Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupe 7 er

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#41 Příspěvek od kurevtor »

jo to už jsme řešili :-D šíbr je pro mě prostě must have option :wink: ale ty nemáš myslim ještě DD, ne? 8)

jinak cože??!! Ty už máš novou sedmu? 750i longa??? WTF? :-D :respect: gratulace, teď koukam na tvou signaturu a celkem slinty slint na klávesnici... tyhle kola sedmičce hrozně slušej!

co se týče pojistky, za dvacku máš jen povinný nebo i havarijní?? Jestli jen havarijní tak to ses celkem prohnul :)

Já to budu řešit (doufám) přes kámoše, udělá mi cenu pojištění auta ve flotile takže "VIP podmínky". Prostě automaticky 100% bonus atd.. Současný auto mi taky pojišťoval.. Dělal mi odhad na začátku roku, když jsem ještě vybíral 530d a kalkulace povinnýho ručení (pořizovací cena 250 litrů +-) s pojistkou čelního skla + All risk pojistkou (havárie, živel, vandalismus, odcizení) byla 20 litrů pro spoluúčast 10% a min. 10000kč.
Případně + 1400kč k tomu => 5% spoluúčast a min. 5000kč (to už mi připadá hodně fér)
Případně s 1% spoluúčastí a min. částkou 1000 kč by to celý stálo 33 litrů.

Myslim (doufám), že u sedmy to bude podobný, váže se to na cenu auta totiž... Moje sedma (jestli jí někdy vůbec seženu) bude stát bez dozoru na ulici takže neni o čem, all risk potřebuju....
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#42 Příspěvek od tesil »

Dobrej kamos s pojistkou:-))
Jen pro srovnani jsem ted delal na 730d pov + hav na 250t. s 5%. Za 14t komplet. Je v tom i zivel, vandalismus, kradez + veskery asistence vcetne evropske s odtahem do 35tisic kam si urcim. Je to allrisk a pojistovna Allianz hav, a nejaka Axa pov. To mne ale nemusi az tak zajimat.
A s plnenim neni zadnej problem, ted jsem delal pojistnou udalost u byvalyho a vse bez problemu zaplatili. Novy a original. Svetla a naraznik. Bezeskodni prubeh u povinnyho mam nejakych usmolenych 30 mesicu. A prosim te, jestli chces naftu, nechapu proc si ji proste nekoupis. Tady nejakej benzinovej fanatik neco napise a vsichni se muzou posrat. Ja naftu mam a nemuzu si ji vynachvalit. Mozna ale je to tim, ze to neni nejaka vylitana hujda. A spotreba taky hovori za vsechno.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#43 Příspěvek od kurevtor »

když bude 730d v dobrý výbavě tak jí vezmu, ale to samý už platí i pro 745i. Taky mam teď naftu a jsem max. spokojenej... samozřejmě beru s rezervou co se tady píše, je mi např. úplně jedno, že 730d "od 200km/h nahoru už netáhne" apod., na druhou stranu některý věci co jsem si tu přečetl rozhodně mají hlavu-patu a dávají mi smysl :-)

pokud máš full pojistku za 14 litrů tak celkem čumim, to je normální ceníková cena?! 8O
tesil
Registrovaný
Příspěvky: 276
Registrován: pon 21.07.2008 00:00

#44 Příspěvek od tesil »

3.900 je povinny, 360,- ten exklusiv s odtahama a asistencema a zbytek je havarka. Je to pres spolecnost All risk a asi maji trosku jinny moznosti. Mam tam vsechny auta uz nekolik let a vse je v pohode. A myslim, ze tou Hurvajzovou 730d urcite chybu neudelas, i kdyz nema sibr, coz ja naopak vitam:-), ale vybavu ma vybornou. Sam jsem byl pro ni rozhodnutej, ale byly tady na prodej 2 a ja nemohl nakonec cekat a jel se podivat na tu druhou a pak uz sly veci hodne rychle:-)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#45 Příspěvek od kurevtor »

3900 povinný? 8O wow. Každopádně díky za info, určitě to zvážim!!
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#46 Příspěvek od inspi1981 »

kurevtor píše:a 5.0i už je fakt moc
Pětilitr nechci :-D
To ale není 5.0 ale 4.8
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#47 Příspěvek od kurevtor »

:lol: :lol: máš pravdu, to zcela mění situaci!!!

