Stránka 3 z 4

Napsal: sob 12.03.2011 03:37
od Afri
Mozna trosku ot, ale kde by se dalo s kompresorem dostat, aby to neodrovnalo motor 100m od dilny? Mam taky 2,5, ale ze srdce si preju, aby jeste nejaky ten patek semnou vydrzela.(m52) dik

Napsal: sob 12.03.2011 14:56
od mentuli
Jestli bych si měl vybrat mezi turbem a kompresorem na benzínovou R6, tak jedině kompresor... Někteří tu stále nepochopili, že turbo kazí vyjímečný charakter motoru, které BMW mají. A to je tah v obrovském pásmu otáček a velmi hezký a točivý dojezd do omezovače. Turbo vám sice rapidně zvedne výkon, ale zničí tak výjimečný charakter motoru a přiblíží jeho chování k dieselu. V nižších otáčkách nic, pak zátah ve středních otáčkách a před omezovačem umíračka. S kompresorem se toto nestane...

Napsal: pon 14.03.2011 09:41
od assassin_tl
mentuli píše:Jestli bych si měl vybrat mezi turbem a kompresorem na benzínovou R6, tak jedině kompresor... Někteří tu stále nepochopili, že turbo kazí vyjímečný charakter motoru, které BMW mají. A to je tah v obrovském pásmu otáček a velmi hezký a točivý dojezd do omezovače. Turbo vám sice rapidně zvedne výkon, ale zničí tak výjimečný charakter motoru a přiblíží jeho chování k dieselu. V nižších otáčkách nic, pak zátah ve středních otáčkách a před omezovačem umíračka. S kompresorem se toto nestane...


to je ciste na volbe turba a ostatnich komponent a nastaveni celeho systemu..

Napsal: pon 14.03.2011 09:43
od assassin_tl
Streety píše:Tak tak. Jen ta lambda tusim 5000kc 8)


tak WB lambda bosch se da koupit od cca 50USD... kontroler k ni ve forme stavebnice uz od 100usd... piggyback jednotek je neskutecny mnozstvi v ruznejch cenovejch relacich... da se poskladat funkcni setup i za relativne malo penez.

Napsal: pon 14.03.2011 09:48
od assassin_tl
Hanz píše:pro predstavu, co vydrzi obycejna 328i e36... pred predelanim mel ten motor jen vyssi tesneni pod hlavou a ARP stefty misto sroubu hlavy...
http://bmwturbo.ipower.com/page2.html


na tohle auto uz sem mockrat narazil na zahranicnich forech, ale zarazilo me ze snad clovek co s tim ma neco spolecnyho (mozna majitel ale spis ne) tam tvrdil ze takhle velkej vykon zkousne jen US verze 328 ktera ma litinovej blok na rozdil od evropske verze.. coz mi prijde jako blbost, podle me byla 328 vsude jen s M52 ... sem mimo ja nebo dotycnej? je na oturbeni vhodnejsi M50 nebo M52?

Napsal: pon 14.03.2011 09:58
od assassin_tl
MattyX píše:
Paty píše:kompresor je drahej,a nepřidá tolik co turbo,na turbu se da vyrejžovat mnohem víc :wink:


drahej není , taky přída hafo , a auto dokáže jezdit s relativně stejnou spotrebou a motor vydrzi daleko vic ;)


kompresorem se nedostanes na vykon co turbem, tim ze je to hnany od kliky tim je jasne danej narust otacek-dodavka vzduchu... samo pro okruhovy jezdeni je urcite lepsi linearni narust vykonu mechanicky hnaneho kompresoru, pro sprinty atd vetsi dosazitelnej vykon s turbem.

z hlediska spotreby je na tom spravne udelane turbo lip (na teoreticke urovni urcite) protoze pro svuj pohon pouziva energii plynu ktera se jinak nenavratne ztrati ve vyfuku - o to je u turbo motoru vyssi ucinnost, kompresor je pohanenej od kliky, tzn o tento vykon potrebnej k jeho pohonu to "zere" vic.

vydrz je podle me ciste veci navrzeni toho systemu a nastaveni...

jinak mechanicky hnane kompresory jsou obvykle znatelne drazsi nez turbo (supercharger je v podstate kompresorova cast stejna jako u turba, misto vyfukove turbiny je tam ale prevodovka - draha sranda) sroubovy kompresory treba typu roots (myslim pouziva MB) jsou zas o rad jinde

Napsal: sob 02.04.2011 17:57
od KKarlos111
mate nekdo zkusenosti s turbem na e90 325i?nebo nejakou firmu ktera by to komplet zaridila?

