Stránka 3 z 4
Napsal: sob 24.11.2012 22:45
od beny-maser
EdyBoyS píše:nemyslim chip jako ten modul ale chip tuning... mel premapovanou jednotku uplne do kurev, nevim kde to vzal nebo vo je to zac, nejak jsem po tom nesel... ale jelo to brutalne a sedelo to jak motokara
bylo to v plne palbe a hlavne vse vyladeny do posledniho detailu... ted ma uz novyho majitele, koupil to kamos misto sedmy
a teď tu o karkulce

Napsal: ned 25.11.2012 11:38
od EdyBoyS
beny-maser píše:EdyBoyS píše:nemyslim chip jako ten modul ale chip tuning... mel premapovanou jednotku uplne do kurev, nevim kde to vzal nebo vo je to zac, nejak jsem po tom nesel... ale jelo to brutalne a sedelo to jak motokara
bylo to v plne palbe a hlavne vse vyladeny do posledniho detailu... ted ma uz novyho majitele, koupil to kamos misto sedmy
a teď tu o karkulce

no jo, kdo v tom nejel, neuvěří

Napsal: úte 04.12.2012 23:58
od bavo
Zimmermany mám(sice na jiným autě),šel jsem do nich s nadšením a už bych si je nekoupil. Měl jsem k nim i origo zimmer. desky a to byla špatná kombinace-ty desky byly extrémně tvrdý,soustružily mi kotouče a vůbec neubývaly,ani to moc nebrzdilo.Teď na nich mám desky TRW a dobrý,ale jak říkám,žádná veliká sláva to není. Pokud chceš kotouče za dobrou cenu a výkonný,kup si Brembo Max,ty jsou zhruba za stejnou cenu a o dost lepší

Napsal: stř 05.12.2012 00:55
od Jamall
zimerman, a pod je vážně takový rozdíl? Já zatím jinou brzdu než origo kotouč s deskami od ate neřídil, ale myslím, že když jsou kotouče nezkroucené, sestava dobře odvzdušněná a nová brzdová kapalina, tak jsou krásně citlivé a brzdí to taky slušně. Tak tedy v čem jsou výjimečné dražší brzdy jako jsou brembo max a pod.? Dokáže mi to nějaký opravdu zkušení polopate vysvětlit?
Napsal: stř 05.12.2012 04:22
od DWXak
Taky nevím, akorát si myslím že zimmermany kupuje každej protože jsou cool vrtaný (taky se mi to líbí

) ale to že praskaj je věc druhá...
A brembo je jakási prémiová značka a jejich brzdy stojej "deseti tisíce", takže tyhle za pár kaček bude nějakej low-end a lidi to kupujou zas jen kvůli tomu, že je to brembo... toť můj názor
Napsal: stř 05.12.2012 08:40
od bavo
Takže malej edit: na M3 se Brembo Max nejspíš nedělají takže se moje doporučení týká slabších 3er,ale ty high carbon co se dodávají budou taky good,nebo Textar,což je taky super kvalita.
Jinak se tu myslím nebavíme o tuning,nebo závodních brzdách,vyjádřil jsem se pouze k nejlepší variantě k sériovým brzdičům.Zimmerman je údajně taky Brembo,ale odvrtaný.Jinak Zimmerman není špatnej,mám na nich asi 35tis.najeto,doposud nejsou ani rezatý ani prasklý a celkově patří k tomu nejlepšímu,co můžeš v daný třídě koupit,jen jsem napsal,že bych příště volil ty Brembo Max. Mají podle mě lepší materiál než Zimmerman.Jel jsem s nima a zdáli se mi lepší v účinku,ovšem mohlo to bejt i deskama,tam to bylo Brembo/Brembo.
Vycházím z nabídky Elitu,od kterýho jsme v servisu brali díly.
Ono je vůbec těžký ty brzdy posuzovat,bavíme se o subjektivních pocitech,který asi málokdo může podepřít nějakým měřením.
Napsal: stř 05.12.2012 09:40
od MattyX
Aktuálně řeším jednoho výrobce z italie , zacinaji s vyrobou sportovních kotouču , materál by mela byt kvalitní ocelolitina. jsou vrtané a drazkované do Uček , vnitrni chlazení maji osetřený eloxem a tak i ostatni plochy ktery reznou aby vevnitr nevyhnivaly a lepe odvadely teplo. vyrobce je testoval ve spojeni s DS2500 aktualne jsou k dispozici v rozmeru pro E46 330i , a obyc E36 (M3 si nejsem jistej , proverim jeste). Takze by se melo jednat o opravdový sportovní kotouče , což zatím žádný neexistujou (at uz v podani ate powerdisku , otíka cimrmlana ci brembo):D testneme to na E46 , sam jsem na to zvedavej pac 325mm kotouč za 2100kc je prijatelna cenovka

