe jak o mechanika to je jiste skvela cena dat pajdu za nejake tesneni do 15let stareho vraku...to ti verim.Ja na sve 745u vymenil uz asi vse,naposled ramena na predku,brzdy komplet,pred tmi altik vodou chlazeny,dynamic rive,rizeni,baterii,brzdove trubky,hlavvni brzdovy valec,oleje svicky civky a nevim co jeste...jak neco poladis,jine se vysere.Ted mi to huli,tak asi gufera.Pro tdickare-mame doma i 730d ae65,a tam se preventivne cely motor vymenil z GB auta,neco upadlo do sani...Jsou to sroty ty sedmy.

Napsal: čtv 01.09.2016 18:02
od TANN3R
Ze zvědavosti, co pro tebe teda není šrot? Vše, co si vypsal, krom DD, musíš udělat postupně na každém 10 let starém autě.

Napsal: čtv 01.09.2016 18:04
od vlastnemec
Původně jsem Ti chtěl napsat co z toho je spotřebák a u nafty to co popisuješ je celkem známá věc (upadla vířivá klapka) ale zkrátím to:

Tak to prodej ať Ti stará chodí pěšky do shoppingparku, nebo ještě může jet mastnou tyčí tam, náklady na opravy zaplatí DPO a myslím že svého času jezdili zdarma. Hlavně že když se v sekci prodej prodává nějaká e60 545/550 tak tam vypisuješ ať si případní zájemci koupí sedmu. :D

Napsal: čtv 01.09.2016 18:13
od TANN3R
Lepší bude za tu cenu koupit holou Fábku v novotě. Po půl roce pochopíš, proč někdo ještě rád přetěsní motor za 50 u starého vraku :D

Napsal: čtv 01.09.2016 18:27
od Hanz
Tak na druhou stranu u takovy Hondy ani nevis, ze je něco jako servis, ze je třeba porad řešit nejaky vule, motor, ramena, ... ale to zas jinde jsme, to je jina vesnice :-)
mam Bmw rad, ale spolehlivost/výdrž dílů není úplně silnou stránkou firmy :-)

Napsal: čtv 01.09.2016 20:23
od Arnie_one
a proto vsichni zahodte ty podelany vrtule a šup na Hondu, to je prim v tomto segmentu, pro ni 400tis km bez repase motoru je normalni vec.
Stejne jste tady vsichni idi..... ze mate E65 potazmo jeste X5, takova Fabka nebo VVTi to je proste jina liga :)

Napsal: čtv 01.09.2016 21:15
od Hanz
Tak na druhou stranu u takovy Hondy ani nevis, ze je něco jako servis, ze je třeba porad řešit nejaky vule, motor, ramena, ... ale to zas jinde jsme, to je jina vesnice :-)
mam Bmw rad, ale spolehlivost/výdrž dílů není úplně silnou stránkou firmy :-)

Napsal: čtv 01.09.2016 21:21
od jozin7
Njn..investuj dvekila do stare sedmy za dva roky,jak ja .a pokacuj dal v chvaleni znacky.Ja spotrebu moc neresim,ale at to jezdi a nesere se...Mel jsem toho plno doma,540i,vselijake chrochtaky,ctyri V8, V12zadnou,ale to neva.Ma to kurva jezdit a ne furt neco.A me babe je uplne u pice kdyz jede do Tesca ze ji to huli,ale me se chce z toho blit............

Napsal: pát 02.09.2016 08:03
od Arnie_one
jozin7:
bud mas chorobny štestí vybírat špatny auta, nebo to bude jinde. Ja resim, prakticky jen motor a prevodovku nic vic. Elektronika ok, zadny blikani a podobne.
Ja uz sem do X5 taky nasypal 150, ale nalital sem 75tis km. 7er asi 1500 a tam je stav po GO motoru suprovej.
To co popisujes ty, je jak kdyby jsi mel nejakyho Francouze. Kup Audi a nemusis se rozcilovat. Mam zásadu auto, který se začne srát, pryč s ním.

Hanz:
zrovna mel muj mechos na na servisu CRX Hondu, říkal, že tak dojebanej motor, kde musí nastavovat ručně vůle u ventilu (LPG), jako u Feldy, že ještě nikdy nevdiěl. CX5/3 tam stoji nonstop, pán plače kuli turbu, ramenům, zadna druhovyroba, masakr ceny.
JPN muze chtit sadomasochista, ktery vi co chce. LPG je do nicht dat prakticky nemozny, ty motory jsou vsechny stejny. Čest Subaru.
Ja zase vidim ten druhej tabor ne to pozlatko.
Jinak na 75tis km a 2T autu jsem menil jeden čep na předním ramenu, to je naprosto ideální, je vidět, že to má výdrž.

Napsal: pát 02.09.2016 08:16
od tesil
jozin7 píše:Njn..investuj dvekila do stare sedmy za dva roky,jak ja .a pokacuj dal v chvaleni znacky.Ja spotrebu moc neresim,ale at to jezdi a nesere se...Mel jsem toho plno doma,540i,vselijake chrochtaky,ctyri V8, V12zadnou,ale to neva.Ma to kurva jezdit a ne furt neco.A me babe je uplne u pice kdyz jede do Tesca ze ji to huli,ale me se chce z toho blit............
Nech toho, tohle v sekte slyset nechteji....

Napsal: pát 02.09.2016 08:30
od Arnie_one
tesil:
není to tím, že ta Vaše sekta nechce slyšet ty lidi co jsou mimo Vaše mamony ?
aha ..... takhle se na to dívat to je ale hnus co :)