Počkat, teď koukam, že taky nemáš pravdu, neni to 4.8, je to 4.799! :lol:

a vůbec, proč se bavíme o 745, když je to 743.98? 8O :wink:

MOD fishmaker : odstraněna zbytečná citace přímo předchozího příspěvku
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od JaraX »

750i žere mín jak 745i, jen to ten samý motor jen převrtaný a modernizovaný, ma lepší sání apod.
majuse39
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: ned 08.02.2009 01:00
Bydliště: Lovosice

#49 Příspěvek od majuse39 »

tak POV mi dnes vyšlo se skly na 20 tis spol.uč.500.na celkovou 5200kč :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#50 Příspěvek od kurevtor »

tak pokud někdo shání longa tak se včera objevil tenhle hezky vybavenej kousek:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

bohužel je to long což já nechci :-/
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#51 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

jj vypadá hodně slušně vybavená...a kdo chce facelift...tak to má bez starostí s přestavbou :D

kurevtor : ber longa...zvykneš si na něj rychle ;) pokud ti vyhovuje ostatní výbavou ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#52 Příspěvek od hurvajs77 »

JaraX píše:...750i žere mín jak 745i...
Tak nevím kolik žere jiným, já nové auto docela honím, tankoval jsem zatím 4x. Bohužel je tak 80% město. Průměr mám ted 15.8l :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#53 Příspěvek od kurevtor »

fishmaker: hele long by ke mně asi pasoval vzhledem k mojí výšce, ale fakt to nejde :-D už normál sedma je celkem kráva na popojíždění po Praze a long už je prostě moc... Ono těch 14 cm na dýlku už tolik asi roli nehraje, ale mně se ta silueta tolik nelíbí, miluju sedany, tohle už je ale pravá limuzína...

ale jako váhal jsem jestli to nezkusit, ale long prostě nechci :-(

docela mě zaujalo na srovnání normal vs long, že long má kromě délky a rozvoru i jiný rozhod kol vepředu a to dokonce menší o 10cm ??? 8O

taky je u toho inzerátu otázkou jak je na tom to LPG a jak je staré...

už mě to hledání fakt nebaví :? :x
Uživatelský avatar
jaroslav
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: pon 22.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#54 Příspěvek od jaroslav »

2hurvajs77: Kolko ti zral ten diesel?

S longom moze byt horsi vjazd/vyjazd z podzemnych garazi nakupnych centier, obcas tam su ostre zakruty. V Cestliciach v Aquaparku je vjazd na dalsie poschodia v garazi tak uzky ze s longom by si sa tam asi predkom nedostal.

U longu je nevyhoda so stresnymi prickami. Na nelong idu v pohode zohnat, na long je to velky problem. Ak chces vymenit oblozenie v interieri za krajsie tak lahsie sa zozenie nelong.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#55 Příspěvek od hurvajs77 »

u nafty jsem měl dlouhobodý průměr 8.5

To kurevtor: No být tebou, tajá se toho longu tak nebál. Já už jiný auto nechci, ikdyž sedím jen ve předu. Prostě se mi long líbí více. Nevím jak garáže jsou jinde, ale zatím jsem neněl v Praze žádný problém. Je pravda, že je to mnohdy těsný, ale to je daň za to, že nemám zkurvenou fóbii nebo pochcávku. To samé jsou parkovací místa. V obchodáku zásadně parkuji přes dvě místa a seru na to... Ale jak píše Jaroslav, u longa je někdy trošku problém sehnat použité díly. Longů je přeci jen méně. Vždyť Ti to říkám furt, že na Tebe čeká ta moje 730d... Šíbr kousneš, když už ho teď nemáš, ne?
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#56 Příspěvek od kurevtor »

ee, longa fakt ne, rozhodně ne jako můj první bimmer... :-)
Hurvajs, tys ještě tu 730d neprodal? To jsi docela střelec, když si koupíš "novou" 750i aniž by ses ještě zbavil starý sedmy 8)
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#57 Příspěvek od hurvajs77 »

ještě ne, protahuje se servis :-(
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#58 Příspěvek od kurevtor »

jo mimochodem, teď jsem ještě koukal na toho longa a on to není origo FL... :?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#59 Příspěvek od kurevtor »

prosím zkušené o radu, zvažuju zas jednu E65:

