Stránka 3 z 3

Napsal: sob 25.02.2012 20:00
od Lucifer
Takže změna, nevím co se stalo asi jsem špatně měřil předtím :D


Auto je po elektrické stránce v pořádku napětí na startér dorazí kdy má, to jest když otočím klíčkem do 3tí polohy. Byl jsem si u známýho pro ten funkční startér a on mi dal z 2.4TD e30 že to zaručeně musí bejt stejný, no samozřejmě nebylo dneska mi řekl, že pro mě bude mít v pondělí origo startér z TDS tak už to snad poběží :)

Takže všechny chyby byly ve startérech, ale jak říkám je zvláštní, že svůj startér kde fungovala cívka, ale nefungovala kotva nejspíš tak po použití funkční kotvy do funkční cívky se nic nedělo 8O 8O

Napsal: sob 25.02.2012 21:45
od libovka
A na kterým tom drátu máš teda těch 12V?Na třetí poloze musíš mít plus na tom šroubku co je na 10 klíč.Zkus ten motor třeba ukostřit startovacíma kabelama.A měření kostry měřákem je na hovno.Měřák nemá žádnej odběr takže naměří OK hodnoty i když bude ta kostra načatá.Startér má velkej odběr takže mu ta kostra třeba nestačí.Prostě měř to třeba žárovkou a né měřákem.Nejlepší je žárovka 12V 21W.

Napsal: sob 25.02.2012 21:45
od libovka
A na kterým tom drátu máš teda těch 12V?Na třetí poloze musíš mít plus na tom šroubku co je na 10 klíč.Zkus ten motor třeba ukostřit startovacíma kabelama.A měření kostry měřákem je na hovno.Měřák nemá žádnej odběr takže naměří OK hodnoty i když bude ta kostra načatá.Startér má velkej odběr takže mu ta kostra třeba nestačí.Prostě měř to třeba žárovkou a né měřákem.Nejlepší je žárovka 12V 21W.

Napsal: sob 25.02.2012 21:46
od libovka
A na kterým tom drátu máš teda těch 12V?Na třetí poloze musíš mít plus na tom šroubku co je na 10 klíč.Zkus ten motor třeba ukostřit startovacíma kabelama.A měření kostry měřákem je na hovno.Měřák nemá žádnej odběr takže naměří OK hodnoty i když bude ta kostra načatá.Startér má velkej odběr takže mu ta kostra třeba nestačí.Prostě měř to třeba žárovkou a né měřákem.Nejlepší je žárovka 12V 21W.

Napsal: sob 25.02.2012 21:50
od libovka
sorry ale nevím proč je to tu 3x??? 8O

Napsal: sob 25.02.2012 23:05
od Lucifer
12V mám na obou pokud jsou připojený ke startéru, když je ale odpojím od startéru a měřím je jednotlivě tak na tom 10 je +12V až po otočení do 3tí polohy. 12V je na obou když jsou připojený k autu protože to je cívka a je to průchozí, furt nerozumím tomu jakým způsobem to spíná ale budiž podle schématu to tak má být :)

Ale jak říkám auto se chová správně, a ta kostra no to by nešly žhavičky kdyby odešla kostra ne ? Ještě už jsem slyšel, že M50 má kostru nalevo když stojím před motorem dole placatej měděnej drát a někdo jinej mi zase říkal, že M51 má kostru na druhý straně pod čerpadlem. No hledal jsem ten špagát ale nic jsem nenašel. Tak jestli víš kde přesně u TDSa je ta kostra ? 8O 8O

Napsal: ned 26.02.2012 12:17
od libovka
A když propojíš ten silnej drát co vede do startéru s tím co je na 10,začne to startovat?

Napsal: ned 26.02.2012 12:26
od Lucifer
To jsem nezkoušel, protože mi ten mechoš řekl že mi dal startér do tý e30 :? Doma to fungovalo přesně takhle jak říkáš. Ale zejtra budu mít startér normální z M51 tak už konečně budu startovat, jinak nevíš kde bych měl tu kostru hledat ?

Napsal: ned 26.02.2012 12:44
od libovka
Bývá natažená z nosníku na držák motoru.

Napsal: ned 26.02.2012 15:44
od Lucifer
A je to fakt tak nepřehlídnutelný ?

Napsal: ned 26.02.2012 16:45
od Kalasnikov
na M50 ji mám na straně výfukových svodů, vede hned vedle zavěšení motoru.

Napsal: ned 26.02.2012 16:56
od Lucifer
To abych dal dolů kryt vzduch filtru a podíval se tam :roll:

Napsal: ned 26.02.2012 19:19
od Lucifer
Tadáááááá, lehl jsem si pod auto a hned jsem to s pomocí lampy viděl, jen jsem za to chytl a totálka přelomenej a spálenej špagát, zítra jedu pro M51 startér a vezmu i kábl díky za rady hoši :respect: :Pohar: :Pohar:

A ty mokrý fleky jsou jen ostřikovače :D omylem jsem vyndal čerpadlo a vyteklo mi trochu z nádobky :D