Stránka 3 z 3

Napsal: sob 11.09.2010 12:37
od rendy80
no ještě pro upřesnění - zapnu klíček do druhé polohy,za 2 sekundy mě zeslábnou kontrolky na palubní desce, za shruba 30 sekund se mě kontrolky zase rozsvítí normálně ale zase ani ťuk.Přesněji, vedle řídící jednotky je taková žhavící pojistla která se po (těch 30 sekundách vypne) a následně to způsobuje to zesílení světlosti kontrolek, teoreticky to zeslábnutí kontrolek dělá tady tohle. předem díky za odpovědi

Napsal: sob 11.09.2010 12:50
od rendy80
už včera jsem to zkoušel přez druhé auto, sice nějakým způsobem mě startér začal toči ale hrozně těžce a asi tak na 3 sekudy ale opět nic

Napsal: sob 11.09.2010 12:51
od rendy80
Auto roztáhnu a chod je plynulí a kontrolky svítí jak o život a kontrolka dobíjení je v pohodě zhaslá

Napsal: sob 11.09.2010 13:07
od mequi
Nejspíš jsem nečetl celý topic pozorně ale jestli ti při jízdě nesvítí kontrolka dobíjení, tak to neznamená, že alternátor dobíjí. Jestli tam odejde dioda tak to nedobíjí a nepoznáš to. Jedině tak, že na druhý raz, den nenastartuješ. Taky jestli ti to nestartuje ani s jinou (nabitou) baterkou, tak hledej chybu v kabelech jak altíku tak startéru. Bráchovi to dělalo taky, že nemohl nastartovat. Pročistil jsem oka na kabelech startéru a jede to pěkně doted.

Napsal: sob 11.09.2010 13:13
od rendy80
kontrolka při jízdě mě nesvítí ale auto ndobíjí, mám tam už druhý altík který je zaručeně v pohodě, kontrolka funguje jak má

Napsal: sob 11.09.2010 13:15
od rendy80
no pročistěné jsou určitě v pohodě a 2x jsem to měnil a nejsou ani zkorodované

Napsal: sob 11.09.2010 13:16
od mequi
Tak projdi kabely ke startéru. Jestli nejsou někde přerušené nebo zkorodované.

Napsal: sob 11.09.2010 13:16
od mequi
Byl jsi rychlejší. :lol:

Napsal: sob 11.09.2010 13:17
od rendy80
já to nenastartuju ani o úplně nabyté baterii, ale kontrolka dobíjení funguje jak má, a určitě je v přádku protože při zapnutém zapalování kontrolka dobíjení svítí

Napsal: sob 11.09.2010 13:18
od rendy80
určitě, už to auto mám prolezené skrz na skrz ale nejsem buh

Napsal: sob 11.09.2010 15:06
od dexter
rendy80 píše:no ještě pro upřesnění - zapnu klíček do druhé polohy,za 2 sekundy mě zeslábnou kontrolky na palubní desce, za shruba 30 sekund se mě kontrolky zase rozsvítí normálně ale zase ani ťuk.Přesněji, vedle řídící jednotky je taková žhavící pojistla která se po (těch 30 sekundách vypne) a následně to způsobuje to zesílení světlosti kontrolek, teoreticky to zeslábnutí kontrolek dělá tady tohle. předem díky za odpovědi

to stažení proudu by mohlo dělat čerpadlo i když sem si tím moc jistej není,protože to by se mělo sepnout okamžitě při poloze 2. nemůžou ti skratovat kabely vedoucí k čerpadlu? nemáš je někde seklé?Jestli jsou v poho,skus vypojit konektor čerpadla a pak to skus jako nastartovat. jestli se to protočí. :roll:

Napsal: sob 11.09.2010 15:26
od rendy80
ty tak to fakt nevím, čerpadlo tlačí a vrčí, kábli se zadají ok

Napsal: sob 11.09.2010 16:38
od dexter
Jo a co se stane,když to natočit po těch 30ti vteřinách? Já vím,je to zdlouhavé,ale bez auta se závada hledá obtížnějc. Jinak psal jsi, že diagnostika nic. Jako nic nenapsala? Byla to origo,nebo jen u někoho přes pc? :roll:

Napsal: sob 11.09.2010 19:22
od rendy80
chlapi díky za odpovědi, 2 dny se s tím mrdám jak magor, přehazuju startér, altík, cívku, střídám a nabíjím baterky a na konec je to zamrdaná zem kostra+motor, ach jo, doufám že se poučíte a nebudete kolem toho auta chodit jako já :D

Napsal: sob 11.09.2010 22:05
od dexter
:wink: :palec: :roll: