Stránka 3 z 3

Napsal: pon 16.07.2012 19:14
od paveld
Po repasu vanosu se mi po načtení diagnostiky objevila hláška: Error Code 212 Vanos: Mechanically Jammed. Tušíte někdo co to je?
Motor jsem nastartoval, chvíli tam něco chrastilo (netušim co???), cca 15vteřin a pak klid, jinak motor zní normálně a do otáček jde plynule - zkoušeno jen chvilku v garáži na místě, ještě bez vody a tak.

Tušíte někdo co to je nebo co jsem mohl udělat špatně?? Dík.

Napsal: pon 16.07.2012 19:41
od shade741
no překlad zní: mechanicky zaseknutý vanos, jestli nákou chvíly nebyl než se rozhejbal a chyba zůstala uložena? u čeho to je? felicie?

Napsal: pon 16.07.2012 19:47
od paveld
Chybu jsem smazal a objevila se tam znovu. Je to M52B20. Myslíš tedy že se mohl zaseknout vanos - to těleso co se přetěsňuje že se nehejbe?

Napsal: pon 16.07.2012 20:56
od Paty
Vanos jsi nastavil správně podle manuálu?

Napsal: pon 16.07.2012 21:26
od paveld
Tohle jsem kontroloval několikrát a několikrát jsem ten vanos sundaval a nandaval abych se ujistil že to je tak jak má, tak doufám že ano. Co jsem zatim dohledal, tak skouknu elektromagnet vanosu jestli funguje. Dá se sundat a pustit do něj 12V.

Napsal: pon 16.07.2012 23:09
od paveld
Tak elektromagnetu nic neni. Znovu jsem to celý rozhodil a sundal vanos, všechno se zdá být ok, vanos přidřenej neni tak nevim. Jedinný co mě napadlo, tak to, že jsem nepoužil přípravek na napnutí rozvodovýho řemene, když jsem dotahoval kolo na výfukový vačce. Tak jedinně že by byly mírně nepřesně nastavený vačky proti sobě.
Tady ho používaji: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Timing.htm

Napsal: stř 18.07.2012 20:07
od paveld
Po složení chyba zmizela :D . Takže jsem to nejspíš měl špatně načasovaný - teď jsem si dal pozor a dotahoval rozvody s napnutím řetězu a znovu několikrát kontroloval. Ještě jsem teda pročistil pístek u elektromagnetu ale tam mi nepřišlo něco špatně...

Napsal: čtv 26.07.2012 15:06
od jararak
nejak som na tuto temu zabudol

tych srub je tam 5, staci nato !!ROVNY!! ockovky kluc s rozmerom 10 a ide to bez vecsich problemov, zacnes tym hornym, potom das jeden napravo a nasledne ides dolava este dalsie 3, stale si uvolnis miesto ku dalsej srube. (dotahujes to presne opacne, od najspodnejsej)

Co sa tika vymeny rattle kitu, aj to mam oskusane - potrebujes nato take slusnejsie plicky (ten druh kliesti ktore su v standardnej vybave), vhodne su troska uzsie a dlhsie a jednoducho ti s tym niekto pomoze, poriadne uchyti tu hlavicu vanosu a ty len trhnes klucom - bud 17 alebo 18mm - treba davat extremny bacha !!!! pravy!!! zavit torxovej sruby

co sa tika postovneho, staci napisat, ano cechy niesu problem, ale standardna posta do ciech je 9,80 a hafo papierov ;(