Stránka 3 z 7

Napsal: pon 25.08.2014 13:22
od vita11
tak to se divim :D

Napsal: pon 25.08.2014 13:23
od hurvajs77
ona E65 toho moc v menu nemá

Napsal: pon 25.08.2014 13:36
od kurevtor
Hurvajs: 270?? :-D :-D :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: se divim, že si nebyl druhej den v novinách jako že další "pirát" :-D
předpokládám, že to uhrajete na kalibraci radaru, protože si jel poctivých 129 km/h čili se radar o pár procent sekl, že? :-D

vita: mam starou A4, blinkry jsou tam lepší - bliká už na zmáčknutí, trvale bliká, když se tam jakoby zacvakne... navíc co mi moc nevyhovuje je u E65 poloha blinkrů.. mám přes dva metry a v autě víc ležim než sedim a na blinkry nedošáhnu :-( :-D

a ještě v něčem je stará A4 lepší - ty diody, které osvětlují nepřetřžitě interiér jsou v červené barvě což ve výsledku vypadá líp než ty zelenožlutý v BMW, můj názor :)

Napsal: pon 25.08.2014 13:49
od hurvajs77
jak si to právník vyřešil ani nevím, já mám papíry dál, záznam nemám :-)

počkej BMW má takovou oranžovou, osobně se mi líbí. Ikdyž je pravda, že co jsem měl půjčenou novou 320 z CarTecu, tak jsem si mohl přes iDrive zvolit oranžovou nebo bílou.

Napsal: pon 25.08.2014 14:09
od kurevtor
jako jo, ta oranžová se dá, ale já mam v audi černej interiér a všechno co z přístrojovky svítí tak svítí pouze červeně (snad kromě diody pro přední mlhovky) a na to svítí červené diody se stropu a vypadá to suprově prostě jak je to jednotný.. :) samozřejmě to se bavíme jen o barvě, celkově je E65 krásně osvětlená - už ty diodky na klikách, pak svícení pod nohy ze dveří atd atd..

Napsal: pon 25.08.2014 14:12
od vita11
Jo červeně podsvícené interiery starých audin mají něco do sebe a na dlouhé noční cesty je to hodně příjemné. V E90 mám ale oranžovou (komplet všude ... iDrive nemám), což je té červené hodně blízko...

Na páčky bez aretace jsem si teda hodně rychle zvykl, a když teď jedu v něčem co má páčky s aretací, tak mě to nějak nepasuje do ruky :lol:

Napsal: pon 25.08.2014 14:13
od xyron
S páčkama bez aretace jsem měl zezačátku taky problémy.... ale ted je to už taky OK 8)

Napsal: pon 25.08.2014 14:58
od Filozof
Já nevím co vidíte na trojbliku vždyt často chci jen něco objet a chci bliknout jednou nebo rychle odbočím stačí 1-2 bliknout. Trojblik využít tak možná na dálnici.

Nevim co bych dělal v 745i nebo 750i ale když se nechám unést po pěkné okresce si užívám 160-180km/h taky i v 728i :-D ale jinak se krotím a s rodinkou jezdím na pohodu jak důchodce před důchodem :lol:

Asi bych taky brzy přišel o papíry s V8. To se člověk musí jen omezovat a brzdit všude a nadávat jak jezdí všichni pomalu a zdržují provoz.... :D

Napsal: pon 25.08.2014 15:15
od vita11
Je to prostě pohodlnější...jenom ťukneš do páčky. A nenapadá mě moc situací, kdy 1 bliknutí stačí. A už vůbec mě nenapadá moc situací, kdy jsou 3 bliknutí moc.

Napsal: pon 25.08.2014 15:18
od hurvajs77
podle mne jsou tři blinkry fajn. Lidi kteří jsou nepozorní, a je jich dost, prostě mohou jedno probliknutí přehlídnout. A pokud vezmu jak mě to učili v autoškole, tak jsou 3 akorát.

Napsal: pon 25.08.2014 15:22
od vita11
můj učitel v autoškole říkal, že jeden blik (= 1 sekunda) je málo ... za tu dobu se nestihneš ani pos.at :lol:

Napsal: pon 25.08.2014 15:24
od kurevtor
přesně, já taky radši jen 1x bliknu než to mít zapnutý... navíc používam děkovačky styl autobusák: 4x bliknout vpravo-vlevo-vpravo-vlevo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol:

Napsal: pon 25.08.2014 15:31
od vita11
kurevtor píše:navíc používam děkovačky styl autobusák
to dělám jenom s vozíkem :D (takže s báwem ne), a když bude ten poslední poděk delší, tak se prd stane :wink: (poslední teda dávám doprava)

Napsal: úte 26.08.2014 08:26
od Filozof
já když jedu zatáčkou rychlou Y a musí bejt blinkr dám jeden blik max dvakrát. Protože trojblik by ukazoval že odbočuji na další křižovatce. Hodně lidí si to neuvědomuje a pak mate ostatní stím že blikají moc a vypadá to že odbočuje někam.

