Stránka 3 z 3
Napsal: čtv 02.12.2010 14:24
od pragdejf
krejcia1 píše:
Ahoj koukám že tady píšeš o nějakém korekčním členu v palubce, mám podobný problém, v isu mám budíky z 6tiválu a právě ukazuje to špatně otáčky, nevíš jak ten korekční člen změnit?
noo ja s tim problem nemel, ale kamos jo. zase vypadalo huste, kdyz mu dvoulitr tocil 8 tisic a rucicka jezdila za roh;-)
je nekde zasitej v budikach, teda v E30 tam byl, takovej malej bilej bazmek. vic ti nereknu, protoze nevim.
Napsal: čtv 02.12.2010 23:51
od mequi
MattyX píše: pozna to jen podle typu motoru na nalitku na bloku , jinej poznavaci znaka tam neni proste

ty motory jsou napohled pak uplne iodenticky! (M50 ma jen sirsi sani jinak tvarovany + v jinym miste otvor pro olej) .....
MattyX no a právě tyhle věci jsem měl na mysli, že to pozná.

Napsal: pát 03.12.2010 00:35
od icecold
mequi píše:Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.
no pochybuju že u nás na STK jsou obornici přes BMW co by rozeznali M50 od M52

ale jinak M52B28 bude mit o hodně jiné emisní hodnoty než M50B20?
a i kdyby tak STK by nebyl problem "jiným způsobem"
Napsal: pát 03.12.2010 01:13
od MattyX
M52B28 ma cca 220g/km CO2 ... M50B20 se mi nepodarilo vygooglovat ale e30 320i ma 198g , takze M50 na tom bude dost podobne prinejhorsim
tzn. že na emisích asi taky jako nebude zase až tak znát

Napsal: pát 03.12.2010 09:42
od Jamall
MattyX píše:Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně

IS e 320i maji velikostne stejnej chladic

lisi se pouze klima/neklima verze

ahá, no tak vtom případě by to mělo zvládnou i dva a půlku? ono předse jenom nárust 10kobilek je nic, ale 50, to už je řádna změna
Napsal: pát 03.12.2010 11:42
od MattyX
Jamall píše:MattyX píše:Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně

IS e 320i maji velikostne stejnej chladic

lisi se pouze klima/neklima verze

ahá, no tak vtom případě by to mělo zvládnou i dva a půlku? ono předse jenom nárust 10kobilek je nic, ale 50, to už je řádna změna
přesně tak zvládne i 2.5

pouze kdyz mas klimu v aute , tak chladic je znatelne vetsi

Napsal: pon 06.12.2010 00:22
od Ma_jk-Is