Napsal: čtv 06.12.2012 00:37
od EdyBoyS
bavo píše:Takže malej edit: na M3 se Brembo Max nejspíš nedělají takže se moje doporučení týká slabších 3er,ale ty high carbon co se dodávají budou taky good,nebo Textar,což je taky super kvalita.
Jinak se tu myslím nebavíme o tuning,nebo závodních brzdách,vyjádřil jsem se pouze k nejlepší variantě k sériovým brzdičům.Zimmerman je údajně taky Brembo,ale odvrtaný.Jinak Zimmerman není špatnej,mám na nich asi 35tis.najeto,doposud nejsou ani rezatý ani prasklý a celkově patří k tomu nejlepšímu,co můžeš v daný třídě koupit,jen jsem napsal,že bych příště volil ty Brembo Max. Mají podle mě lepší materiál než Zimmerman.Jel jsem s nima a zdáli se mi lepší v účinku,ovšem mohlo to bejt i deskama,tam to bylo Brembo/Brembo.
Vycházím z nabídky Elitu,od kterýho jsme v servisu brali díly.
Ono je vůbec těžký ty brzdy posuzovat,bavíme se o subjektivních pocitech,který asi málokdo může podepřít nějakým měřením.
Kámoš jezdí ty Zimmermany Sport v kombinaci s deskama TRW na 2 autech už asi 2 roky a nikdy mu ty kotouče nepraskly ani se nezvlnily... Desky TRW jsou sice měkký a hodně rychle mizí, ale v kombinaci s těma kotoučema zimmerman jsou hodně v klidu, brzdný účinek super a nevadnou ani na okruhu... a to je kámoš celkem prase, když jezdí, neřeší spotřebu ani opotřebení pneu či brzd... jede plný plyn a plný brzdy a vše cajk... takže do nich asi taky půjdu

Napsal: stř 02.01.2013 18:49
od FilipM.
Ahoj,
též přidám své zkušenosti s Zimm. Na svém autě e36 2,8 mám přední brzdy na léto z e46 330i průměr 325 mm jsou tam odvrtaný Zimm sport s deskama jurid sport nebo tak něco :/ po naistalování sem brzdy zajel dle návodu výrobce po cca 2 tis jsem hodně prudce sešlápl brzdy a začalo to házet.Kotouče jsem vyndal a odvezl na soustruh jeden OK druhý úplně v prd...

srovnáno a naistalováno a opět se to rozhodilo opět jen ten jeden. Reklamoval jsem to,ale neuznáno z zdůvodů soustruhu bylo mě nabídnuto nové kotouče za nákupku již v celo laku nebo tak něco a zatím drží. Pak mám orig průměr Zimm. na 2,8 e36 a ty jsou v poho se stejnema deskama. Já osobně bych do Zimm již nešel a hledám nového dodavatele brzd.
Filip
Napsal: pát 15.02.2013 00:20
od EdyBoyS
DWXak píše:Taky nevím, akorát si myslím že zimmermany kupuje každej protože jsou cool vrtaný (taky se mi to líbí