Když předjíždím cyklistu bliknu jednou doleva a doprava kdybych blikal třikrát zase to vypadá že odbočuji někde....často se mi stalo s firemním autem že jsem bliknul třikrát a byl jsem ve špatné situaci kde stačilo jednou. Pak zase vypadá že odbočuji a přitom jen objíždím překážku.

Hodně se stává že jsou tady kombinace křižovatek že trojblik by zbytečně komplikoval cestování. někdy jsem tak rychlej že by trojblik byl uplně k ničemu. Ani v otcově 530d E61 to nepoužívám.
Každej je na něco zvyklej ale trojblik snad jen na dálnici je v pohodě tam je delší časový interval.

Ale kličkování ve městě a prodírání uličkama a křižovatkama je trojblik k naštvání spíše ( člověk už je na další křižovatce ulici a furt ještě bliká)

Napsal: úte 26.08.2014 08:48
od hurvajs77
Filozof píše:já když jedu zatáčkou rychlou Y a musí bejt blinkr dám jeden blik max dvakrát. Protože trojblik by ukazoval že odbočuji na další křižovatce. Hodně lidí si to neuvědomuje a pak mate ostatní stím že blikají moc a vypadá to že odbočuje někam
Jooo tak, tak to pak jo. Ale souhlasím s tím, že hodně lidí používá blinkr nadměrně. Mnohdy i v jiné křižovatce atd. Přitom je blink poměrně zbytečná věc

Napsal: úte 26.08.2014 15:25
od kurevtor
hurvajs: blinkr a zbytečná věc? :-D :-D no nevim, pro někoho možná zbytečná (z jeho pohledu), protože si sám dokáže pohlídat kam se cpe a jezdí prostě s rozumem, pak to může být "zbytečný" dávat vědět ostatním co hodlám na silnici dělat. JENŽE: ne všichni jsou zrovna zdatní řidiči... navíc kolikrát třeba člověk předjíždí na dálnici a zezadu se v rychlym pruhu řítí někdo, kdo není vidět apod.. ty blinkry vymyslel někdo z nějakého důvodu, to jen my Češi jsme prostě líní blikat!! :-D Tohle je krásný na západní evropě, tyhle základy se zde dodržují a nikdo o tom nepřemýšlí - tady jede člověk na dálnici, maximálka je 120 km/h - nejen, že to nikdo neporuší, ale např. ty blinkry zde každej použije, i kdyby byl na dálnici úplně sám.. to samé např. přechody pro chodce - je červená, silnice úplně bez aut a stejně ti lidi prostě počkají na zelenou a nepřechází na červenou, i když by mohli. Prostě respektují pravidla, to v ČR bohužel není.

Co se týče těch blinkrů - nechápu proč výstražný blinkry (oba blinkry blikají) jsou vzadu na blinkrech a ne na obrysovejch/brzdovejch světlech. Docela často se stává, že člověk jede ulicí, kde někdo stojí v řadě aut s výstražnejma blinkrama, ale protože je vidět jen levý zadní blinkr tak to vypadá, že jakoby vyjíždí. Typicky zásobování apod.

Napsal: úte 26.08.2014 15:47
od hurvajs77
částečně souhlasím. Úplně zbytečný není. Ale z 90% ano. Stejně musíš jet podle provozu a aktuálního provozu. Samozřejmě předjízdění možná význam má, ale při vysoké hustotě. Pokud je přede mnou jedno auto a za mnou nic, před ním také nic, je klinkr k ničemu. Podobně, když se zařazuješ, po předjetí auta není třeba. Auto co jsi předjel už neohrozíš a před tebou nic není. To samé dvojitý blinkr při koloně - tohle vymyslel chorý mozek. I za dne jsou auta vidět. Když je noc, to samé. Drtivá většina řidičů dá blinkr moc brzy, ví že za 250m bude odpočovat a raději ho dá dříve. V tomto případě mi přijde takový blinkr jako irelevantní, protože nevíš jestli ten blbec zapomněl nebo co. Na kruháči jsou opět k ničemu. Z 99% poznáš jestli auto bude vyjíždět nebo pokračuje na kruháči. Opět odbočovací pruhy, objíždění překážek apod. Řídím skoro 20 let, ročně nalítám opravdu hodně a nikdy jsem neměl nehodu kvůli blinkru. Něhody jsem měl dvě - obě ženský, jedna to do mě narvala zezadu, druhá byla blbá a místo plynu šlápla na brzdu. Přes deset let jsem jezdil aboslutně bez blinrků. Teď se je snažím používat, ale spíše kvůli ženě, protože je to fakt píčovina. A nikdo mi to nevymluví, už to zkoušelo více lidí. Naposledy měšták... :-D

Osobně by se mi líbila "pravidla" co jsou v Itálii, tam na to každý sere. Rychlost nerychlost, blinkr neblinkr a italové normálně fungují. Češi jsou z toho v prdeli.