Napsal: sob 02.04.2011 18:33
od FiliposII
KKarlos111 píše:mate nekdo zkusenosti s turbem na e90 325i?nebo nejakou firmu ktera by to komplet zaridila?


BMW a pote se to nazyva 335i :lol:

Napsal: ned 03.04.2011 09:30
od Streety
brzy, jazyk, NAZÝVAT, Ruzyně :wink:

Napsal: úte 17.05.2011 21:15
od Paavo
po vsemoznych uvahach ohledne vyberu silnejsi motorizace nez mam ted (M50B25TU) mne napadlo se rozhodovat mezi M3 3.2 a nebo nechat komplet udelat bezvanosovou dvaapuli s turbem.S tim ,ze na celou zastavbu i s motorem bych dal tak 200 000,-.Chtel bych dosahnout maximalniho zvyseni vykonu, pri zachovani "zivotnosti" motoru.Na kolik je mozne se s vykonem dostat, kdyz vstupni material bude po komplet GO?

Napsal: sob 21.05.2011 00:34
od Mirda328
neni pravda ze zastavba kompresoru je snazsi!!, naopak bych rekl ze je to vetsi oser... mluvim ze zkusenosti, je to 50/50 ... za 30 to dobre nevymyslis, budes muset vse delat sam a pokud neumis upravit elektroniku jsi v kozach pocitej den na brzde cca 15 tis + naky benal zbyva ti asi 13 tis na cemz zacinaj funkcni turba, nemas hardware, palivovaou soustavu, rizeni , sani chlazeni.... bych mohl vypravet tim kilem tam pro zacatek zahucis uvidis :) prachy mizej stavba stoji

videl jsem par nahodnych staveb svody home made z trubek z ferony, turbo z bouracky, vstriky z jineho vetsiho obsahu, maly tlak a modlit se, par lidem to jezdi ale narust bude cca 40 koni a bude to divny a voltmetr pripichlej k uzkopasmove sonde, kde vidis chuda/ bohata naladis hovno strili to zereto a krivka prubehu je jak travnik :)

a pokud jsi vzrucny ze bys turbo postavil tak na m52 za 30 vymyslis dobry kone i v atmosfere

Napsal: pát 10.02.2012 19:38
od danulah
Něco takového by se mi líbilo a asi to i vydží.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/8181335

Napsal: pát 10.02.2012 19:42
od Mirda328
danulah píše:Něco takového by se mi líbilo a asi to i vydží.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/8181335


chvili jo ... ber to tak ze mas vse pro atmosfericky motor :)

Napsal: sob 11.02.2012 17:17
od DWXak
No, viděl jsem co dělá turbo s M20B25 postavený na hulváta za týden v garáži a je to hrozný peklo :) Na to že to jelo jen do 4000 otáček, tak to pořád jen hrabalo. Na turbu nešel štelovat tlak, bylo to zaseklý na nějakejch 1.4barech tuším... Škoda, že spojka to vydržela asi prvních pár hodin :D Těsnení pod palicí měněno 3x za den.... Turbo se po týdnu vyndalo a auto jezdí dodnes :D

Napsal: sob 11.02.2012 21:53
od Mirda328
mam 328 turbo, 200k aby ten motor dlouho zil......+ par veci okolo :)

Napsal: ned 12.02.2012 10:35
od Paty
čau, udělej si nejdřív s motorem toto http://www.youtube.com/watch?annotation ... RAnBgQ_B7M má to čtyři díly potom ti ten motor něco vydrží

Napsal: ned 12.02.2012 13:43
od Mirda328
Paty píše:čau, udělej si nejdřív s motorem toto http://www.youtube.com/watch?annotation ... RAnBgQ_B7M má to čtyři díly potom ti ten motor něco vydrží


to je rada z vlastni zkusenosti?

HW motoru bude stat 200 + aby ti to fungovalo, samozdrejmosti je postavit uplne novej turbo motor......

Napsal: ned 12.02.2012 20:42
od Paty
nene, ještě jsem to nezkoušel, ale bylo by to fajn narvat to třeba do 2.5l :D docela by mě zajímalo jak se takový auto chová :)

Napsal: pon 13.02.2012 00:33
od Mirda328
Paty píše:nene, ještě jsem to nezkoušel, ale bylo by to fajn narvat to třeba do 2.5l :D docela by mě zajímalo jak se takový auto chová :)


jinak, zalezi jak to naladis, spojka tvrdy, volnobeh nic moc a omezovac driv nez si umis predstavit, zacinas taha t tak az za 3.... 1a 2 jsou nepouzitelny

Napsal: pon 13.02.2012 08:59
od Paty
koukal jsem na pár videí co je na youtube a můžu říct že hodně dobrý, ale v reálu na živo jsem to nikdy neviděl :(