Stránka 3 z 6

Napsal: úte 26.11.2013 16:11
od kompre
ja som nalial 6 a ukazovalo mi to nieco okolo max.


akurat som po vymene vsetkych vstrekovacov a moj problem za studena je konecne prec. (najprv vymenili 2 konkretne na ktorych boli misfires, to nepomohlo, pomohla az vymena zvysnych 4och.

Napsal: stř 27.11.2013 20:51
od mara
A kolik mas prosim te najeto ze uz mas vsechny vstrikovace vymenene?

Napsal: čtv 28.11.2013 09:17
od BudVlad
Vstřikovače měnili v nějaké akci. Já jsem žádný problém neměl a všechny mi vyměnili když jsem měl najeto asi 40K.

Napsal: čtv 28.11.2013 09:23
od pavproch
mám MY2011 a neměnili mi je (na svolávačku).... ale taky už mám jeden nebo dva vyměněné, dyž mi zlobila elektrika (nenaskakoval tempomat), v autorizáku hledali příčinu a diag jim ukazovala na tom(těch) vstřikovačích nějakou abnormalitu

Napsal: čtv 28.11.2013 09:45
od BudVlad
Svolávací akce tady byla na cívky, ale pokud vím tak na vstřikovače nebyla. Byl jsem na sevisu v Německu a řekli mi abych tam nechal auto, že zdarma mění vstřiky.

Napsal: čtv 28.11.2013 10:55
od kompre
85000 problem sa prejavoval uz skor

vymenil som 2 vstrekovace a problem sa nevyriesil, vymenil som opat 2 tie iste vstrekovace a problem sa zase nevyriesil (autorizak je vzdy najmudrejsi) vymenili sa zvysne 4 a auto je v pohode.. aj kultura chodu sa zlepsila, ale jemne vybracie vo volante su pri tomto motore normalne.


chvalabohu po vyse pol roku a po poslednych 2a pol mesiacoch hore dole v servise, uz jazdim. Este musim spravit prepadnutu STKcku a emisnu. Emisnou som nepresiel pred dvoma tyzdnami este pred vymenou zvysnych 4 vstrekovacov, chlap ma vyhnal ze nevie nacitat hodnoty z jednej lambdy, vyplulo mu tam chyby ze si to mam dat spravit.

Napsal: čtv 28.11.2013 11:14
od vita11
[ale jemne vybracie vo volante su pri tomto motore normalne.[/quote]

Já teda žádné vibrace ve volantu nemám, a to mám najeto o hodně víc než ty. Jediné kde citím mírné vybrace je v řadičce na volnoběh a to je normální snad u všech manuálů.

Napsal: čtv 28.11.2013 14:13
od kompre
ja mam automat a na volici rychlosti necitim nikdy nic :), tazko je definovat co su jemne vybracie, mozno je lepsie povedat jemne chvenie, neviem. Proste nemozem povedat, ze by sa volant pri zaradenom Dcku a stati na brzde choval presne tak isto ako pri nenastartovanom aute :)

Napsal: čtv 28.11.2013 15:20
od vita11
A pokud máš zařazené Pčko nebo Nko, tak máš ty vybrace/chvění ve volantu taky? To je porovnatelná situace s manuálem

Napsal: čtv 28.11.2013 15:58
od pavproch
vita11 píše:
kompre píše: ale jemne vybracie vo volante su pri tomto motore normalne.
Já teda žádné vibrace ve volantu nemám, a to mám najeto o hodně víc než ty. Jediné kde citím mírné vybrace je v řadičce na volnoběh a to je normální snad u všech manuálů.
ditto, 100tis km a jedině v řadičce, volant fklidu

Napsal: sob 30.11.2013 21:41
od kompre
ja to tam mam stale :) v Pcku v Nku v Dcku na brzde, jemne chvenie citim stale ale velmi jemne

Napsal: sob 14.12.2013 14:18
od pavproch
znovuotevřu otázku "podivného" chování N53 MY2011 3.0i 200kW (v autě s 6MT):

jedu dynamicky, ale ne na doraz, tj řadím nahoru okolo 4000-4500 otáček: pravá noha z plynu, levá sešlapuje spojku - otáčky místo aby začaly okamžitě padat dolů, tak se drží cca 1-2 sekundy, než začnou pomalu padat, někdy dokonce okamžitě vyletí o 100-300 výše, sekundu podrží a pak teprve začnou padat

nedělá to při jízdě na 1/4 plynu a řazení do 3000toček ani když jedu pilu a řadím v červené oblasti otáčkoměru....

a hlavně - dělá to JEN při venkovní teplotě mezi nulou a plus 15, dyž mrzne, nebo je teplo, tak se motor chová při řazení téměř normálně (tj, otáčky skoro normálně padají dolů)


Uživatelé N53, pozorujete taky někdo něco takového?

