Stránka 3 z 4

Napsal: pon 14.11.2011 19:23
od radekc
Pokud ti propouští ventil co se tady řeší, tak jediná možnost, aby si ho nemusel měnit, je jezdit na vazelinu :-D Jinak po 200 tis. km by už asi byla lepší volba 10w40

Napsal: pon 14.11.2011 20:07
od jarin36
Mam od radekc sjednan cely dil s funkcnim ventilem na zkousku, tak doufam ze se na to co nejdriv dostanu a budu tu moct napsat ze je po problemu :lol:

Napsal: pon 14.11.2011 21:09
od JardaF
MattyX píše:v podstatě to ničemu až tak nevadí , ty dvě tři vteřiny to maže míň jak 0.8bar tzn. že to nemusí jet na sucho uplně ale taky může ale při těch otáčkách kdy to po nastartování vyskočí na 1500 a ustálí se na volnoběh se nic dramatickýho udát nemůže...
Souhlas, mě to vyběhne na 3-4 sekundy až na 2000 a pak spadne na normální otáčky a drží a to i v těchto chladných ránách - neřeším. :wink:

Napsal: pon 14.11.2011 21:13
od marecekoi
JardaF píše:
MattyX píše:v podstatě to ničemu až tak nevadí , ty dvě tři vteřiny to maže míň jak 0.8bar tzn. že to nemusí jet na sucho uplně ale taky může ale při těch otáčkách kdy to po nastartování vyskočí na 1500 a ustálí se na volnoběh se nic dramatickýho udát nemůže...
Souhlas, mě to vyběhne na 3-4 sekundy až na 2000 a pak spadne na normální otáčky a drží a to i v těchto chladných ránách - neřeším. :wink:
Jo to mám stejný akorát mě ta kontrolka svítí tak na 1-2s..Tak uvidíme co tu kucí ozkouší a bude :wink:

Napsal: pon 14.11.2011 21:28
od JardaF
marecekoi píše:
JardaF píše:
MattyX píše:v podstatě to ničemu až tak nevadí , ty dvě tři vteřiny to maže míň jak 0.8bar tzn. že to nemusí jet na sucho uplně ale taky může ale při těch otáčkách kdy to po nastartování vyskočí na 1500 a ustálí se na volnoběh se nic dramatickýho udát nemůže...
Souhlas, mě to vyběhne na 3-4 sekundy až na 2000 a pak spadne na normální otáčky a drží a to i v těchto chladných ránách - neřeším. :wink:
Jo to mám stejný akorát mě ta kontrolka svítí tak na 1-2s..Tak uvidíme co tu kucí ozkouší a bude :wink:
jjo, počkáme 8O

Napsal: pon 14.11.2011 21:31
od sa-tan666
mam objednanej olej tak se uvidi ve ctvrtek napisu pokud dojde foto noveho dilu
Obrázek Obrázek

Napsal: pon 14.11.2011 22:40
od jarin36
vypada dobre, kolik jsi za nej teda dal?

Napsal: pon 14.11.2011 22:42
od sa-tan666
lidova cena 4999 po 5% sleve

Napsal: úte 15.11.2011 00:30
od marecekoi
Vypadá na pomazlení :wink: :oops:

Napsal: pát 18.11.2011 13:40
od sa-tan666
tak kdyz mam to volno tak jsem vymenil to teleso filtru vyrobeny 6/2011 rovnou s olejem tady nejaky foto z vymeny a i to kde udelali soudruzi v NDR chybu
je tam i videt jak je ten ventil vysoupanej (zarezy v hliniku od plastu)
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

kontrolka zhasina hned ale uvidim jak auto bude stat teply aspon 3hodiny vecer dam vedet

pro rejpali ten olej tam ja leju uz 2 roky a i majitel predemnou 10w60

Napsal: pát 18.11.2011 15:29
od marecekoi
Tak to je krásná práce!!!!hele s tim olejem dávám do auta 5w40 a byla mi doporučena 10w60.Myslíš, že to motoru neublíží???přece jen má ten motor za sebou 280tis.km :? :?

Napsal: pát 18.11.2011 18:49
od jarin36
:respect: Opravdu povedena prace, uz se tesim az se na to take vrhnu, bohuzel nyni resim mnohem zavaznejsi vec :(

Napsal: pát 18.11.2011 20:59
od radekc
sa-tan666: Kolik máš najeto?
Tady můžem porovnat špínu v motoru, jen jsem to vysušil hadrem
Obrázek

Měl bych mít 109 tis. km

Napsal: sob 19.11.2011 01:34
od sa-tan666
to slisim poprve ze by se zaneseni motoru dalo urcit kolik ma najeto je to spis o oleji a pravidelnych vymenach :D

jinak mam najeto dle tacho nejakych 162tkm

ps proc mas to tesneni na bloku kdyz ma bejt na tom telese filtru jinak novy stoji asi 96kc kdyz by teklo

Napsal: sob 19.11.2011 16:04
od radekc
sa-tan666 píše:ps proc mas to tesneni na bloku kdyz ma bejt na tom telese filtru jinak novy stoji asi 96kc kdyz by teklo
To je tuning, je přilepený vteřinákem, cim vic drží, tím větší výkon :-D

Při sundáváni drželo víc na bloku a před vyfocením sem ho jen nesundal, jinak sem koupil nový...

Napsal: sob 19.11.2011 16:40
od sa-tan666
tak tady slibeny video auto od vecera stalo 20hod prijelo s teplim olejem do dneska 15hod

http://www.youtube.com/watch?v=P-S3hcpxU3M

Napsal: sob 19.11.2011 18:14
od jarin36
Parada, tak to ma byt :) mam radost i za tebe :wink:

Napsal: ned 20.11.2011 16:40
od Totic
sa-tan666 píše:http://www.youtube.com/watch?v=P-S3hcpxU3M
Takhle je to teda správně tzn. cca 0,5s po natočení jop?
Startoval jsem teď po sedmi dnech stání v té zimě ráno při -2,5c a zhaslo to stejně rychle. Takže můžu říct, že delší prodlevu tak 1,5s mi dělá jen start za tepla, když je to po delší jízdě pořádně prohřátý. Motor M52b25, olej 10w40.

Napsal: ned 20.11.2011 23:33
od brumlae34
Podle me nedrzi zpetnej ventyl pod olejovym filtrem.olej pres noc vytece zpatky do vany a pak to trva nez se to zas natlaci, jako kdyz menis olej, pak to taky trva, nez se to naplni. Zkus napsat uzivateli dejv325i, ma x5 3.0i a delalo mu to taly, tak se pak menil celej drzak filtru.

Napsal: pon 21.11.2011 17:51
od KKKuba
a nebo by neškodilo omrknout sací koš, jestli není plnej humusu....