) ale to že praskaj je věc druhá...
A brembo je jakási prémiová značka a jejich brzdy stojej "deseti tisíce", takže tyhle za pár kaček bude nějakej low-end a lidi to kupujou zas jen kvůli tomu, že je to brembo... toť můj názor
prasklé zimmermany jsem na vlastní oči ještě vživotě neviděl a na netu zatím taky ne....
Myslím si, že je to spíš mýtus, aby někdo pošpinil tu značku, protože na ni třeba nemá peníze, nebo dává přednost brzdám Brembo či ATE...
Znám spoustu lidí co jezdí Zimmermany a nemají nejmenší problém. brzdnej účinek opravdu daleko lepší než s origo brzdama a hlavně brzdy nevadnou ani na okruhu... v kombinaci s deskama TRW je to dobrý požitek z jízdy, akorát že desky TRW jsou hodně měkké, takže rychle mizí... ale podle mě, lepší aby mizely desky a auto si tím zasloužilo daleko lepší brzdný účinek

Napsal: pát 15.02.2013 00:21
od EdyBoyS
a pokud fakt někomu praskl zimmerman kotouč, tak to bude určitě nějaká polská nebo čínská náhraška z aukra za pár stovek

Napsal: pát 15.02.2013 00:26
od MattyX
EdyBoyS píše:a pokud fakt někomu praskl zimmerman kotouč, tak to bude určitě nějaká polská nebo čínská náhraška z aukra za pár stovek

prostě kus od kusu... někomu jo, někomu ne... mě popraskali i zadní
nechápu jedno. proč kurva výrobce velikosti cimrmana nedělá stranově rozlišený kotouče omg ? jeden ma vrtani po smeru otaceni a druhej proti vzdycky... spravne by to melo byt po smeru... takže na ně seru už, víckrát si to nekoupim... RACEMAX na třícu nedělají

takže taky smolík

no nic obyč ATE za 700kč kus, k tomu koupim racing desky a zase na rok pokoj

Napsal: pát 15.02.2013 02:12
od DWXak
nevydrželi ti minule ty desky týden?

Napsal: pát 15.02.2013 08:57
od MattyX
DWXak píše:nevydrželi ti minule ty desky týden?

vole, zaprvé to byl měsíc jo

takže bacha ... imho teda i s předníma kotoučema

1000km to je úspěch ne na jedny brzdy ?

nééé teďka jezdím už jenom DS2500 mám je tam už pár tisíc km a ubývají tak jak by měli...takže pohoda,s DS 3000 tomu nerozumím, vydrželi mě o polovoni min nez normálně

Asi moc brzdím či co ...
Napsal: pát 15.02.2013 14:15
od DWXak
a nebo sou fakt stavěný jen na to, aby dostávaly kouř za jeden závod a ne na daily použití

Napsal: pát 15.02.2013 14:51
od MattyX
Tak jelikož nemají ani homologaci na silnici tak asi na tom něco bude

Napsal: stř 20.02.2013 17:00
od EdyBoyS
To mě na těch Zimmermanech taky sere, že jsou vrtany oba kotouče stejně a je jedno jestli je levej nebo pravej... potom je jedna strana vrtaná po směru a druhá proti směru...
ale plno kámošů ty kotouče jezdí a bezproblému, tak nevím...
Napsal: stř 20.11.2013 22:00
od MACEK
Ahoj, asi blbá otázka ale daly by se použít na 325i bez úprav brzdiče z M3 3,0 na sériové kotouče 286x22mm

Napsal: čtv 21.11.2013 23:06
od MattyX
Ne! Myslím, že je to celkem logický proč

Napsal: pát 22.11.2013 08:18
od MACEK
tak zeptat sem se musel, nechtěl bych totiž přijít o 15" kola na zimu

každopádně děkuji za odpověď