prý je to SW naladění kvůli EURo5, ale nějak se mi tomu nechce věřit, že by tu práci v Mnichově tak odflákli... a taky proto, že mám srovnání s ostatníma motorama v domácnosti a ve firmě : N52 tohle nedělá, dvoulitr i osmnáctisovka TSI VW taky ne...

váhu vzduchu sem už vyměnil. Co ještě zkusit?
diag (v autorizáku) neukazuje vůbec nic...
jo a dělá mi to od novoty (tj 2.5 roku @100tis km, furt stejně, ani sa to nelepší ani nehorší... akorát mám vypozorováno, že na to má vliv benzín - na Vervu 100 nebo maxxMotion 100 je to nepratně lepší, ale stále strašně otravné)

Napsal: sob 14.12.2013 23:52
od kompre
podla mna to nieje normalne a niekde bude problem :) nikde nikto s podobnymi skusenostami ziadne fora nic. aspon co som zbezne popozeral. ja nepozorujem ziadny naznak toho co popisujes ale tak ja mam automat takze to tazko nasimulujem :).



ja som po vymene vsetkych vstrekov riesil zase bombonik s emisnou.. na emisnej kontrole som nepresiel ani na 3 krat. Hodnota Lambda vystrelovala po pridani plynu z hodnoty +- 1,000 pri volnobehu hned k 2,000 a viac, co uz pristroj ani nenameral a vyhodil XXXXX. Lambdy sa hlasili v pohode cez diag ale sonda proste namerala chujovinu.

Keby som mal taku chudobnu zmes auto by urcite neslo pri takych hodnotach vobec. Nemal niekto problem s tymto motorom na emisnej? V autorizaku mi povedali ze je vsetko bez problemu a ze nic nezistili. Nakoniec som sa dozvedel ze emisne u nas maju problem auta s tymto motorom vobec zmerat takze som isiel tam kde to po skusenostiach preslo.

Napsal: ned 15.12.2013 10:43
od BudVlad
kompre píše: Nemal niekto problem s tymto motorom na emisnej?
S emisema jsem problém neměl i když jsem odstranil secondary katy. Mám objednané svody s high flow katy, tak jsem zvedav jestli i to projde emisema. To se ale dozvím až za dva roky.

http://afepower.com/shop/details_new.ph ... brandID=99

Napsal: ned 15.12.2013 16:26
od vita11
pavproch píše:Uživatelé N53, pozorujete taky někdo něco takového
Nikdy jsem si takového chování nevšiml, dneska jsem se na to schválně zaměřil. Venkovní teplota 5-7 stupňů podle BC, styl jízdy jak popisuješ. A otáčky padaly snad líp, jak při klidné jízdě. Nutno ale poznamenat, že mám jíný setting ŘJ (přiškrcená verze 160 kW a EURO 4 - MY2008)

Něco podobného jak popisujš dělal 2007 Mustang V8 s kompresorem. Nikdy jsem ale nepátral proč to dělá ... bral jsem to jako další americkou anti-blbec "ochranu". Jenom nevím proti čemu :lol: Ale otravné je to řádně, to musím potvrdit ... kor u 500koňového auta

Napsal: ned 15.12.2013 17:12
od pavproch
kuju za info

Napsal: pon 16.12.2013 13:47
od pavproch
jo, ešče sem zapoměl (před chvílí sem vyjel na služebku, tak mi to připomělo):

prvních cca 20 minut jízdy (po startu studeného auta) to nedělá, začne to, až když sa to pořádně prohřeje...

to bude nějaký divný signál od nějakého čidla soucvisejícho s teplotou...

a ještě jedna věc je zvláštní - a určitě s tím nepadáním otáček souvisí: kdykoliv chcu brzdit motorem a dám nohu z plynu, tak ručka ukazatele okamžité spotřeby nikdy nezačne padat hned dolů k nule, ale plynule spadne někam k cca 5-8 litrům/100lkm, tam se asitak sekundu podrží a pak pomalu (další 2 sekundy) doputuje k nule, čili autí začně efektivně brzdit motorem až asi 3 sekundy poté, co mu k tomu dám povel....

Napsal: úte 17.12.2013 00:14
od vita11
To je taky docela zvláštní.
Pokud diag nic nepíše, zkus donutit dealera, aby poslal dotaz do Mnichova. Tam sedí lidi, kteří nejlíp ví, jak to auto funguje. Aspoň u škodovky to tak fungovalo...

Napsal: úte 17.12.2013 08:23
od pavproch
tohle už dávno proběhlo... 2x Bohoušku, 2x.... ani v mynšn nic nevykoumali, odpověď byly že je to vlastnost, ne vada....

Napsal: úte 17.12.2013 10:30
od vita11
Ešivá to fakt nebude vlastnost u EURO5 ... EU nám přináší samé bombastické fíčury. A řekli ti důvod této vlastnosti?

Ale spíš bych řekl, že se na nějaké koumání vykašlali..