Stránka 3 z 3
Napsal: ned 06.03.2016 00:32
od JaraX
otazka jestli se da jen tak na předface dát ta páčka z pofacu
Napsal: ned 06.03.2016 09:22
od SpookyKT
Že se vám do toho montuju kluci, na brzdách žádná úprava být nemusí?
Napsal: ned 06.03.2016 09:25
od JaraX
u E65 ne, ale u E60 se myslím mění nějaká jednotka, tuším LDM nebo něco.
EDIT:
jo tak jsem našel, u E60 se mění 4x tak věcí co u E65, tam stačí páčka, radar, kabel,
That's about right (with Tischer pricing), from the information I have right now, it involves replacing:
Instrument cluster - 62109166852 - $1,024.71 (USA MSRP)
Steering Column Switch Cluster - 61319123057 + 61319110888? - $716.42 + $131.75 (USA MSRP)
Steering Column Lower Trim - 61319174346? - $43.50 (USA MSRP)
Instrument cluster - 62109166852 - $1,024.71 (USA MSRP)
In addition to adding:
ACC-Sensor - 66316777883 - $2,926.71 (USA MSRP)
Longitudinal dynamic module - 66316775949 - $424.41 (USA MSRP)
A bunch of minor brackets / wires / screws / etc...
Napsal: ned 06.03.2016 09:28
od SpookyKT
Zajímavý. Dík. To si asi nechám zdát. A nebo přesednu do pořádný káry...

Napsal: úte 10.05.2016 19:25
od vlastnemec
Ahojte tak ACC a jiné věci je díky JaraXovi na autě, vše funguje jak má prostě super, ten kdo tvrdí že je to na hovno to asi pořádně nevyzkoušel v sobotu vejlet za Ostravu všechny cesty s 80 a že jich tam od Rudné je jen s ACC na 90 nemusel jsem se nervovat že předemnou jede někdo 70, žádné humpoláctví tam není a dlouhé obce s 50 nastaveno 55 a dědové a maminy co jedou necelých pade mě už nevysíraj. Jo kdyby uměl i zastavovat byla by to bomba.
Napsal: pon 16.05.2016 09:09
od Mafa
Když mám aktivní tempomat, dá se nějak zapnout aby fungoval jako klasický tempomat? Nebo to lze používat pouze s hlídáním vozidla předemnou? E65 2004. Díky
Napsal: pon 16.05.2016 09:30
od JaraX
bohužel jen pouze jako ACC, škoda že tam tadle funkce chybí.
Napsal: stř 18.05.2016 09:15
od Mafa
Díky za info. Tak to mě štve že to nejde

Napsal: stř 18.05.2016 10:48
od Killingman
Tak to nejsi sám

Zrovna včera jsem jel opět po D11 HK-Praha a zkusil to na nejmenší vzdálenost při 140/hod.
Ten ACC se chová dost debilně - dlouho nedělá nic a pak najednou začne brzdit jak pominutej. Občas dokonce vyhodnotí nákladní auto v pravým pruhu jako překážku a začně brzdit taky. Mezera před autem je tak velká, že se ti tam naserou auta z pravýho pruhu a on opět začne brzdit aby udržel mezeru. Když se uvolní cesta tak vystřelí dopředu a snaží se dostat auto na nastavenou rychlost co možná nejrychleji (občas si i podřadí).
Prostě plynulost jízdy a pohoda tam rozhodně není. Možná někde na jednopruhový okresce to může být fajn, ale na naše dálnice s našima řidičema, nic moc.
(což není samozřejmě chyba ACC, ale těch hovad co si musí dokázat, že s ochcávkou f kombi f dýzlu na hlínách a ve rzi prostě tu 750 předjedou)
Napsal: stř 18.05.2016 12:57
od inspi1981
Tak to mas asi blbe seřízeny, když ti to bere auta v jiným pruhu
Napsal: stř 18.05.2016 14:30
od Killingman
Seřízený je to dobře, bere to jen náklaďáky a jen občas, naprosto náhodně. 100 jich předjedeš a pak si to u jednoho usmyslí, že je to osobák u tebe v pruhu. Co jsem četl někde na němcích tak je to "normální"
Napsal: stř 18.05.2016 19:24
od zzeli
Zkus nastavit jinou "vzdalenost", treba to pri te nejkratsi je agresivni a pri jinem stupni bude brzdit pozvolneji.
Napsal: stř 18.05.2016 20:39
od vlastnemec
Podle mě taky špatně seštelované do 100 je to plynulé při 60 absolutně a co jsem zkoušel dálnici v sobotu za Jaraxem sice kousek z Olmu na Mohelnici víc jak 150 jsme nejeli a jelo to krásně žádné razantní brzdění a z jiných pruhů to nic nebralo, jo a zkoušel jsem ze srandy cyklistu a kupodivu jsem ho nesvezl kus po Troppau zdarma