Napsal: úte 26.08.2014 16:04
od kurevtor
jako jo, chápu tě, ale problém je v tom, že třeba nedáš blinkr, protože nikde nikdo - jenže to může být jen tvůj pocit ;-)
to samý se svícením - někdo to vymyslel s ohledem na VŠECHNY účastníky provozu tak to asi má nějaký smysl. Serou mě neskutečně lidi co svítí parkovačkama nebo nějakejma dementníma led diodama, aby si šetřili výbojky. Pokud někdo zapomene rozsvítit - stane se, pokud ale někdo svítí parkovačkama (což lidi v ČR dělaj rádi zejména při dešti a mlze) tak bych ho na pokutě o to víc vosolil. A samozřejmě ty dodělávaný led diody je potřeba dávat na auto co nejníž k vozovce, aby stejně nebyly vůbec vidět i při mírnym zvlnění silnice (to samý platí pro to denní svícení škodovek z mlhovek :x )

a s tou itálií nemůžu vůbec souhlasit - jasně, pro nás co si řízení užívají je to OK, všude se vejdeme, auto máme 100% pod kontrolou.. ale třeba moje holka, se kvůli tomu vyhýbá řízení - je z toho vystresovaná, že neví na koho na silnici narazí, že na ní lidi troubí, protože jezdí podle předpisů, je zmatená, že lidi neblikají, když mají atd.. je potřeba vnímat to z té druhé strany, na silnici nejsme sami.. to samí starší lidé s horším odhadem a nebo lidi se slabším autem.
Pamatuju si jak na mě v Itálii troubili, protože jsem stál na červený??!! :roll: Nechápu jak může někdo chtít systém "kde na to každý sere" - tohle se dříve nebo později obrátí proti tobě a skončí to nehodou.. :?

Napsal: úte 26.08.2014 16:12
od zzeli
@Hurvajs: Ty ses nejakej blinkrovej anarchista ne? :D
Je sice hezky, ze si bez blinkru najezdil spoustu kilometru bez nehod, ale porusujes zajetej rad. Pak hodis mysku bez blinku nejakymu svatecnimu ridici a von z toho pak naboura :)
Spoustu pravidel je debilnich treba stopky na prehlednejch krizovatkach. Vubec obecne stopka nema smysl. Stacil by trojuhelnik a lidska inteligence by se mela postarat o to, aby vjezd do takove krizovatky byl bezpecny. Ale ty pravidla jsou nutny k tomu, aby byl ve veci rad a nezbyl prostor na nejaky improvizovany reseni, ktery sice muzou bejt v dany situaci dobry, ale casem by nastal chaos a ve vysledku by to vedlo k daleko vetsim ujmam, nez kdyz ty "debilni" pravidla existujou. Nektery lidi jsou proste strelci a nektery rozvazny...ale silnice je jedna pro vsechny a je potreba, aby to vsechno dohromady fungovalo.

P.S.: Taky nedavam blinkr stoprocentne vsude, kor kdyz neni pro koho blikat. A nektery stopky me vylozene serou...nejakej idiot zpusobi tezkou nehodu a vyresi se to tim, ze misto trojuhelniku se tam da stopka. Idiota nezastavi ani stopka a spoustu lidem to zneprijemni zivot. Cili taky hresim, ale vetsinou se snazim jit prikladem :D
Trojblik mam, zvykl jsem si na nej a neprekazi mi. Blikam tak, abych pokryl vhodne manevr. V tech nekolika malo situacich ho dam driv anebo holt packu domacku, abych mohl kdykoli vypnout.
Myslim, ze jeden blik navic je lepsi bez neblikat vubec..zvlast kdyz se pak resi nejaka nehoda treba. Blikani ma ulohu, bacha, bude se neco dit.
Ale tak kazdej sme nejakej :)

Napsal: úte 26.08.2014 16:15
od kurevtor
další dotaz nováčka: vypínáte DSC či DTC? :lol:

Když vypnu DSC (ikonka prokluzu, stejná jako pro ASR/ESP) tak mi budou prokluzovat zadní kola při přílišném přidání plynu, je to tak?

A kdyz vypnu DTC tak si rozbiju držku a to tak, že na sněhu vždy, na vodě občas a na suchu jen když pojedu jak kokot (takže vždy), je to tak?