1) E65 z roku 2002, 2003 - ano či ne? Vždycky je a bude nějaký problém, kor u takhle starýho auta, jde mi o to jestli se toho vždy vyvarovat a E65 z těch let vůbec nebrat? Nebo jen být na něco opatrný při koupi?

2) Má cenu zvažovat E65 z roku 2002 s nájezdem 345 tisíc km? Majitel říká, že převodovka je OK, ale není už náhodou dávno za svou životností? Kolik to bude stát, až se vysype?

3) Obecně, kolik je +- max. přijatelný nájezd? Chápu, že je to o stavu auta, ale i tak.... u těch 345 tisíc to už je na výměnu rozv. řetězu a celkově jakoby na odpis, ne?

Díky všem za rady
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od JaraX »

prosím zkušené o radu, zvažuju zas jednu E65:
kurevtor píše:1) E65 z roku 2002, 2003 - ano či ne? Vždycky je a bude nějaký problém, kor u takhle starýho auta, jde mi o to jestli se toho vždy vyvarovat a E65 z těch let vůbec nebrat? Nebo jen být na něco opatrný při koupi?

o roku to vůbec není, jezdí mi sem i pár Fek vraků, r.v. 2010 apod kdy majitel řekne seru na to, už do toho nebudu investovat, za dva roky kupuju nový auto a todle už "dojezdím", takovy lidi bych liskal, a je jich čím dal víc. auto najeto třeba 250 a totální vrak po technické stránce.
všebecně platí když je to nafta a kombík, "víc to pracuje" a mín se tomu dopřeje, naopak kdo mi jezdí se sedmou první nebo druhej majitel v beníznu, tak 90 procent lidi tomu autu dopřejou a chcou to mít TOP, jezdí mi sem E65 2001 který sou top, jezdí mi sem F10 2011 která je vrak,
vždy je to o pořádne prohlídce auta při koupi, většinou přijede nějakej zoufalec kterej měl předtím oktávku nebo 5er nebo něco, no a že si koupil uplně skvělou sedmu a já mu spočítám na místě investice do auta 200tkč a ten člověk mi tady brečí, pak se do toho furt serou peníze a je to skoro neskutečny.
osobně tady dlouho nebyl nikdo kdo by do E65, E60 nedal po koupi hned aspon 30 (bavíme se že to chce mít ´v cajku, takže hned vyměna všech naplní, což je skoro 20), a nějaky další drobny servisy,
takže o rok nejde, o km taky moc ne, spíš o celkovej stav auta, pokud do toho majitel rval peníze, je jedno že to má 500 najeto
kurevtor píše:2) Má cenu zvažovat E65 z roku 2002 s nájezdem 345 tisíc km? Majitel říká, že převodovka je OK, ale není už náhodou dávno za svou životností? Kolik to bude stát, až se vysype?

opět viz výše, jde o stav auta, samozřejme čím starší a víc km, tím musí byt člověk důkladnější
kurevtor píše:3) Obecně, kolik je +- max. přijatelný nájezd? Chápu, že je to o stavu auta, ale i tak.... u těch 345 tisíc to už je na výměnu rozv. řetězu a celkově jakoby na odpis, ne?

rozvody u N62 se děla po zvuku, když klepe, udělá se, jinak ne, někdy vydrží 100tkm(vyjímka) někdy vydrží 600tkm, a hlavně, 90 procent sedmiček je stočených. u každého auta se vyplatí prověření přes BMW, stejně jako Cebia,
Odpovědět