Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 23.12.2010 21:53
od kubikula420
zapojeny bude dobre jsou tam jen 4 kabely 2 jsou ty co rozpojuje a 1 je 12+ a ten druhej je od alarmu na spinani

Napsal: úte 28.12.2010 16:05
od kubikula420
tak to autorelatko ma odber 0,11A :(

Napsal: stř 29.12.2010 01:09
od jarda
A to Tě překvapilo? :)
jarda píše:Předpokládejme, že teď tam máš autorelé zapojené tak, že přes něj teče proud při zaalarmovaném autě. Pokud je to autorelé s odporem 90 ohm, tak žere 0.133 ampérů. Pokud změříš že to žere výrazně víc, někde je chyba a možná bude stačit to relátko vyměnit za stejné funkční.

Pokud se Ti 0.133 zdá moc, můžeš

- tam dát jiné relé s větším odporem, tedy menším odběrem
(kolik proudu to musí snést poznáš podle pojistky přes kterou ten proud teče). Tohle řešení musí stačit.

- to zapojit opačně, tak aby bylo sepnuté po odalarmování (to bych nedělal pokud by Ti to v případě poruchy vyplo za jízdy motor, ale třeba na startér by to asi nevadilo)

- tam dát to bistabilní relé, pokud takové za rozumné prachy seženeš a dokážeš ho rozumně zapojit (třeba na signál odemčení a zamčení), to bych dělal až jako poslední možnost.
EDIT: teď jsem trochu googlil imobilizéry a vypadá to že většina je jich skutečně zapojená tak že se relé musí sepnout (ne rozepnout) aby auto mohlo odjet. Odběr je pak mnohem menší, ale hrozí, že porucha imobilizéru vypne za jízdy motor, pokud bude rozepínat okruh který se nepoužívá jen ke startování.

Napsal: stř 29.12.2010 12:56
od kubikula420
tak pak teda jedine aby netocil starter ale pak se to auto da creba roztahnout a uz to moc funkci neplni i kdyz v rade by se to ai neroztahlo ale nastvaj situace kdy to de tak ze ted fakt nevim:(