Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 10.02.2011 22:37
od Kami1
výhřev ovládá ř.j. přes relátko

počítám, že se v el. trochu vyznáš, tak si zjistíš sám, co potřebuješ
http://www.google.cz/search?hl=cs&sourc ... bentley+e3

Napsal: pát 11.02.2011 09:37
od Paavo
nejprve bych poradil dat do pryc ten srac, co mas na regulaci emisii.Je napojen dle foto mezi solenoidem vanosu a odfuku kliky.Pokud nepujde cely system dat pryc, tak jej aspon vyrad z provozu.Me to na volnobeh pomohlo docela znatelne.Dalsi problem je ten, ze to ochuzuje smes a tudis mas u studenyho motoru horsi spalovani a jak funguje studenej motor s chudou smesi, kdyz ta ma byt naopak bohata......ja jej mam odpojenej konecne.

Napsal: pát 11.02.2011 10:06
od varkel
varkel píše:Ahoj.

Tak jsem se dostal k demontáži předku a potřeboval by jsem identifikovat několik věcí (kabelů a krabiček). Můžeme to brát jako takový kvíz.
MOTOR M50B25 2,5R6 E36

Obrázek 1 (krabička velikosti FLASHky před předním pravým podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246565

Obrázek 2 (konektor o delikosti víčka velkého lihového fixu nad pravým předním podběhem)
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246566

Obrázek 3 (dvojice kabelů před předním pravým podběhem (nejde o mlhovky))
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246567

Obrázek 4 krabička o velikosti sirek se vstupujícími hněd. kabely
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246568

Obrázek 5 čidlo na pravé horní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246569

Obrázek 6 čidlo v levé spodní části chladiče
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246570

Obrázek 7 obrázek nečeho co je v airboxu, pokud použiju otevřený filtr sání, co mám dělat s tímto , co bylo v airboxu.
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246571

Poslední otázka se týká chladiče oleje, kam ho připojit. Na autě standartně není a já by jsem ho rád vřadil do systému.
víte někdo ?

Napsal: pát 11.02.2011 10:13
od CBR1000F
víte někdo ?[/quote]

mrkni do SZ

Napsal: pát 11.02.2011 10:47
od CBR1000F
Kami1 píše:výhřev ovládá ř.j. přes relátko

počítám, že se v el. trochu vyznáš, tak si zjistíš sám, co potřebuješ
http://www.google.cz/search?hl=cs&sourc ... bentley+e3
Díkes, pravda, pájku jsem už v ruce držel - asi posledních 25 let :D :)

Nejaké vydání elektro schémat už mám. Schématicky je mi to celkem jasné, spíš koumám, kde je kterej kabel, relátko, jednotka fyzicky umístěny v autě.
Tenhle cca 700 stránkovej manuál je prima http://www.ulozto.cz/1189988/bentley-bm ... al-e36-pdf

Jen škoda, že jsem ve škole na anglině nedával tolik pozor :D
V češtině by byl naprosto supr.

Napsal: pát 11.02.2011 11:17
od zverbo
Ahoj mnel sem samej problem, auto nemnelo vykon a spotreba jako kamion vse se delo pri cca 2500rpm bol som na diagnostike tam nacitalo chybu- senzor vackovej hridele. vymenil som a dobry!

Napsal: pát 11.02.2011 11:20
od varkel
CBR1000F píše:víte někdo ?
mrkni do SZ[/quote]

Opravdu děkuji za rady, přikládám fotky jak to teď vypadá :
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246605
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246606
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=246607

Napsal: pát 11.02.2011 12:06
od CBR1000F
varkel píše:
CBR1000F píše:víte někdo ?
mrkni do SZ
Hezný, moc :)
Snad ti ten telefonát aspoň trochu pomohl.

Napsal: ned 13.02.2011 14:02
od CBR1000F
Tak že pánové - auto momentálně na zvedáku a ouha - lambda i s konektorem je na světě. Skutečně byl v "tunelu" na konci převodovky, na straně řidiče. Konektor byl vevnitř čistý, nezoxidonaný. Na straně k jednotce naměřena 1x kostra a 3x proti kostře nějaké ohmické hodnoty řádově do 2KOhmů. Ale konektor na straně sondy - mrtvý na všech pinech nekonečný odpor i při rozsahu 20MOhhmů. Čili je zřejmé to, co nechci slyšet, že je lambda nejspíš skutečně po smrti - jestli to odhaduji správně :(
Průser je, že jsem ji nepovolil a nešla vyndat ani po prostříknutí. A přístup, taky nic moc. Je nějaká finta na "slušnou" demontáž bez vyndání celého potrubí - tam je zas problém se zarostlým závitem na šroubech.
Doma sem připíchnu nějakej obrázek.

Napsal: ned 13.02.2011 15:08
od Kami1
měřils piny na lambdě mezi sebou? (ty bílý)
demontuje se při zahřátým výfuku

Napsal: ned 13.02.2011 15:29
od varkel
CBR1000F píše:Tak že pánové - auto momentálně na zvedáku a ouha - lambda i s konektorem je na světě. Skutečně byl v "tunelu" na konci převodovky, na straně řidiče. Konektor byl vevnitř čistý, nezoxidonaný. Na straně k jednotce naměřena 1x kostra a 3x proti kostře nějaké ohmické hodnoty řádově do 2KOhmů. Ale konektor na straně sondy - mrtvý na všech pinech nekonečný odpor i při rozsahu 20MOhhmů. Čili je zřejmé to, co nechci slyšet, že je lambda nejspíš skutečně po smrti - jestli to odhaduji správně :(
Průser je, že jsem ji nepovolil a nešla vyndat ani po prostříknutí. A přístup, taky nic moc. Je nějaká finta na "slušnou" demontáž bez vyndání celého potrubí - tam je zas problém se zarostlým závitem na šroubech.
Doma sem připíchnu nějakej obrázek.
Autogen a zahřát, pokud to nejde tak jak jsi říkal, nebudeš mít jinou možnost.

Napsal: pon 14.02.2011 10:34
od varkel
Tak já už brčím :-) už jen pár detailů

http://www.youtube.com/watch?v=LxoiGLvzIus

Napsal: stř 16.03.2011 15:32
od CBR1000F
V pátek - báwo bude v servisu. Konečně vyměním tu vysmahnutou lambdu. Měřil jsem týden spotřebu a v nouzáku mi to spapalo 13,1l/100km, což si myslím není moc. Byla to kombinovaná jízda na půl město - dálka. Ve městě celkem slušně, ale mimo jsem ho protáhl i přes 200, tak ty byl vysavač. Proto si myslím, že výsledná spotřeba je fajn. Po montáži lambdy to testnu znovu, až bude motor v normál ready režimu.

Dále po zimě geometrie a přeladění podvozku na vyšší světlost - po přehození zim.15´´ za 17´´ balóny, škrtám o podběhy :D

Napsal: stř 16.03.2011 18:03
od Kalasnikov
Na jaký klíč je prosím tě ta lambda. Já ji mám zase pro změnu povolenou, přístup na pytel a nedaří se mi tam nic kloudně nasadit.

Napsal: úte 22.03.2011 13:42
od Kalasnikov
nikdo neví? v Bentleym píšou akorát vymontujte ale čím to neřeknou.

Napsal: úte 22.03.2011 23:56
od zverbo
lambda je myslim 22 anedo 19 klic, dnes sem ji mnenil, kua ale zapomnel sem.